کد خبر : 4595
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 فروردین 1393 - 16:09
-

توضیحات هاشم زاده درباره دعوت از فخیم و احمدی به تیم ملی

توضیحات هاشم زاده درباره دعوت از فخیم و احمدی به تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد هاشم زاده در خصوص ۱۸ بازیکن دعوت شده به تیم ملی فوتسال برای حضور در اردوهای آماده سازی پیش از مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: از آنجا که فرصت زیادی برای تمرین کردن نبود، فقط ۱۸ بازیکن را دعوت کردیم. تلاش ما این بود تا بازیکنان آماده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد هاشم زاده در خصوص ۱۸ بازیکن دعوت شده به تیم ملی فوتسال برای حضور در اردوهای آماده سازی پیش از مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: از آنجا که فرصت زیادی برای تمرین کردن نبود، فقط ۱۸ بازیکن را دعوت کردیم. تلاش ما این بود تا بازیکنان آماده لیگ فوتسال به علاوه بازیکنان جوان را دعوت کنیم. همانطور که قبلا هم گفته بودیم قصد داریم میانگین سنی تیم ملی پایین بیاوریم.

وی افزود: استعدادها و بازیکنان توانمند و آماده زیادی از جمله جواد اصغری مقدم، وحید شمسایی و غیره در لیگ فوتسال حضور داشتند ولی هدف ما جام جهانی ۲۱۰۶ است. سعی کردیم تا میانگین سنی تیم ملی پایین باشد تا در جام جهانی که هدفمان رسیدن به جمع چهار تیم برتر است، برسیم وگرنه بازیکنان آماده زیادی در لیگ داشتیم که می‌توانستند به تیم ملی کمک کنند.

مربی تیم ملی فوتسال در خصوص غیبت لژیونرها در فهرست اعلام شده، خاطرنشان کرد: لژیونرها هم در لیست تیم ملی هستند. با این حال آنها درگیر مسابقات لیگ فوتسال روسیه هستند. مصطفی نظری، حسین طیبی و علی اصغر حسن زاده از اردوی روسیه به تیم ملی ملحق می‌شوند و اگر شرایط لازم را داشته باشند در فهرست نهایی جای می‌گیرند.

هاشم زاده ادامه داد: ۱۴ بازیکن نهایی تیم ملی فوتسال بعد از اردوی روسیه مشخص خواهند شد.

 

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر بازگشت فرهاد فخیم به تیم ملی فوتسال بعد از خداحافظی‌اش از مسابقات ملی، تاکید کرد: فرهاد یکی از نفرات آماده لیگ فوتسال ما بود. از این رو خسوس کاندلاس (سرمربی تیم ملی) نظر مثبتی روی او داشت. خسوس از من خواست تا با فخیم صحبت کنم که اگر امکان دارد از تصمیمش صرفنظر کند. من هم از این بازیکن خواستم تا در این شرایط به تیم ملی کمک کند که خوشبختانه فرهاد با این درخواست موافقت کرد.

یکی از نکات عجیب فهرست اخیر تیم ملی فوتسال، دعوت از حمید احمدی بازیکن پیشین تیم ملی بود که اواخر سال ۱۳۹۱ به خاطر مثبت اعلام شدن تست دوپینگش، یکسال از حضور در فوتسال محروم شد. البته احمدی با پشت سر گذاشتن محرومیتش اواخر فصل برای تیم زمزم اصفهان به میدان رفت. هاشم زاده درباره دعوت از احمدی هم گفت: ما احمدی را بعد از بازگشت به فوتسال زیر نظر داشتیم. او عملکرد خوبی در تیم زمزم اصفهان داشت. اینکه یک بازیکن برای مدتی از حضور در میادین محروم می‌شود دلیل بر این نیست که دیگر به تیم ملی بر نگردد. به هر حال احمدی شرایط خوبی داشت و به همین خاطر به تیم ملی برگشت.

مربی تیم ملی فوتسال در پایان به بازی‌های تدارکاتی تیم ملی اشاره کرد و گفت: اول اردیبهشت ما به ازبکستان می‌رویم و دو بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال این کشور انجام می‌دهیم. سپس از ازبکستان راهی روسیه می‌شویم و دو بازی با تیم‌های باشگاهی نوریل نیکل و دینا مسکو انجام می‌دهیم. پس از آن ششم اردیبهشت به ایران برگشته و دو روز بعد عازم ویتنام خواهیم شد.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۰:۳۲

حمید احمدی از نیم فصل بازی کرد و سه بار إخراج شده و دو بار هم محروم ، اقای خسوس برو خجالت بکش حق بازیکنان را می خورید چند تا بازی های شهید منصوری را دید و بازیکن دعوت کردید بعد از اخرین مسابقات تیم ملی حتی یکبار هم بازیها را ندیده است لیست تیم ملی را افتخاری می دهد نه مربی تیم ملی ،متاسفم برای تیم ملی که نه ، تیم خصوصی

علیرضا جمعه , ۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲

خداییش گل گفتی داداش
حمید احمدی کجا خوب بود آقای هاشم زاده؟؟
چطوری دبیری با دوتا بازیکن تونسته قهرمان لیگ بشه؟؟
خاک بر سر لیگی که قهرمانش دو تا سهمیه داره اما نایب قهرمانش پنج تا و تیم سومش سه تا
بقیه ی تیم ها هم خیار بودن تو لیگ
شما خودت ده بار تیم عوض کردی تو لیگ معلومه تیم ملی چجوری باید باشه
برو بابا خودتون هستید آقایون