کد خبر : 4353
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اسفند 1392 - 21:17
-

بازی کثیف سیخی چند؟!

بازی کثیف سیخی چند؟!
باشگاه گیتی پسند اصفهان به دنبال اتفاقات ناگوار بازی با قرچک و فحاشی های بی حد و اندازه از طریق بلند گوی ورزشگاه به بازیکنان گیتی پسند، بیانیه ای بسیار تند و با الفاظ عجیب صادر کرده است.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، متن این بیانیه را در ادامه می خوانید:
(پایگاه خبری فوتسال هیچ مسئولیتی در قبال کلمات به کار رفته در این بیانیه ندارد و تنها  به درخواست باشگاه گیتی پسند و در راستای رسالت خبری اش آن را بر روی خروجی قرار داده ایم.)
در حالی که ماراتن لیگ برتر فوتسال به هفته های پایانی خود می رسد از هفته های قبل شاهد هجمه های ناپسند و به دور از منش پهلوانی عده ای معلوم الحال به این باشگاه از مالک گرفته تا مدیرعامل و کادر فنی گرفته تا بازیکنان بودیم.
آن یاوه گویان و ناپاکان خود فروخته، قسمتی از سناریوی خود را در بدو ورود اعضای تیم فوتسال گیتی پسند در هنگام ورود به ورزشگاه و با ریختن انواع و اقسام زباله ها بر سر غیرت مردان این باشگاه و ایراد انواع ناسزا به اعضای تیم پیاده نمودند.
آقایان این است فوتسال پاکی که از آن دم می زنید؟ این رسم جوانمردی است که افکار پلید خود را از طریق رابطین خود به سکوها منتقل می کنید تا بدترین الفاظ را به جوانان و فوتسالیست های پاک این مرز و بوم نثار کنند؟ فحش ها و ناسزاهایی که فقط خود شما مستحق آن هستید.
آقایان آیا بازیکنانی چون محمد کشاورز نبودند که فوتسال قرچک را به ایران معرفی کردند که اینگونه توسط آن دلقکتان انوع و اقسام توهین ها را نثار وی کردید؟
آقایان حراف و بذله گو! آیا این بازیکنان جوانان و فرزندان این مرز و بوم نیستند که اگر هم نبودند این فحاشی های با برنامه قبلی مستحق آنان نبود!
آیا پدران و مادران این نوجوانان که از مدارس قرچک به سالن آمده بودند می دانند فرزندان آنان را شما تحریک به فحاشی می کنید؟به خدا قسم در قبال همه آن ها مدیونید.
و اما آنانی که به آن دلقک یاوه گو خط دادند تا از طریق بلندگوی ورزشگاه انواع حرف های ناسزا را به زبان بیاورید:
آقایان آیا نتیجه گرفتن و امتیاز گرفتن به هر قیمتی ارزش دارد؟آقایان بازی کثیف سیخی چند است که این چنین به آن چسبیده اید ما که خریدارش نبوده و نیستیم اما گویا مزه این فوتسال کثیف برای شما خوش طعم بوده که عادت کرده اید اینگونه رفتار کنید.
آقایانی که توسط بلندگوی ورزشگاه که دقایقی قبل از آن، صوت دلنشین و زیبای کلام ا.. مجید تلاوت شد و سرود ملی ایران پخش گردید را به تمسخر گرفتید و به مردم شهید پرور اصفهان توهین کردید و قرچکیها را محبوب ترین و اصفهانی ها را منفورترین نامیدید، شما از این تریبون پاک به کاپیتان تیم ملی جمهوری اسلامی نیز توهین کردید.
آقایان در این فضا، کمی وجدان بیدار نیاز است که اگر لیاقت آن را داشته باشید به آن می رسید وگرنه این نیز بگذرد…
عکس زیر گوینده و لیدر ورزشگاه قرچک را نشان می دهد که به گفته گیتی پسندی ها اهانت های بسیاری در بازی شنبه کرد.
لیدر قرچک
انتهای پیام
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

'/... دوشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۳

/فقط محمد کشاورز

محمدرضا دوشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۷

فقط باید تاسف خورد.امثال این *** ها را باید از فوتسال طرد کرد.والبته کسانی که حامی انها هستند.به امید روزی که تمامی تیمها و افراد مربوط به فوتسال با تمام وجدان و به دور از هر مسئله غیر فنی فقط به دنبال بالندگی فوتسال ایران باشند.

نام ... دوشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۷

حداقل اسم اون شهید بزرگوار رو از سر اون تیم بردارن بعدش هر کاری خواستن بکنن .

علیرضا دوشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۸

آقایون باشگاه گیتی پسند اینو بدونید خود شماها باعث این کارها شدید
این نوع فوتسال رو شماها با برنامه ریزی کثیفتون وارد فوتسال کردید
شما که دم از فحش میزنید یادتون رفته سال قبل لیدرهای باشگاهتون به مادر تازه درگذشته رشید قلی پور فحش دادند و باعث ریخته شدن اشک های این بازیکن شدند؟؟
اون موقع چرا چیزی نگفتید؟؟
آقای جاویدی سال قبل تو همون بازی حضور داشتید چجوری به حسین شمس فحاشی شد؟؟
حالا چوب خدا بی صداست!!
اصفهان یکی از بهترین شهرهای ایرانه شماهایید که این شهر رو با اون عظمت بزرگش و اون ملت غیورش به گند کشیدید!!!
والسلام

؟ سه شنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۹:۰۵

از اون تیم طرفدارای بهتر تز تین انتظار نمیره!……مودب باش اقا

محمد سه شنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶

من اون روز بعنوان یه قرچکی از ممد کشاورز ممد طاهری وجاوید و…خجالت کشیدم

7 سه شنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵

من بچه قم هستم وکاری هم به گیتی و منصوری ندارم ولی کشاورز یکی از اسطوره های بااخلاق فوتسال آسیا است وبی احترامی به اون درواقع بی احترامی به تیم ملی محسوب میشه .بالاخره هرچی نباشه کاپیتان تیم ملی هست وباید احترامشو نگه داشت

علی G سه شنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱

قربون آدم با منطق