کد خبر : 4656
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردین 1393 - 22:33
-

بزرگترین نظرسنجی فوتسال ایران/ برترین های لیگ ۹۲ معرفی می شوند

بزرگترین نظرسنجی فوتسال ایران/ برترین های لیگ ۹۲ معرفی می شوند

پایگاه خبری فوتسال ایران در نظر دارد همانطور که در پایان نظرسنجی پرطرفدارترین تیم وعده  داده بود، از طریق نظرسنجی، برترین های لیگ برتر ۹۲ را معرفی کند. انتخاب برترین های لیگ فوتسال برای اولین بار صورت می گیرد و در این نظرسنجی بزرگ اهالی فوتسال شامل مدیران سابق و کنونی کمیته فوتسال، مربیان سابق

پایگاه خبری فوتسال ایران در نظر دارد همانطور که در پایان نظرسنجی پرطرفدارترین تیم وعده  داده بود، از طریق نظرسنجی، برترین های لیگ برتر ۹۲ را معرفی کند.
انتخاب برترین های لیگ فوتسال برای اولین بار صورت می گیرد و در این نظرسنجی بزرگ اهالی فوتسال شامل مدیران سابق و کنونی کمیته فوتسال، مربیان سابق و کنونی تیم ملی،سرمربیان سابق و کنونی تیم های لیگ برتر ۹۲،پیشکسوتان و کارشناسان فوتسال، کاپیتان یا چهره های شاخص تیم ها، اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ، مدرسان رسمی AFC و FIFA، داوران و ناظران بین المللی و خبرنگاران تخصصی فوتسال حق رای خواهند داشت.

در هر آیتم انتخاب بهترین ها تنها می توان به یک نفر یا تیم رای داد و یک امتیاز هم برای آن محسوب می شود.برای مثال اگر تیم یا فردی از بین ۵۰ کارشناس توسط ۲۳ نفر انتخاب شده باشد ۲۳ امتیاز می گیرد.

همچنین آرا با ذکر نام و سمت افراد به صورت روزانه در سایت برای دسترسی عموم قرار می گیرد و برترین ها در اردیبهشت ماه معرفی خواهند شد.

آیتم های انتخاب بهترین  ها به شرح زیر است:
۱- تیم برتر فنی
۲- میزبان برتر
۳- داور برتر
۴- بازیکن پدیده
۵- بازیکن اخلاق
۶- مربی برتر
۷- تیم منتخب فصل(۵ بازیکن شامل یک گلر و ۴ بازیکن)- در این بخش افرادی که در تیم های لیگ برتری به عنوان مربی و بازیکن در رای گیری شرکت می کنند از تیم خود تنها می توانند دو نفر را انتخاب کنند.

بازیکن و دروازه بانی که بیشترین رای را در تیم منتخب به خود اختصاص دهد به عنوان برترین فصل معرفی خواهد شد.

همچنین پایگاه خبری فوتسال ایران در نظر دارد طی مراسمی با اهدای جوایز از برترین های لیگ ۹۲ تقدیر کند.
برگزاری این مراسم همکاری تمامی فوتسالی ها را می طلبد و برای اولین دوره آن نیاز به اسپانسرهای مالی است تا مراسمی در خور شان جامعه فوتسال برگزار شود.
انتهای پیام
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

FC barcelona trikot جمعه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۰:۲۴

bookmarked!!, I love your site!|