کد خبر : 4550
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 14:00
-

دبیری: پیش بینی افتخاری جای تعجب و تاسف داشت!/نظم و انضباط حاکم در تیم مثال زدنی بود

دبیری: پیش بینی افتخاری جای تعجب و تاسف داشت!/نظم و انضباط حاکم در تیم مثال زدنی بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رییس هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: خسوس یک بار برای دیدن بازی تیم دبیری به تبریز آمده بود، اما احساس کردم که دوست دارد حریف ما برنده بازی باشد. وی در مورد تشکیل تیم دبیری تبریز گفت: سابقه تیمداری ما بیش از ده سال می باشد و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رییس هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: خسوس یک بار برای دیدن بازی تیم دبیری به تبریز آمده بود، اما احساس کردم که دوست دارد حریف ما برنده بازی باشد.
وی در مورد تشکیل تیم دبیری تبریز گفت: سابقه تیمداری ما بیش از ده سال می باشد و ما ابتدا از جام رمضان تیمداری کرده و حتی یک سال نیز هر دو تیم الف و ب ما به دیدار نهایی راه یافتند و همان تیمی که در جام رمضان قهرمان شد در لیگ استان شرکت کرده و با مربیگری خودم در مسابقات کشور حضور یافته و به لیگ برتر صعود کرد.
دکتر دبیری موفقیت های تیم دبیری را حاصل برنامه ریزی دقیق دانسته گفت: برنامه سه سال باشگاه سال اول حضور در بین چهارم تیم بوده و در سال دوم قهرمانی ایران و سال سوم قهرمانی در آسیا بود که برنامه سال اول و دوم با موفقیت محقق شده است.
وی در مورد موفقیت های تیم دبیری گفت: تیم ما هیچ حاشیه ای نداشت، اما از بیرون برایش حاشیه سازی کردند و نظم و انضباط حاکم در تیم دبیری مثال زدنی بوده و بعد از اتفاقات بازی ماهان تندیس و اخراج وحید شمسایی فاصله ۹ امتیازی ما از صدر جدول کاهش یافت اما خوشبخانه توانستیم با سه پیروزی در بازی های پایانی به عنوان قهرمانی دست یابیم.
رییس هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: امسال شاهد فوتسال پاکی در لیگ برتر بودیم به طوری که قهرمانی تا آخرین لحظه بازی مشخص نبود، اما پیش بینی رییس کمیته فوتسال در مورد باخت تیم دبیری به ماهان تندیس و استفاده از داوری که با تیم دبیری مشکل داشته و سال گذشته موجب محرومیت افشین دبیری شده بود، جای تعجب و تاسف داشت.
دکتر شهرام دبیری در ادامه سخنان خود از تیم هلال احمر تشکر کرده و ابراز داشت: تیم هلال احمر با پیروزی خود برابر حفاری خوزستان کار قهرمانی تیم ما را آسان تر کرد و جا دارد هم به این تیم و هم به تیم شهرداری تبریز که بین چهار تیم جام حذفی قرار دارد، تبریک بگویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.