کد خبر : 4352
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1392 - 0:43
دسته‌بندی نشده
-

تقوی: از گیتی پسندی ها عذرخواهی می کنم که مقابلشان محکم بازی کردیم

تقوی: از گیتی پسندی ها عذرخواهی می کنم که مقابلشان محکم بازی کردیم
سرپرست تیم منصوری در مورد اتفاقات بازی تیمش با گیتی پسند صحبت های جالبی به زبان آورد.

پس از اتفاقات بازی منصوری قرچک با گیتی پسند اصفهان و متعاقب آن بیانیه ای که باشگاه اصفهانی علیه تیم منصوری صادر کرد،اکبر تقوی سرپرست تیم منصوری قرچک در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران حرفهای جالبی را به زبان آورد که از نظرتان میگذرد:

·        * من از مردم اصفهان به خاطر اینکه فوتسال ناپاک را مقابل گیتی پسند ارائه دادیم و اجازه ندادیم این تیم قهرمان شود عذرخواهی می کنم.از قمی ها هم عذر خواهی می کنم که فصل قبل جلوی آنها محکم بازی کردیم و اجازه ندادیم قهرمان شوند.ما با محکم بازی کردن خود فوتسال ناپاک را ارائه دادیم.من از گیتی پسندی ها عذرخواهی می کنم که نتوانستیم آنها را قهرمان کنیم.

·        * ما می توانستیم در بازی با ماهشهر بازی نکنیم یا به جوانان خود میدان بدهیم اما چون نمی خواستیم حرف و حدیثی بوجود بیاید با تمام قوا به میدان رفتیم.تیم خسته بود اما همه بودند.حتی اسماعیل وطنخواه که بچه اش مریض بود و درخواست داشت که نیاید مخالفت کردیم.به همه گفتیم بیایند تا جوانمردانه بازی کنیم.

·         *آقای لک از دوستان خوب ماست و روزهای خوبی با او داشتیم اما کاش انصاف را در صحبتهایش رعایت می کرد.فوتسالی ها اکثرا پاک هستند و ما هم پاکیم.مگر احمد ملاعلی برادرش در تیم ماهشهر نبود.بروید فیلم بازی ما را با ماهشهر نگاه کنید تا ببینید که با تمام قوا بازی کردیم.

·        * شما(گیتی پسند) یک روز به میثاق گیر می دهید،یک روز از حفاری ایراد می گیرید و حالا هم نوبت ماست.

·         *مگر سال قبل که ما ۴- صفر به شما باختیم تبانی بود.همین امسال در بازی رفت ۴ – ۱ به شما باختیم.این بازی هم تبانی بود؟ شما در دو بازی رفت و برگشت ۱۸ گل به راه ساری زدید اما دبیری به این تیم باخت.پس باید گفت شما با راه ساری تبانی کردید؟

·         *ما ۴بر۳ از تیم گیتی پسند جلو بودیم.کیایی را که کلا نداشتیم.رهنما مصدوم شد و نصیری هم اخراج اما جرات نکردم به جوانانم بازی بدهم چون اگر می باختیم خیلی ها می گفتند این بچه ها را فرستاد توی زمین و تبانی بود.گلهای نصیری نیا در این بازی را نگاه کنید.روی ۳ گل از ۴ گل مقصر بود.باید گفت تبانی بود که این گلها را خورد؟

·         *فکر می کنم اگر این بازی را می باختیم به زعم آقایان فوتسال پاک را ارائه کرده بودیم.از کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال می خواهم به این مسئله باب شدن تبانی در فوتسال ورود کنند و هرکس به خودش اجازه ندهد بعد از هر ناکامی حرفی از تبانی بزند.ما نمی خواهیم جهت حرکت آب حرکت کنیم.

·         *مطمئن باشید اگرمن سرپرست گیتی پسند بشوم،کریم منصوری مدیرعامل گیتی پسند و داور زنی سرمربی گیتی پسند و به قرچک بیاییم برخورد خوبی با ما نمی کنند چرا که مردم قرچک سر ماجرای تبانی از گیتی پسندی ها دلخورند.

·         *ما هیچگاه به بحث تبانی دامن نزدیم.حتی دو سال پیش هم در آن ماجرای معروف ابتدا رویانیان مدیرعامل پرسپولیس به تبانی تیمش اعتراف کرد و بعد هم فیلم برنامه ۹۰ ضمیمه آن شد و ما با استناد به این موارد خواستار رسیدگی به موضوع تبانی شدیم.

·         *در آن سال ما تا یک هفته قبل ۷ تفاضل گل از گیتی پسند جلو بودیم اما تیمی بود که در بازی ها با اختلاف یک گل می باخت اما از گیتی پسند ۷ گل خورد و ستاره اش فصل بعد پیراهن این تیم را پوشید.حتی کسی به این موضوع هم اشاره نکرد.

·         *ما معذرت می خواهیم که سفت و محکم بازی کردیم.جرم ما محکم بازی کردن بود اما یک سوال.اصلا این بازی را گیتی پسند سه بر صفر برد.مگر دبیری به حفاری باخته بود؟گیتی حتی اگر ما راهم می برد با توجه به برد دبیری در اهواز شانسش برای قهرمانی کم بود.

·         *ما اگر می خواستم به سمت تیم خاصی غش کنیم فصل قبل موقعیت هایی داشتیم.خود آقای لک هم در جریان هست.آقای لک بازیکنان منصوری شاگرد مکتب تو هستند.تو راهت را کج نرفتی و اینها هم مثل تو.

