کد خبر : 5015
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 فروردین 1393 - 16:34
-

تقی پور: سومین جام را برای تبریز کسب می کنیم!

تقی پور: سومین جام را برای تبریز کسب می کنیم!
سرمربی شهرداری تبریز از برنامه های تیمش جهت کسب عنوان قهرمانی جام حذفی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز گفت : در مسابقات جام حذفی فوتسال کشور یکی از مدعیان قهرمانی تیم شهرداری تبریز است و برای کسب آمادگی مطلوب تمرینات تیم شهرداری از اول اردیبهشت آغاز می‌شود.

اسماعیل تقی‌پور عنوان کرد: روز ۲۶ اردیبهشت میزبان تیم ماهان تندیس قم هستیم و یک خرداد نیز در قم به مصاف این تیم خواهیم رفت و امیدواریم همانند لیگ برتر در هر دو بازی برابر این تیم به برتری دست یافته و به دیدار نهایی راه یابیم.

تقی‌پور گفت: تیم فوتسال شهرداری تبریز با داشتن بازیکنان جوان و مستعد و حمایت شهردار تبریز و شورای اسلامی کلانشهر تبریز و مدیر سازمان ورزش شهرداری تبریز میرمعصوم سهرابی استحقاق قهرمانی جام حذفی کشور را داشته و امیدواریم بعد از تراکتورسازی و دبیری، سومین جام تبریز را به ارمغان آوریم.

وی در مورد وضعیت تیم شهرداری تبریز گفت: در حال حاضر تمام بازیکنان تیم شهرداری را در جام حذفی به همراه داشته و کسی از تیم جدا نشده و تمرکز خود را روی این رقابت‌ها گذاشته و بعد از این مسابقات برای فصل آتی برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

تیم فوتسال شهرداری تبریز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور طی دو بازی رفت و برگشت به مصاف تیم ماهان تندیس قم می‌رود تا یکی از دو فینالیست این رقابت‌ها مشخص شود.

شهرداری تبریز در بازی اول خود موفق به شکست دادن تیم فردوس مشهد با نتیجه ۳ بر ۱ شد. با انصراف تیم دبیری تیم شهرداری در مرحله یک چهارم نهایی رو در روی فرش آرای مشهد قرار گرفت و در یک بازی نزدیک موفق شد این تیم را در وقت‌‌های اضافی با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب کند.

برنده بازی میثاق تهران با تاسیسات دریایی تهران دیگر تیم بازی نهایی نخستین دوره جام حذفی کشور است.
منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محسن دوشنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷

با این همه نفر بیاین و اینجا هم نتیجه نگیرین. بهترین مهره ها رو دارین و ۱۰ لیگ میشین بعد کلاسم میذازین ؟ واقعا که