کد خبر : 4581
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردین 1393 - 14:45
-

ازبکستان، نوریل و دینا مسکو حریفان تدارکاتی ایران/ سفر مارکوپولی ملی پوشان برای رسیدن به جام ملت ها!

ازبکستان، نوریل و دینا مسکو حریفان تدارکاتی ایران/ سفر مارکوپولی ملی پوشان برای رسیدن به جام ملت ها!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اردوی تیم ملی فوتسال ایران از روز هفتم فروردین ماه برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آغاز می‌شود تا ۱۸ بازیکن دعوت شده به تیم ملی کار خود را در تهران استارت بزنند. یکی از مشکلات تیم ملی لغو مکرر بازی‌های تدارکاتی بود که این مسئله هم با رایزنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اردوی تیم ملی فوتسال ایران از روز هفتم فروردین ماه برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آغاز می‌شود تا ۱۸ بازیکن دعوت شده به تیم ملی کار خود را در تهران استارت بزنند. یکی از مشکلات تیم ملی لغو مکرر بازی‌های تدارکاتی بود که این مسئله هم با رایزنی با فدراسیون‌های ازبکستان و روسیه برطرف شده است.

بر این اساس تیم ملی فوتسال ایران روز اول اردیبهشت‌ماه به ازبکستان می‌رود و دو بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال این کشور انجام خواهد داد. تیم ملی سپس از ازبکستان عازم روسیه می‌شود و با دو تیم باشگاهی “نوریل نیکل” و “دینا” بازی‌ تدارکاتی برگزار خواهد کرد. نوریل نیکل همان تیمی است که سه بازیکن ایرانی یعنی حسین طیبی، مصطفی نظری و علی اصغر حسن زاده در آن بازی می‌کنند. با رایزنی‌های صورت گرفته، این سه بازیکن از اردوی روسیه به تیم ملی ملحق می‌شوند و در این مسابقه تدارکاتی با لباس تیم ملی برابر باشگاه خود قرار می‌گیرند.

پس از آن تیم ملی روز ششم اردیبهشت به ایران بر می‌گردد و روز هشتم عازم ویتنام خواهد شد. مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا از ۳۰ آوریل تا ۱۰ مه ( ۱۰ اردیبهشت ۹۳ تا ۲۰ اردیبهشت) در ویتنام برگزار خواهد شد.

همچنین ۱۸ بازیکن به نام های سپهر محمدی، احمد اسماعیل پور، محمد کشاورز، محمد طاهری، مهدی جاوید، سعید افشار ، حمید احمدی، علیرضا صمیمی، فرهاد توکلی ، مهران عالیقدر، مهدی مصطفایی ، میثم خیام، فرهاد فخیم ، بهروز جعفری ، وحید شفیعی، محمد شجری ، قدرت بهادری و علیرضا وفایی نفراتی هستند که از سوی خسوس کاندلاس به اردوی تیم ملی دعوت شدند و باید خود را هفتم فروردین در کمپ تیم ملی به کادر فنی معرفی کنند.

گروه‌بندی مسابقات به شرح زیر است:

گروه A: ویتنام، کویت، تاجیسکتان، عراق

گروه B: ایران، استرالیا، چین، اندونزی

گروه C: تایلند، لبنان، چین تایپه و مالزی

گروه D: ژاپن، قرقیزستان، ازبکستان، کره‌جنوبی

 

این رقابت ها از چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت با دو دیدار همزمان تیم های کویت با تاجیکستان و ایران با اندونزی آغاز می شود و شنبه ۲۰ اردیبهشت با برگزاری دیدار نهایی به پایان می رسد.

 

* برنامه دیدارهای تیم ملی ایران :
– ایران – اندونزی؛ چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت – سالن دانشگاه تون داک تانگ – ساعت ۱۳:۳۰
– ایران – چین؛ جمعه ۱۲ اردیبهشت – سالن دانشگاه تون داک تانگ – ساعت ۱۶
-ایران – استرالیا؛  یکشنبه ۱۴ اردیبهشت – سالن فو تو – ساعت ۱۳:۳۰

 

به گزارش fut5al، از هر گروه دو تیم به دور یک چهارم نهایی صعود می کنند و در این مرحله تیم ایران در صورت صعود با یکی از تیم های اول یا دوم گروه یک دیدار می کند.در دور نیمه نهایی نیز تیم های برنده مصاف میان تیم های برتر گروه های یک و دو به مصاف هم می روند.
در جام ملت های آسیا تیم ایران با ۱۰ قهرمانی و دو عنوان سومی رکورد دار است و تیم های ژاپن با ۲ قهرمانی ، ۵ نایب قهرمانی و دو سومی در رده دوم و ازبکستان با ۳ نایب قهرمانی و ۲ سومی در رده سوم قرار دارند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.