کد خبر : 4831
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 10:20
دسته‌بندی نشده
-

افتخاری: سفال منش برای تیم امید مدنظر است/ خسوس نظر نهایی را نداده است

افتخاری: سفال منش برای تیم امید مدنظر است/ خسوس نظر نهایی را نداده است
رئیس کمیته فوتسال از وضعیت کادر فنی و اردوهای تیم ملی گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدرضا افتخاری در خصوص انتخاب شهاب سفال منش مربی دبیری تبریز به عنوان مربی تیم ملی، ضمن بیان مطلب فوق، گفت: خسوس کاندلاس (سرمربی تیم ملی) خودش پیشنهاد داد سفال‌منش به عنوان مربی در تیم امید کار کند.

وی افزود: البته او هنوز نظر نهایی درباره سفال منش را نداده است. در صورت تایید نهایی خسوس، سفال منش به کادر فنی تیم امید اضافه خواهد شد. در تیم امید خسوس سرمربی است و مصطفی عمادی هم به عنوان مربی کار خواهد کرد. ضمن اینکه محمد هاشم زاده فقط در تیم ملی بزرگسالان فعالیت دارد و در صورت نیاز، به تیم امید هم اضافه خواهد شد.

افتخاری درباره آخرین شرایط تیم ملی قبل از سفر به ازبکستان و روسیه برای برگزاری بازی تدارکاتی، تاکید کرد: شیرینی و آجیل عید باعث شده بود بعضی از بازیکنان اضافه وزن پیدا کنند و از آمادگی دور شوند! با این حال آنها الان شرایط خوبی دارند و برای جام ملت‌ها آماده‌اند.

رئیس کمیته فوتسال با اشاره به مشکل خروجی چند بازیکن تیم ملی تاکید کرد: دو بازیکن ما به خاطر اینکه دانشجو هستند مشکلاتی در زمینه صدور ویزا داشته‌اند. البته تلاش کردیم این مشکلات برطرف شود. همچنین در صورتی که محمد کشاورز و قدرت بهادری مصدوم نباشند و بتوانند تیم ملی را همراهی کنند آنها به اردوی ازبکستان و روسیه می‌رسند.
منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیر چهارشنبه , ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷

آقای افتخاری مربی تیم ملی در رده پایه باید از بین بازیکنان سابق تیم ملی باشد تا بتواند مفاهیم پایه را با اجرای صحیح به انها اموزش بدهد و این در تمام رشته ها مرسوم میباشد نه کسی مثل سفال منش که نه سابقه ورزشی دارد و نه حتی یک دقیقه فوتسال باازی کرده است . این کار شما توهین آشکار به بازیکنان سابق تیم ملی میباشد

سپهر پنجشنبه , ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵

جناب آقای افتخاری انتخاب آدم های کوچک برای تیم ملی فوتسال به آینده تیم ملی ضربه وارد میکند خواهشمندیم برای تیم ملی امید از آدم با تجربه که سالهای زیادی در این رشته بودنند استفاده کنید تا بتوانند به فوتسال این کشور خدمت کنند نه کسانی که فوتسال ما بخواهد سکوی پرتاب انها شود آقای سفال منش هیچ چیزی به این جوانها اضافه نمیکند چون تجربه این کار را ندارد برادر من

نیما یکشنبه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶

آقای افتخاری در تیم امید از مربیانی استفاده کنید که کارنامه دارند و کار تجربی کرده اند