کد خبر : 4608
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 فروردین 1393 - 8:42
-

شمسایی: پارسال از عیدی دادن در رفتم!

شمسایی: پارسال از عیدی دادن در رفتم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی–بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز یک‌سال رویایی را پشت سرگذاشت و توانست قهرمانی در لیگ برتر فوتسال را با دبیری‌تبریز آن هم در لباس مربیگری به دست آورد که این اتفاق برای نخستین بار با تیمی صورت گرفت که این تیم نیز نخستین جام قهرمانی را برای تبریزی‌ها در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی–بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز یک‌سال رویایی را پشت سرگذاشت و توانست قهرمانی در لیگ برتر فوتسال را با دبیری‌تبریز آن هم در لباس مربیگری به دست آورد که این اتفاق برای نخستین بار با تیمی صورت گرفت که این تیم نیز نخستین جام قهرمانی را برای تبریزی‌ها در لیگ کسب می‌کرد. شمسایی برای سال ۹۳ هنوز برنامه خاصی ندارد و هر چیزی که برایش پیش آید، خوش آید.

گفت‌وگوی عیدانه وحید شمسایی را در زیر بخوانید:

سال ۹۲ چطور گذشت…
خوب بود، من اول سال ۹۲ به چین رفتم که برایم حالت تجارت داشت و تیم چینی را تا فینال آسیا بردیم. آخر سال هم دبیری تبریز را قهرمان لیگ برتر کردیم و در مجموع از نظر ورزشی خوب بود و راضی بودم.

برای سال ۹۳ چه برنامه‌ای داری؟
الان که نمی‌شود پیش‌بینی کرد چه اتفاقی می‌افتد. ببینیم چه چیزی پیش می‌آید تا نسبت به آن فکر کرده و تصمیم بگیریم. از نظر زندگی شخصی هم باید یک مقدار بیشتر به خانواده برسم و در کل هر چه پیش آید خوش آید. الان ۱۵ سال است زندگی ما تحت فشار تمرین و مسابقه و اردوهای باشگاهی و تیم ملی است و مدام در استرس هستیم، اما باید تا آخر ادامه بدهیم.

نوروز که می‌آید چه حس و حالی داری؟
شاد می‌شوم، چون یک‌سال دیگر را تجربه کرده‌ایم. خدا به ما عزت عزت داده و باید ممنون خدا باشیم با آمدن نوروز یعنی رفت و آمد و مسافرت و سرزدن به بزرگترها و خوردن آجیل و چاق شدن که همه اینها لطف خاص خودش را دارد.

یک خاطره جالب از نوروز تعریف می‌کنی؟
بچه بودیم و منتظر که عیدی‌ها را بدهند و پول‌ها را جمع کنیم و الان که خودمان صاحب زندگی هستیم، منتظریم ببینیم بچه‌های خودمان چه چیزی می‌خواهند تا برای آنها فراهم کنیم و خوش بگذرانند.

از نوروز خاطره بد هم داری؟
بله، سال‌ها قبل پدر بزرگم در نوروز فوت کرد و در ایام عید عزادار بودیم. تقریباً ۱۴ سال قبل هم در نوروز یک تصادف شدید کردم و ۱۰-۱۵ ماشین به هم زدند و چند نفر به شدت مصدوم شدند.

برای سال جدید آرزویی داری؟
آرزو می‌کنم همه مردم در رفاه باشند و موفق شوند. ان‌شاءالله عید به مردم خیلی خوش بگذرد و همه خوشحال باشند و تصادفی هم نباشد که ضرر جانی و مالی داشته باشد.

راستی الان هم از کسی عیدی می‌گیری؟
بله؛ پدرم، مادرم و مادر زنم به من عیدی می‌دهند. من هم به پدر، مادر، خواهر و شوهر خواهرم عیدی می‌دهم. شوهر خواهرم تا جیبم را نزند؛ ول نمی‌کند.

در عیدی دادن خسیس که نیستی؟
پارسال که از عیدی دادن در رفتم چون چین بودم، اما در عیدی دادن خسیس نیستم.

یک دروغ ۱۳ می‌گویی؟
تیم ملی قهرمان جام جهانی برزیل می‌شود.
منبع: ایلنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

احمد سه شنبه , ۱۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵

شماعادت دارید فرارکنیدازعیدی دادن بلاخره پول دادن یخورده سخته