کد خبر : 4795
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردین 1393 - 9:30
-

داورزنی: به دنبال تکرار قهرمانی هستیم

داورزنی: به دنبال تکرار قهرمانی هستیم
سرمربی تیم دانش آموزی از وضعیت تیمش برای بازی های جهانی می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رضا داورزنی سرمربی تیم ملی فوتسال دانش‌آموزی ایران گفت: قهرمان رقابت‌های استانی فوتسال دانش‌آموزی هر کشور جواز حضور در مسابقات جهانی دانش‌آموزی را دریافت می‌کند. در همین راستا تیم استان و شهرستانهای تهران با پیروزی در رقابت‌های کشوری برای مسابقات ایتالیا حاضر می‌شود که طی آن دو دوره اردو برگزار شد و سومین مرحله اردوها از چهارشنبه بیستم فروردین آغاز و بیست و هفتم به پایان می‌رسد تا بازیکنان به آمادگی برسند و در حد ایده‌آلی قرار گیرند. اردوی پایانی نیز دو روز قبل از اعزام برگزار می‌شود تا شرایط مطلوبی از نظر جسمی و ذهنی بر تیم حاکم شود.

وی افزود: بازیکنان در شرایط فعلی عملکرد قابل قبولی داشته‌اند و عنوان قهرمانی دو سال گذشته که به سبب آن صدرنشین گروه شده‌ایم، انگیزه و پتانسیل مضاعفی به تیم داده است امیدورام با همین وضعیت قادر به شکست رقبا و کسب جایگاه قابل قبولی باشیم این رقابت‌ها با حضور ۲۲ تیم در چهار گروه انجام می‌گیرد دو گروه شش تیمی و دو گروه پنج تیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا سرانجام این دوره از مسابقات نیز مشخص شود ایران در حالی سرگروه، گروه یک است که تیم‌های هلند، بلژیک، سوئد، ارمنستان و ایتالیا میزبان رقابتها نیز در این گروه حضور دارند تیم‌های برزیل، فرانسه و ترکیه نیز به ترتیب سرگروه گروه B، C و D هستند.

داورزنی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود فرصت کمی که در دست داشتیم تمام تلاش خود را به کار گرفته تا عملکرد مطلوبی برای این رقابت‌ها داشته باشیم از ایران ۱۲ بازیکن به همراه کادر فنی که اکبر سیلانی و حمیدرضا صاعبی را به عنوان مربی و سرپرست در اختیار دارد همچنین حسین شمس با عنوان مدیر فنی عازم ایتالیا می‌شود که امیدوارم در نهایت با اثربخشی خود و همراهی تمام افراد تیم به مقام نخست دست یابیم.
منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

abolfazl سه شنبه , ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶

ایشالا که قهرمانیم دوباره. فقط اى کاش اقاى افتخارى یکم به این مسابقات توجه داشت