کد خبر : 4502
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اسفند 1392 - 17:01
-

تیم ملی به دنبال بازی با لبنان

تیم ملی به دنبال بازی با لبنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی قرار است اردیبهشت ماه سال آینده در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شرکت کند که کمترین بازی تدارکاتی را انجام داده است. شاگردان خسوس کاندلاس پیش از این در آذرماه گذشته دو بازی را با تیم روسیه برگزار کرده اند و قرار است اردوی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی قرار است اردیبهشت ماه سال آینده در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شرکت کند که کمترین بازی تدارکاتی را انجام داده است.

شاگردان خسوس کاندلاس پیش از این در آذرماه گذشته دو بازی را با تیم روسیه برگزار کرده اند و قرار است اردوی جدید تیم ملی هم از هفتم فروردین ماه برگزار شود.با این حال مشکل اصلی تیم ملی فقدان بازی تدارکاتی است. با لغو پشت سر هم بازی های دوستانه، ایران اکنون در تلاش برای بازی با لبنان است.کمیته فوتسال در خواست این بازی را به لبنانی ها داده و منتظر پاسخ آنهاست. تیم کشورمان پیش از اعزام به ویتنام برای حضور در مسابقات آسیایی ابتدا به ازبکستان می رود و با تیم این کشور بازی می کند و سپس راهی روسیه می شود و با تیم های دینامو و نوریل نیکل از این کشور بازی می کند و از آنجا راهی هوشی مینه پایتخت ویتنام می شود.بازی با لبنان نیز پیش از این بازی ها در تهران برگزار می شود به شرطی که لبنانی ها به درخواست ایران پاسخ مثبت بدهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۸

کجان درودگر و ترابیان که هر روز با برزیل و اسپانیا و ایتالیا دیدار تدارکاتی برگزار می کردیم! حالا باید التماس لینان رو بکنیم!

نام ... یکشنبه , ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵

این بنده خدا افتخاری خوابه تا متوجه بشه چه خبر طول میکشه!!!!!!!!!!!!!!

rahbar دوشنبه , ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۴۲

تو رو خدا بگیرید فوتسالو از دست اینا
یکی برسه به داد