کد خبر : 4468
تاریخ انتشار : جمعه 23 اسفند 1392 - 22:59
-

اظهار نظر دبیری ها درباره قهرمانی، حفظ شمسایی، کمیته فوتسال و …

اظهار نظر دبیری ها درباره قهرمانی، حفظ شمسایی، کمیته فوتسال و …

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهرام دبیری در نشست خبری باشگاه دبیری تبریز که شامگاه پنج شنبه برگزار شد، اظهار کرد: از بازیکنان، کادرفنی و مدیریت تیم تشکر می کنم. دبیری بی حاشیه ترین و از لحاظ فنی و اخلاقی نیز برترین تیم ایران بود و همه بازیکنان از جان مایه گذاشتند، همچنین کسب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهرام دبیری در نشست خبری باشگاه دبیری تبریز که شامگاه پنج شنبه برگزار شد، اظهار کرد: از بازیکنان، کادرفنی و مدیریت تیم تشکر می کنم. دبیری بی حاشیه ترین و از لحاظ فنی و اخلاقی نیز برترین تیم ایران بود و همه بازیکنان از جان مایه گذاشتند، همچنین کسب عنوان آقای گلی توسط “فرهاد فخیم” نیز، باعث افتخار این تیم است.

 

وی افزود: دبیری قدیمی ترین تیم فوتسال استان است که تنها در یک مقطع و آن هم به خاطر ورود به عرصه فوتبال و حمایت از ماشین سازی، از مسابقات دور ماند.

 

دبیری تأکید کرد: هم اکنون روی تیم های پایه سرمایه گذاری کرده ایم و امیدوارم شاهد رشد روز افزون بازیکنان این تیم باشیم.

 

وی گفت: حمایت ها از تیم ادامه دار است و به امید خدا و همکاری آقای شمسایی، در آسیا نیز قهرمان می شویم.

 

تیم دبیری تبریز با ۶۰ امتیاز، قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال شد.

 

مسئولان تبریز، تیم ما را تنها گذاشتند

مالک باشگاه دبیری تبریز گفت: فکر می کردیم هیأت فوتبال و تربیت بدنی، حمایت های لازم را از باشگاه ما انجام می دهد؛ اما متأسفانه اینگونه نشد و ما را تنها گذاشتند و خوشحالم که حداقل در روز قهرمانی دبیری، در کنار تیم بودند.

 

به گزارش fut5al، افشین دبیری در نشست خبری باشگاه اظهار کرد: خواست خدا این بود که ۲۴ هفته در صدر جدول لیگ برتر باشیم و خوشحالم که پس از قهرمانی تراکتور در جام حذفی،‌ در رشته ی فوتسال نیز به این افتخار مهم دست یابیم و اینک تبریز تبریز، بدل به قطب فوتسال کشور شده است و سه نماینده در لیگ برتر داریم که این باعث افتخار است.

 

وی افزود: جا دارد از تیم هلال احمر نیز به دلیل بردی که مقابل شرکت حفاری کسب کردند و راه ما را برای قهرمانی هموارتر کردند، تشکر کنم و این قهرمانی را به تمام هواداران تقدیم می کنم و امیدوارم مسئولانی که این فصل ما را تنها گذاشتند، در سال های بعد ما را تنها نگذارند.

 

دبیری خاطرنشان کرد: تیم ما برنامه ی سه ساله ای داشت و با حضور وحید شمسایی و سایر اعضای کادرفنی و همدلی و رفاقت بین اعضای تیم، سعی داشتیم در عرض دو سال به مقام قهرمانی برسیم و ما اینک یک سال از برنامه جلوتر هستیم و با صحبت هایی که با وحید شمسایی خواهیم داشت، به دنبال جمع کردن تیم خوبی برای بازی های آسیایی خواهیم بود و به همین سادگی نمی گذاریم که خوشی های دبیری و مردم تبریز، به این زودی های به پایان برسد.

 

وی در خصوص ناملایمتی هایی که با این باشگاه شد، چنین بیان کرد: می خواستیم کار بزرگی در فوتسال انجام دهیم و فکر می کردیم هیأت فوتبال و تربیت بدنی، حمایت های لازم را از باشگاه ما انجام می دهد؛ اما متأسفانه اینگونه نشد و ما را تنها گذاشتند و خوشحالم که حداقل در روز قهرمانی دبیری، در کنار تیم بودند.

 

دبیری درباره ی قرارداد وحید شمسایی با دبیری گفت: ما با وحید شمسایی قرارداد یک ساله داشتیم و مطمئنم با دوستی و رفاقتی که با وی دارم، فصل بعد نیز باهم همکاری می کنیم؛ شمسایی در سال اول تجربه ی مربیگری، به مقام قهرمانی دست یافت و امیدوارم فصل بعد نیز به این عنوان دست یابد.

 

وی خاطرنشان کرد: ما مهره های خوبی در تیم داشتیم؛ اما از لحاظ مبلغ قرارداد، قابل مقایسه با تیم گیتی پسند نبودیم؛ اما انگیزه ای که شمسایی به بازیکنان داد و با صمیمیتی که در تیم ایجاد کرد، توانستیم این افتخار را برای ورزش استان به دست آوریم.

 

در صورت عدم قهرمانی نیز خواهان همکاری با شمسایی بودیم

مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز گفت: در صوت عدم قهرمانی نیز خواهان ادامه همکاری با وحید شمسایی بودیم.

 

فرزین دبیری نیز اظهار کرد: از آقای شمسایی می خواهم افتخار دهند و سال بعد با کمک وی جام قهرمانی باشگاه های آسیا را بالای سر بیریم.

 

وی با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در خصوص پخش نکردن مراسم قهرمانی این تیم، خاطرنشان کرد: طبق برنامه و توافقات قبلی، فرار بود تا یک ساعت بعد بازی، جشن قهرمانی پوشش داده شود که در واپسین لحطات، امور مالی و مسئول پخش صدا و سیما، این مسئله را تکذیب و با باشگاه دبیری همکاری نکردند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.