کد خبر : 4509
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اسفند 1392 - 14:57
دسته‌بندی نشده
-

شریف زاده: خوشحالم که در قهرمانی دبیری سهیم هستیم!

شریف زاده: خوشحالم که در قهرمانی دبیری سهیم هستیم!
بازیکن گلزن تیم فوتسال هلال احمر ابراز خوشحالی کرد که با پیروزی تیمش برابر حفاری اهواز در قهرمانی نماینده آذربایجان شریک بوده است.

شهرام شریف زاده در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: من ابتدا باید قهرمانی دبیری تبریز را به مردم شریف آذربایجان تبریک بگویم که نتیجه حمایت های خود از تیم های فوتسال را با قهرمانی دبیری تبریز دیدند و بیشتر خوشحالم که ما هم به عنوان تیم های همشهری و رقیب دبیری در این پیروزی نماینده شهرمان سهیم هستیم.

وی با بیان اینکه پیروزی تیمش برابر حفاری در دو هفته به پایان رقابت ها کمک شایانی به دبیری بوده است، افزود: در این بازی ما حفاری را با وجود تمام انگیزه ای که داشت غافلگیر کردیم و با غیرت بازیکنان خود توانستیم روزی خاطره انگیز را رقم بزنیم که قطعا در افت روحیه و امید اهوازی ها برای بازی بعدشان با دبیری تاثیرگذار شد. ضمن اینکه در اصفهان هم می توانستیم برنده بازی با گیتی پسند باشیم که اتفاقاتی افتاد تا کار از دست ما خارج شود.

وی که علیرغم گلزنی در بازی آخر تیمش موفق شد، ۲۱گله شود برای از دست رفتن عنوان آقای گلی ابراز ناراحتی کرد و گفت: چون در خودم می دیدم که این عنوان را بدست بیاورم اکنون ناراحت هستم اما به هر حال مصدومیت ها و محرومیت ها مانع از این اتفاق شد با این حال کسب این عنوان را به آقای گل امسال که هنوز هم مشخص نیست فخیم است یا اسماعیل پور تبریک می گویم.

شهرام شریف زاده که روز گذشته به دعوت خسوس کاندلاس در کمپ تیم های ملی حاضر شده و زیر نظر پزشک تیم ملی تست سلامت داده بود در این خصوص متذکر شد: با توجه به شائبه ای که برای سرمربی تیم ملی برای مصدومیت من برای دعوت به تیم ملی پیش آمده بود از من خواستند که خودم را برای تست سلامت نشان دهم که از پایم MRI گرفتم که دکتر شیرزاد هم آن را دیدند و با تایید سلامت به خسوس اکی دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.