کد خبر : 4327
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اسفند 1392 - 13:36
-

کشاورز: در قرچک فحاشی ها از تریبون باشگاه انجام می شود!/تیغ فحاشی‌ها به تن همه کشیده شد

کشاورز: در قرچک فحاشی ها از تریبون باشگاه انجام می شود!/تیغ فحاشی‌ها به تن همه کشیده شد
محمد کشاورز در خصوص تساوی تیم گیتی پسند برابر شهید منصوری قرچک و حاشیه‌های این مسابقه اظهار کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد کشاورز در خصوص تساوی تیم گیتی پسند برابر شهید منصوری قرچک و حاشیه‌های این مسابقه اظهار کرد: قبل از آنکه وارد حاشیه‌ها شویم جا دارد از بازیکنان منصوری تشکر کنم. آنها بسیار جوانمردانه بازی کردند و برایشان مهم نبود چه تیمی قهرمان لیگ شود. بر خلاف بازیکنان، انگار مسئولان تیم منصوری دوست نداشتند گیتی پسند به عنوان قهرمانی برسد. این موضوع از رفتار آنها مشخص بود.

وی افزود: مسئولان باشگاه بارها از اینکه تیم دبیری برابر حفاری پیروز و به قهرمانی نزدیک‌تر شده است، خوشحال بودند و آنرا از طریق تریبون ورزشگاه که در واقع تربیون باشگاه به حساب می‌آید، به زبان آوردند. انگار تیم منصوری برای مسئولان این باشگاه مهم نبود. واقعا دوست داشتم دلیلش را بدانم که چرا مسئولان منصوری بازی درخشان تیمشان را فراموش کردند و به تشویق دبیری پرداختند.

کاپیتان تیم گیتی پسند با اشاره به فحاشی‌هایی که علیه او صورت گرفت، یادآور شد: از بدو ورود ما به سالن فحاشی‌ها شروع شد. نکته تاسف بار اینکه این فحاشی‌ها از تریبون باشگاه صورت گرفت. قرچک تنها شهری است که به طور رسمی از طریق تریبون باشگاه فحاشی می‌کند. متاسفانه هیچ کس هم جلوی این مسئله را نگرفت. آنها حتی با شعارهای زشت به مالک باشگاه گیتی پسند توهین کردند.

کشاورز ادامه داد: در انتهای مسابقه تماشاگران باز هم لطفشان را به ما نشان دادند و الفاظی به کار بردند که واقعا از گفتن آنها شرم دارم. من سال‌های قبل برای شهید منصوری تلاش کرده بودم و با کم و کاستی‌های این تیم ساخته بودم. واقعا انتظار این رفتارها را نداشتم. تیغ تیز فحاشی‌ها به تن همه کشیده شد. از مدیرعامل و مالک باشگاه گرفته تا بازیکنان گیتی پسند.

“دلم از این به درد آمد که این فحاشی‌ها از تریبون رسمی باشگاه مطرح می‌شد”. کاپیتان گیتی پسند با بیان این مطلب تاکید کرد: نکته درد آورتر این است که بعضی‌ها خودشان را پشت خانواده شهدا پنهان کرده‌اند و به راحتی توهین‌هایشان را هم انجام می‌دهند. تعجبم این است که چرا مسئولان منصوری از موفقیت دبیری خوشحال هستند. مگر آنها مسئول تیم خودشان نیستند؟ آنقدر که در دیدار دیروز، دبیری و شمسایی تشویق شدند بازیکنان منصوری تشویق نشدند. انگار آنها بازیکنان خودشان را فراموش کرده بودند.

کشاورز با بیان اینکه اتفاقات بازی منصوری با گیتی پسند برگ سیاه تاریخ فوتسال خواهد بود، گفت: اتقاقات این بازی لکه ننگ فوتسال بود. من باز هم می‌گویم بازیکنان منصوری عالی بازی کردند و انگ بازی ناجوانمردانه به آنها نمی چسبد ولی از رفتارهای مسئولان قرچک نمایان بود که دوست داشتند تیم دبیری قهرمان شود.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان روز شنبه در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال در قرچک به مصاف تیم شهید منصوری رفت و به نتیجه تساوی ۴ بر ۴ رسید. با این نتیجه، تیم دبیری تبریز برای قهرمانی به یک تساوی در دیدار آخر نیاز دارد.
منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 16 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال یکشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴

اینا همش تبعات تبانی پارسالتونه اقای کشاورز
چطور پارسال که باهاتون تبانی کردن مسولان قرچک عالی بودن کلی ازشون تعریف کردین
حالا که بلای پارسالی که سر صلای قمو در اوردین سر خودتون در اوردن حالتون بد شده و مسولای قرچک شدن اخ

نام ... یکشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰

آقای کشاورز اون موقعی که زوری لک رو به گیتی پسند قالب می کردی اینقدر بلبل زبون نبودی!

نام ... یکشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱

یکی نیست به این بازیکن بگه تو هرچی داری از منصوری و قرچکه.

علی یکشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۹

هرچی داره از منصوری داره که حتی پول اونسالها رو هم بهش ندادند…ای داد بیداد…

نام ... یکشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷

سالهایی که خود شما برای منصوری بازی میکردی هم این توهین ها رجود داشت ولی اون موقع به نفع شما بود برای همین صداتون درنمی اومد.

نام ... یکشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱

شما به فکر مربی سال اینده باش.

نام ... یکشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹

آقای کشاورز یک سئوال:
برای فصل بعد کدوم یک از رفقاتون را سرمربی تیم می کنید؟

رضا یکشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۷

محمد جان شما اسوه اخلاق و جوانمردی هستی امیدوارم در همه مراحل زندگی موفق باشی

عبدالله خاكي یکشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۳

محمد جان بازی دیروز را دیدم و عاشقت شدم.باید همه با هم با سیاهی ها مبارزه کنیم.

