کد خبر : 4410
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اسفند 1392 - 18:53
-

صانعی : دبیری تبریز لیاقت قهرمانی داشت

صانعی : دبیری تبریز لیاقت قهرمانی داشت

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: تیم وحید شمسایی با شایستگی قهرمان لیگ برتر فوتسال شد. علی صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری فوتسال ایران، در پایان بازی تیمش با دبیری تبریز که منجر به قهرمانی این تیم شد، بیان کرد: همه کسانی که امروز در ورزشگاه بودند فوتسال پاکی را نظاره کردند.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: تیم وحید شمسایی با شایستگی قهرمان لیگ برتر فوتسال شد.

علی صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری فوتسال ایران، در پایان بازی تیمش با دبیری تبریز که منجر به قهرمانی این تیم شد، بیان کرد: همه کسانی که امروز در ورزشگاه بودند فوتسال پاکی را نظاره کردند. این نتیجه هیچ تاثیری در جایگاه ما نداشت، با جان و دل بازی کردیم. به تیم دبیری و تماشاگرانش تبریک می‌گویم و امیدوارم سال آینده هم از قهرمانی ایران در جام باشگاه‌های آسیا دفاع کنند. همچنین یک خسته نباشید به مسوولان کمیته اجرایی لیگ می‌گویم که این بازی‌ها را با خوبی و خوشی به پایان رساندند.

وی افزود: دبیری همه تیم‌ها را در خانه‌اش برده بود اما ما با وجود اینکه جزو تیم‌های پایین جدول بودیم این تیم را متوقف کردیم. همه از بازی ما لذت بردند. تنها انگیزه ما این بود که هیچ حرف و حدیثی به وجود نیاید. در هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی درباره فوتبال پاک مطرح کردند. مدیریت باشگاه تاسیسات دریایی هم تاکید ویژه‌ای داشت که با تمام وجود بازی کنیم. او گفت شما بازی خود را انجام دهید و دبیری اگر لیاقتش را داشته باشد قهرمان می‌شود.

صانعی در پایان تصریح کرد: دبیری نشان داد که لیاقت قهرمانی را دارد. آنها به یک مساوی نیاز داشتند و آن را به دست آوردند و قهرمان شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Ami پنجشنبه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۶

فقط علی طاهری=تبانی

نام ... پنجشنبه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۹

شما کارت دروسه اقای صانعی

شایان جمعه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰

استاد صانعی بازی جوانمردانه شما در روز آخر در مقابل دبیری یک درس عملی برای ما شاگردان شما بود . به شما و مدیران و بازیکنان تیم تاسیسات دریایی بابت این بازی پاک تبریک میگویم