کد خبر : 4910
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردین 1393 - 21:10
-

درودگر: شأن فوتسال ما این است که رئیس کمیته در منیریه دنبال جام بگردد؟!

درودگر: شأن فوتسال ما این است که رئیس کمیته در منیریه دنبال جام بگردد؟!
اتفاقات و حواشی فوتسال از جمله جریان جام قهرمانی دبیری و .. باعث واکنش رئیس اسبق کمیته فوتسال شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رئیس پیشین کمیته فوتسال گفت: با تمام احترامی که برای سید رضا افتخاری قائل هستم، ولی او اشراف و اطلاعاتی نسبت به این رشته ندارد و اتفاقات اخیر در فوتسال کشور موید همین نکته است.

صادق درودگر با بیان این مطلب افزود: اینکه رئیس کمیته فوتسال خودش تصمیم می‌گیرد یک مسابقه رسمی را با این توجیه که شرایط مسابقه امن نیست تعطیل کند، نشان می‌دهد وی با مقررات آشنا نیست چراکه حاکم و تصمیم گیرنده اصلی در مورد یک مسابقه داور بازی است و کسی به جز داور حق تصمیم‌گیری درباره مسابقه را ندارد.

درودگر تاکید کرد: اگر این اتفاق به گوش مجامع بین‌المللی برسد که رئیس کمیته یک مسابقه را تعطیل کرده به ما می‌خندند. این اتفاق چیزی نیست جز اینکه رئیس کمیته فوتسال اشراف لازم را به قوانین و مقررات ندارد.

رئیس پیشین کمیته فوتسال در مورد اعطای جام موقتی به تیم دبیری تبریز و اظهارات رئیس کمیته فوتسال درباره خرید جام از میدان منیره گفت: واقعا شأن و جایگاه فوتسال ما این است که رئیس این کمیته در منیریه دنبال جام قهرمانی بگردد؟ این واقعا خنده دار است و باید به طنزنویسان بگوئیم درباره آن طنز بنویسند.

درودگر ادامه داد: معمولا جام‌های قهرمانی در ابتدای سال تهیه می‌شود و این‌طور نیست که در هفته‌های آخر به فکر تهیه جام قهرمانی بیفتیم، این نشان می‌دهد کمیته فوتسال برنامه‌ریزی ندارد و تنها دنبال برگزار کردن مسابقات است، حالا با چه کیفیتی و چه نظم و ترتیبی بماند.

وی تصریح کرد: با تمام احترامی که برای سیدرضا افتخاری قائلم، اما معتقدم یک مدیر برای موفقیت باید شرایطی داشته باشد که میزان عشق و علاقه، حضور فیزیکی و اشراف به موضوعات و قوانین در موفقیت یک مدیر تعیین کننده هستند که متاسفانه رئیس فعلی کمیته فوتسال چنین ویژگی‌هایی را دارا نیست.

درودگر در پایان گفت: جایگاه و شخصیت فوتسال ایران با چندین عنوان قهرمانی آسیا و حضور مداوم در جام‌های جهانی این نیست و امیدوارم این نگاه حقیرانه به فوتسال تغییر کند و این رشته جایگاه واقعی خود را در عرصه مدیریتی و فنی بدست آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ایمان شنبه , ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۲

جناب آقای درودگر شما با قوانین و مقررات آشنا بودی که در جام جهانی ۲۰۰۴ یک کشیده جلوی چشم میلیونها بیننده زدی تو گوش کاظم محمدی و آبروی فوتسال ایران رو درمجامع بین المللی بردی؟؟؟ خواهش میکنم شما در مورد آبرو و اعتبار فوتسال صحبت نکن لطفا!!!

نام ... یکشنبه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۸:۳۵

چشم آقای افتخاری!!!!!!!!!

ساسان یکشنبه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۰:۲۲

بهترین خاطرات و موفقیت های فوتسال ایران به زحمات درودگر مستقیم مربوط است همه مربیان ، مدیران ، داوران و بازیکنان فوتسال به این موضوع اذعان دارند واقعا زحمت زیادی کشید

رضا یکشنبه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۰:۲۳

من همسایه کاظم محمدی هستم یه روز خودش به ما تو سالن فوتسال مجموعه انقلاب کرج میگفت درودگر خودش را به خاطر من خراب کرد و اگر اون منو بیرون نمیکشید دو سال مثل علی کریمی محروم میشدم دمش گرم درودگر مرد بود

مهدی یکشنبه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

جناب آقای رضا من خودم آن صحنه را در تلویزیون دیدم یادم هست بازی ایران وآرژانتین بود لازم نبود آقای درودگر با آن حرکت زشت آقای محمدی را روانه رختکن کند که حتی امروز هم کسی نمی تواند برای آن صحنه زننده هیچ توجیهی پیدا کند این صحبت شما عذر بدتر از گناه میباشد .آیا کاظم محمدی محروم میشد بهتر بود یا اینکه ریاست کمیته فوتسال یک کشور آن حرکت را در مقابل دیدگان میلیونها بیننده انجام بدهد ؟؟به هر حال حرکت آقای درودگر وضربه ای که به خاطر آن به فوتسال وارد شد هرگز قابل توجیه نبوده ونیست!!

پیمان یکشنبه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۲:۰۴

صدای دهل از دور شنیدن خوش است.کسانی که شرایط و تصمیم گیری های کمیته فوتسال را ندیده باشند فکر می کنند آنجا چه خبر است.باور کنید بعضی وقتها حتی برای فردای خودشان هم برنامه ندارند.آنجا می نشینند و تصمیم های این چنینی میگیرند.آقای افتخاری آدم خوبی است اما به درد مدیریت این کمیته نمی خورد .بیشتر به درد همان کمیته امداد می خورد.

سعید دوشنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۰:۴۸

به هزار دلیل هیچکدام از آقایان ترابیان و افتخاری را نمیشه با درودگر مقایسه کرد او از همه پر تلاش تر بود و نتایج کارش همیشه بهتر بود و ارتباط خوبی با صدا و سیما و رسانه ها داشت کاش برگرده

ایمان دوشنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱

داش سعید ملوان رو هرگز از یادت نبر تیم خوبی شد بعد از رفتن آقای درودگر!!!!!!!!!