خواننده خبر یکشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۹

سلام بر مسولین این سایت
واقعا باعث تاسفه که شما هر کس مطلبی برعلیه بازیکنان و مربیان تیمها که جایگاه رفیعی دارند به دلیل اینکه خواننده جذب کنید در قسمت نظرات قرار میدهید. شما شان این عزیزان و لگد مال میکنید. این در حالیست که اگر همین مطالب بر علیه خود شما باشد آن را حذف میکنید. شما نمیتوانید به این عنوان که این مطالب سخنان دیگران است خود را پشت این کار زشت مخفی کنید. این کار انسانی نیست واین دوستان تلاش کردند تا به این اعتبار دست یافتند.

rahbar دوشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۱۲

خوب معلومه تیم دبیری رو تشویق کردن تا روحیتون تضعیف بشه
اگر تیم منصوری رو تشویق میکردن اینقدر روحیتون داقون نمیشد که الان شده
استراژی قشنگ و هوشمندانه ای بوده واسه تضعیف روحیتون

جناب اقاي محمد كشاورز دوشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲:۳۰

اقای کشاورز أن روزی که در اصفهان به زن و بچه مسئولان تیم منصوری أهانت ناموسی کردن و جناب عالی و مدیران گیتی هیچ حرکتی نکردید ، ان روزی که در اصفهان حرمت ریاست و جایگاه ریاست کمیته فوتسال حفظ نکردید و با الفاظ رکیک أهانت کردید ،ان روزی که اتوبوس باشگاه منصوری را تماشاگران أصفهانی أسیب زدن و بازیکنان منصوری را کتک زدن ، ان روزی که با هم کاری مو سفید فوتسال ابروی فوتسال را با تبانی حراج کردی ، ان روزی که حرمت عباس ترابیان را حفظ نکردید ، ان روزی که باشگاه منصوری را تیمی دهانی لقب داده و خواهان حذف ان شدید و هزار ان مورد دیگر چرا ان مورد گردد باشگاه شما نبود روز سیاه فوتسال در سألن پیروزی اصفهان رقم خورد و شما هم یکی از بانیان ان بودید لطفا مظلوم نمائی نکن خواهشا ….

قم مهد فوتسال ایران دوشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳

کلا استادیوم هامون همین جوره همه ی شهر ها اکثرا بایستی یه موج فرهنگی از الان روی کم سن و سالهایی که میان استادیوم انجام داده بشه تا بزرگ شدن مثل بعضی ها تو استادیوم ها نشن …
فرهنگ خانوادگی و خانواده ها و مدرسه ب خصوص خیلی تاثیر داره.
لیدها هم باید مثل معلم باشن برای افراد در سالن نه مثل شمر!!!!!
از بین همه ی لیدرهای قم الان فقط ممد بوقی هست که فحش نمیده و مخالفه و فقط با طبلش همه رو شاد میکنه . خیلی دوسش دارم هر چند خیلی اذیتش میکنن چون ساده هستش.
به امید روزی که مردممون به هم احترام بزارن و فحاشی خیلی کمرنگ شه تو جامعه .
با این وضعیت سیاسی اجتماعی که روز به روز بدتر خواهد شد!

سعید دوشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵

اقای کشاورز اینو بدون تو هیچی نبودی تو قرچک بزرگ شدی ما قرچکیا ادم درستی هستیم همه دیدن که ما چقدر محمد طاهری و اقای رضا لک رو تشویق کردیم شمارو هم سال قبل تشویق کردیم بعد یه نگاه به سایت باشگاه گیتی بنداز بعد اینجوری نظر بده

فوتبال ناپاک دوشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۰

روحش شاد ناصر خان حجازی که وقتی تو روزای آخر که داشت با مریضیش می جنگید در جواب خبرنگاری که ازش در مورد ناپاکی فوتبال و معضلاتش پرسید با صداقت مثال زدنی یه جمله گفت که عجیب به حال و هوای امروزای ما میخوره.گفت: ما چیمون پاکه که فوتبالمون پاک باشه
آقای کشاورز به عقیده ی من یکی از بهترین فوتسالیستای تاریخ ایرانه که تا سال ها نظیرش تو فوتسال ما پیدا نمیشه اما آقای کشاورز عزیز یه سوال؟فقط مسئولین فوتسال قرچک مشکل دارن و فاسد هستن؟فقط تماشاچیای قرچک فحاشی و بی ادبی میکنن؟
قرچک شهر کوچیکیه که خودتون اونجا بازی کردین و از نزدیک با مشکلات و محرومیتای این شهر آشنایی میدونی که تمام عشق و رویای مردمش از کوچیک و بزرگ اینه که بیان و از نزدیک شاهد موفقیت تیمشون باشن اما وقتی همون فوتسال پاک اصفهانی که ازش دم میزنید چند سال پیش با ناجوانمردی و تبانی که به حکم فدراسیون محرز و مسجل شد قهرمانی رو از ما گرفت و دل یه شهر رو به درد آورد باید چنین روزی رو پیش بینی می کردید.مطمئن باشید تا قیام قیامت هم اگر تیمی به اسم گیتی پسند به قرچک بیاد همین وضعیت ادامه داره چون مردم قرچک هیچ وقت فراموش نمیکنن که اولین قربانی همین فوتسال ناپاک شدن.به نظر من روز سیاه فوتسال ما اون روز بود نه این روز

داوران دوشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۲

اقای کمیته انضباطی حالا تو ساری یه اتفاق کوچیک میشه مارو محروم میکنیین پس چرا تو قرچک چنین کاری صورت گرفت هیچ اقدامی نمیکنیین.
اقایون پاک وصاف وقانون مدار