کد خبر : 5050
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردین 1393 - 14:29
-

فراشی: وضعیت نظری را پیگیری نمی کنم!/ با دو دروازبان به اردوی روسیه و ازبکستان می رویم

فراشی: وضعیت نظری را پیگیری نمی کنم!/ با دو دروازبان به اردوی روسیه و ازبکستان می رویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، امیر فراشی در خصوص آخرین وضعیت دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتسال در اردو آماده سازی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: سپهر محمدی، علیرضا صمیمی و مهدی مصطفایی سه دروازه‌بان حاضر در اردوی تیم ملی هستند. آنها چون از دل لیگ به اردو دعوت شده‌اند شرایط بسیار خوبی دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، امیر فراشی در خصوص آخرین وضعیت دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتسال در اردو آماده سازی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: سپهر محمدی، علیرضا صمیمی و مهدی مصطفایی سه دروازه‌بان حاضر در اردوی تیم ملی هستند. آنها چون از دل لیگ به اردو دعوت شده‌اند شرایط بسیار خوبی دارند. مصطفایی دروازه‌بان جوانی است که آینده خوبی دارد و در لیگ برتر هم عملکرد خوبی داشت.

وی در خصوص اینکه آیا سه دروازه‌بان حاضر در اردو با تیم ملی به اردوی ازبکستان و روسیه خواهند رفت یا خیر؟ گفت: خسوس تصمیم نهایی را درباره دروازه‌بان‌ها می‌گیرد ولی صحبت است که با دو دروازه‌بان به این سفرها برویم. در واقع یک گلر خط خواهد خورد.

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سئوال که با وجود مصطفی نظری دروازه‌بان ایرانی تیم نوریل نیکل روسیه که از اردوی روسیه به تیم ملی ملحق می‌شود، تعداد دروازه‌بان‌های فهرست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا چند نفر خواهد بود؟ تاکید کرد: من با خسوس در این باره صحبت کردم. پیش از این هر وقت به مسابقات قهرمانی آسیا می‌رفتیم، به خاطر حساسیت مسابقات سه دروازه‌بان با خودمان می‌بردیم ولی الان باید خسوس نظر بدهد. بعد از برگزاری بازی‌های تدارکاتی و بررسی مصدومان احتمالی، نظر نهایی را درباره تعداد گلرها خواهیم داد.

فراشی در پایان درباره اطلاعش از وضعیت مصدومیت و بهبودی مصطفی نظری، گفت: من اطلاع دقیقی از وضعیت نظری نداشتم و خیلی این موضوع را پیگیری نمی‌کردم. الان هم در اردوی تیم ملی به صورت پراکنده از بازیکنان در این باره چیزهایی می‌شنوم.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی هداوند سه شنبه , ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷

معلوم که نظری تو برنامه های خسوس نیست و برای اینکه این موضوع باعث جنجال نشده به صورت علنی مطرح نمیشه.

فرهاد جمعه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

آیا خسوس برنامه خاصى کلاً دارد که یکى از اسطوره هاى دروازه بانى دنیا در آن نباشد؟

نام ... سه شنبه , ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹

یادداشت ۴ ماه پیش fut5al::
در این میان نه تنها بحث خط خوردن نظری از ترکیب تیم ملی برای سرمربی این دروازه بان جای سوال داشت، بلکه در اذهان اهالی فوتسال هم این ابهام ایجاد شده که آیا نیمکت نشینی نظری آماده، ارتباطی به بازگشت امیر فراشی هم دارد؟ آیا مسئولان کمیته فوتسال در برچیده شدن اختلافات بین این دو تلاشی انجام داد؟ همچنین با برخورد منفعلانه کمیته فوتسال، این شائبه نیز به وجود می آید که سناریوی خط زدن صخره فوتسال دنیا آغاز شده است!

ناشناس چهارشنبه , ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲

با سلام خدمت آقای امیر فراشی .میخواستم بپرسم این اقای مصطفایی که در لیگ ضعیف ترین عملکرد رو داشته و جالب این هست که در بین گل خورده ها در مکان یازده ودوازده قرار گرفته چه جوری دعوت شده تیم ملی . خیلی شرم داره اقا نمیدونم تا کی میخواین لابی کنید .اقای فراشی بین خودتون وخداتون راضی هستین از این دعوت .بدونید که جواب گو خواهید بود .در ضمن در مورد نظری هم سیا کاری نکنید اگه نمیخواید دعوت نکنید با ابروش بازی نکنید . اون اقا واسه این فوتسال زحمت کشیده.

ناشناس شنبه , ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

آفا فراشی شما مربی با دانشی هستی مدرسی شما در دروازبانی را به شما تبریک میگویم انشاالله هر جا هستی موفق باشی . پارک خزانه هنوز از یاد ما نرفته شما اسطوره دروازبان های ایران ازنظر فنی و اخلاقی هستی داداش.خیلی سلطانی

فرهاد جمعه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

آن هایى که بهترین مربى دنیا را فروختند
در آن حد از سواد فنى نیستند که در مورد نظرى صحبت کنند