کد خبر : 4482
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1392 - 17:35
-

دبیری:در دقایق پایانی بازی با تاسیسات،به تدارکی که برای جشن قهرمانی دیده بودم فکر می کردم

دبیری:در دقایق پایانی بازی با تاسیسات،به تدارکی که برای جشن قهرمانی دیده بودم فکر می کردم

افشین دبیری پس از سالها تیمداری در فوتسال در نهایت توانست عصر پنجشنبه جام قهرمانی را بالای سر ببرد.البته دبیری به جز فصل گذشته در هیچکدام از فصل های دیگر داعیه قهرمانی نداشته و به قول خود مسئولان باشگاه پس از کسب چهارمی در فصل گذشته این فصل به دنبال قهرمانی بودند که به آن

افشین دبیری پس از سالها تیمداری در فوتسال در نهایت توانست عصر پنجشنبه جام قهرمانی را بالای سر ببرد.البته دبیری به جز فصل گذشته در هیچکدام از فصل های دیگر داعیه قهرمانی نداشته و به قول خود مسئولان باشگاه پس از کسب چهارمی در فصل گذشته این فصل به دنبال قهرمانی بودند که به آن رسیدند.دبیری این روزها یکی از خوشحال ترین افراد فوتسال ایران است چون ثمره زحمات خود را دیده و امیدوار است این خوشحالی با قهرمانی در آسیا دو چندان شود.گفتگوی پایگاه خبری فوتسال ایران با مالک باشگاه دبیری تبریز بهانه ای نداشت جز قهرمانی آنها در لیگ برتر:

* روزهای بعد از قهرمانی دلچسب است؟

خوشحالم که توانستیم قهرمان شویم.این اتفاق خواست خدا بود و با وجود همه شرایط سختی که در طول فصل داشتیم توانستیم در روز آخر یک مساوی بگیریم و قهرمان شویم. با این قهرمانی که اولین قهرمانی تبریز در فوتسال ایران است عیدی خوبی هم به آذری زبان های عزیز دادیم.

* اول فصل حرف از پوشیدن لباس های ضد گلوله زدید. واقعا لازم بود؟

شما رسانه ها بهتر می دانید که چه اتفاقاتی برای ما افتاد.واقعا زمانی که ۹ امتیاز اختلاف با تیم دوم داشتیم هجمه ای علیه ما راه افتاد که بی سابقه بود.به ناحق علیه تیم ما جو سازی شد.داوران را علیه ما کردند.برای شمسایی محرومیت هایی اتخاذ کردند که چوبش را در بازی با راه ساری خوردیم.اما اگر خدا بخواهد چیزی را رقم بزند کسی نمی تواند مانع آن باشد.جالب اینکه در این شرایط تربیت بدنی و هیات فوتبال تبریز هم حمایتی از ما نکردند اما همدلی مدیریت،کادر فنی و بازیکنان باعث شد تا علیرغم همه ناملایمات جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

*با توجه به محرومیت یکساله شما،سپردن مدیریت تیم به پسرتان فرزین که بسیار جوان هم بود موثر واقع شد؟

دقیقا تصمیم خوبی بود.من سالها در فوتسال بودم و هر چقدر هم پوست کلفت باشم دیگر تاب این همه فشار را نداشتم.از سویی سن و سال جوان فرزین باعث شده بود تا با بازیکنان اخت شود و بازیکنان هر مشکلی داشتند بدون رودربایستی با او درمیان می گذاشتند.ضمن اینکه فرزین رابطه خیلی خوبی هم با وحید شمسایی داشت.از همه اینها مهمتر اینکه او از من خیلی خوش شانس تر بود. من در پشت صحنه بمانم بهتر است و فرزین در مدیریت تیم می ماند.به قول معروف به ترکیب تیم برنده دست نمی زنیم.

*از دقایق پایانی بازی با تاسیسات بگویید.لحظاتی که اوج هیجان بود و هر لحظه امکان از دست رفتن قهرمانی وجود داشت؟

روراست بگویم من از اول بازی هیچ استرسی نداشتم.تصور می کردم با اختلاف ۴،۵ گل بازی را ببریم.اما لحظات پایانی که کار گره خورد خیلی سخت گذشت.بیش از هر چیز به تدارکی که برای جشن قهرمانی دیده بودم فکر می کردم و اینکه شرمنده این همه هوادار و طرفدار و مسئولی باشیم که انتظار قهرمانی ما را می کشیدند.خدا را شکر که پیش آنها شرمنده نشدیم.

*برای جام باشگاه های آسیا چه برنامه ای دارید؟

فعلا که به تیم استراحت دادیم. واقعیت این است که همه خسته شده بودند واستراحت نیاز بود به خصوص وحید شمسایی که حتی در برهه ای تصمیم به خداحافظی هم گرفت.وحید اراده و پشتکاری قوی دارد و ما به زودی در مورد جام باشگاه های آسیا با او صحبت می کنیم.فکر می کنم ترکیب اصلی تیم حفظ شود و سه چهار بازیکن هم به تیم اضافه شوند تا انشالله قهرمانی آسیا را هم کسب کنیم.

*دو فصل پیش تیم شما سوقط کرد و با تصمیم هیات رئیسه سازمان لیگ به همراه راه ساری در لیگ برتر ماندنی شدید.آن زمان تصور می کردید که دو سال دیگر جشن قهرمانی را برپا کنید؟

آن سال ما بیشتر درگیر فوتبال بودیم و تیم ماشین سازی و در فوتسال هم انگیزه ای نبود که باشیم.حتی قصد کناره گیری هم داشتیم.در هر صورت این شانس را پیدا کردیم که روی رفاقت با وحید شمسایی او را جذب کنیم.همین باعث شد تا با حضور بازیکنان خوبی که داشتیم به قهرمانی در لیگ هم برسیم.

*علت تنش تیم شما با کمیته فوتسال چه بود؟و اینکه معتقد بودید آنها دوست ندارند دبیری قهرمان شود؟

ما دنبال ایجاد تنش نبودیم بلکه آنها صحبت هایی می کردند که تیم ما را اذیت می کرد.مثلا قبل از فصل در مورد حضور ما در کویت ایراد گرفتند اما حالا می بینیم که خودشان برای تیم ملی به دنبال حضور در این بازی ها هستند.ما تا حد امکان سعی کردیم پاسخ اظهاراتی که آنها علیه ما داشتند را ندهیم.اگر قرار باشد صحبت کنیم چیزهای زیادی هست که بگوییم.خیلی وقت ها بی علت تیم ما را به حاشیه می بردند.یا ازتیم ما بازیکنی به تیم ملی دعوت نمی شد که جای تعجب داشت اما امیدوارم این مسائل حل و فصل شود.

*و سوال آخر هم در مورد مهمانان کرواتی که داشتید. وضعیت قرارداد شما با مدیران آلومنس به کجا کشید؟

مذاکرات خوبی با این دو نفر داشتیم که در ادامه صحبت های ما در کرواسی بود. یکی از مهمترین مواردی که در ایران در مورد آن صحبت کردیم برپایی اردو در کرواسی پیش از جام باشگاه های آسیا بود که به توافقات خوبی در این باره رسیدیم.

 

انتهای پیام

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.