·         *انصاف را زیر پا نگذارید.بعد از سوت پایان بازی فرد پشت میکروفن احساسی شد و جمللاتی گفت که مورد تائید ما هم نیست.اینکه بخواهیم بگوئیم اخلاق و جوانمردی از بین رفت میخ در آهن کوبیدن است.ما پرقدرت بازی کردیم همین.ما اگر دبیری را می بردیم شانس قهرمانی داشتیم اما زورمان نرسید.

·         *آقای طاهری از مدیران موفق است و زحمات زیادی برای فوتسال اصفهان کشیده اما توهین او به تیم های کم بضاعت را نمی پذیرم و ناراحتم کرد.این ادبیات خوبی نیست.مگر شخصیت هر کس به لباسش است؟راه ساری پرطرفدار ترین تیم ایران است اما بی پول ترین هم هست.ما طرفداران زیادی داریم اما پول نداریم پس باید منحل شویم.؟با این حرف طاهری ۸۰ درصد تیم های فوتسال باید منحل شوند.

·         *نباید قدرت اقتصادی شهرستان کوچکی مثل قرچک را با اصفهان مقایسه کرد.طبیعی است که تیم های اصفهانی شرایط بهتری نسبت به تیم یک شهرستان کوچک داشته باشند.

·         *ما اهل بیانیه دادن نیستیم.ما را به جرمی که نداریم نکوبید.اول جرممان را بگویید بعد بکوبید.

·         *جالب است که آقایان در این بازی حرفی از داوری نمی زنند.داوری در این بازی به نفع گیتی پسند بود.در جریان بازی داور چند ثانیه از زمان را نگه داشت که اگرمحاسبه می شد چه بسا در دو ثانیه پایانی آن گل را نمی خوردیم پس دیدید که آقایان کاری به داوری ندارند.

·         *اول از آقای جنتی می خواهم بزرگی کند و به این ماجرا وارد شود.گیتی قهرمانی را در قرچک از دست نداد بلکه هفته های قبل و با نمایش ضعیف خود از دست داد.دوم با علی طاهری هستم که سرد و گرم فوتسال را چشیده است.او باید بزرگی می کرد و جلوی این بیانیه ها را می گرفت.خودش می داند که چقدر برایش احترام قائلم و حتی در زمان حضورش در پست امتیاز تیم بسیج ری را نصف قیمت به جای تام به آنها دادم. و سوم با رضا لک عزیز که خودت را فنا نکن.از روی فشارهای روانی که وارد شده بود بحث تبانی را مطرح کردی اما خودت می دانی که این چیزها در قاموس تیم ما نمی گنجد.

*ما *پارسال شنل قهرمانی را بر تن گیتی پسند کردیم و امسال آن را در آوردیم آیا گناهی مرتکب شدیم؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱:۰۱

eshghast seyed akbare taghavie ba taasof

Salar سه شنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱:۱۶

Mashalla agha taghavi

Amir سه شنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲:۴۹

ایول دمت گرم با غریتید بخدا

رحمانی سه شنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۷:۴۶

هیچکس از بازی منصوری ناراحت نیست بازیکنا فوتسال پاکی بازی کردن همه حرفا بخاطر رفتارای غلط جنابعالیه که از قبل بازی خط میدی اشغال و پوست تخمه رو سر بازیکنا بریزن ویک ساعت و نیم به تیم حریف ناسزا بگن و اون میکروفون بدست معروفم که نوچه خودته کل ایران تورو میشناسن برو خودتو درست کن و مرد باش تو زمین نتیجه بگیر

منصوری سه شنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴

*ما *پارسال شنل قهرمانی را بر تن گیتی پسند کردیم و امسال آن را در آوردیم آیا گناهی مرتکب شدیم؟
دمت گرم اکبر آقا

rahbar سه شنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱

حالا منصوری از دبیری خورده با گیتی مساوی کرده دلیل نمیشه تبانی شده
اگر اینجوریه راه ساری دبیری رو برد ولی از گیتی ۹تا گل خورد

هواداران متعصب قرچك سه شنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۲

چطور پارسال که همین تقوی شما را قهرمان کرد و أنواع و أقسام توهمت ها را شنید ادم بسیار خوبه بود أیشان و مجموعه تیم شان در مقابل تمامی تیمهای پایین جدولی بازی های جوانمردانه انجام داد و فدراسیون و کمیته انضباطی از تیم شهید منصوری تقدیر کرد بخدا أمثال باشگاه منصوری در ایران تک هستند بروید از دیگر تیمها بپرسید که در قرچک چه بی احترامی به أنان شده است ما قرچکی ها به تیم منصوری عشق می روزیه و تمامی زحمت کشأن انرا دوست داریم و صد البته سید اکبر تقوی مرد روزهای سخت تیم را ، یا علی

نام ... چهارشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱:۱۸

متاسفم برای شما که بجائ إثبات حقیقت فقط بدنبال تهمت هستید مردم اصفهان بخدا این بازیکنان برای توجیه نتائج اینگونه دراستان پردازی می کنند ملت شریف اصفهان این اقایان با پول های أصفهانی ثروت مند شده اند نگذرید با إحساسات شما بازی کنند

رشيد احمدي چهارشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۹:۱۴

آقای تقوی شما بر خلاف مربی خود بیش از حد به داور اعتراض میکنید و اکر نبود جو خاص فوتسال ایران ،هر بازی باید اخراج شوید اما قانون وقت بازی می کوید زمانی که به اشتباه به هر دلیل(شروع غیرقانونی،دکمه خراب اسکوربرد ،اشتباه داور وقت و…)وقت حرکت کرد زمان باید جبران شود.۴ ثانیه آخر بازی همین اتفاق افتاد.اوت کنار کرنر بود و ابراهیم مسیبی انرا تجدید کرد در حالیکه زمان به ٣.٢رسیده بود،حالا ٨دهم ثانیه باید جبران شود.

مجيد پنجشنبه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۲

ایول
دمت گرم