کد خبر : 4511
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اسفند 1392 - 15:05
-

مدیرعامل باشگاه آذین سپهر: تیم قدرتمندی را روانه لیگ امید فوتسال کشور کردیم

مدیرعامل باشگاه آذین سپهر: تیم قدرتمندی را روانه لیگ امید فوتسال کشور کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پویان قوی بیان اظهار کرد: ده تیم در قالب دو گروه پنج تیمی در رقابت‌های فوتسال امید باشگاه‌های کشور در اصفهان شرکت کرده بودند که با توجه به شرایط خوبی که در دوره‌های گذشته برای تیم‌های مهمان فراهم کرده بودیم فدراسیون تشخیص داد اصفهان میزبان این دوره از رقابت‌ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پویان قوی بیان اظهار کرد: ده تیم در قالب دو گروه پنج تیمی در رقابت‌های فوتسال امید باشگاه‌های کشور در اصفهان شرکت کرده بودند که با توجه به شرایط خوبی که در دوره‌های گذشته برای تیم‌های مهمان فراهم کرده بودیم فدراسیون تشخیص داد اصفهان میزبان این دوره از رقابت‌ها باشد.

وی تصریح کرد: تیم فوتسال آذین سپهر با بازیکنان کاملا بومی در این رقابت‌ها شرکت کرده بود که به دور بعدی این مسابقات نیز صعود کرد.

مدیرعامل باشگاه آذین سپهر با اشاره به سطح برگزاری رقابت‌های فوتسال امید باشگاه‌های کشور افزود: سطح این مسابقات نسبت به سال‌های گذشته بالاتر رفته است چراکه تیم‌ها کار خودشان روی رده‌های پایه گذاشته‌اند.

وی تاکید کرد: ما هم تیم خوبی را روانه این مسابقات کردیم و در رده‌های پایه در هر رده سنی سه تا ۴ تیم داریم که پشتوانه بسیار خوبی برای باشگاه هستند.

قوی‌بیان اضافه کرد: رقابت‌های لیگ فوتسال امید باشگاه‌های کشور طی چند مرحله برگزار می‌شود که پس از دوره‌ای که در اصفهان برگزار شد به صورت متمرکز بازی‌های خود را ادامه می‌دهند و امیدوارم بتوانیم میزبانی دوره‌های بعدی را نیز در اصفهان به عهده بگیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

شاهد یکشنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱

تیم فوتسال شاهد توانست تیم قدرتمند شهید سرخه ای را با نتیجه ۴-۱شکست دهد و مقام قهرمانی مسابقات را کسب کند و به عنوان تیم نخست راهی مسابقات کشور شود