کد خبر : 5105
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 فروردین 1393 - 11:58
-

افتخاری: شرایط نظری خوب باشد دعوت می شود/ به خاطر آرامش تیم ملی و دبیری به شمسایی پاسخ نمی دهم

افتخاری: شرایط نظری خوب باشد دعوت می شود/ به خاطر آرامش تیم ملی و دبیری به شمسایی پاسخ نمی دهم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سید رضا افتخاری در خصوص اعزام تیم ملی فوتسال ایران به ازبکستان و روسیه برای برگزاری چند بازی تدارکاتی قبل از جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: به جز قدرت بهادری و مهدی مصطفایی که قرار است در تهران بمانند و زیر نظر مربی بدنساز به آمادگی برسند، سایر بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سید رضا افتخاری در خصوص اعزام تیم ملی فوتسال ایران به ازبکستان و روسیه برای برگزاری چند بازی تدارکاتی قبل از جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: به جز قدرت بهادری و مهدی مصطفایی که قرار است در تهران بمانند و زیر نظر مربی بدنساز به آمادگی برسند، سایر بازیکنان شرایط خوبی دارند. نتایج این چند مسابقه تدارکاتی پیش رو برای ما اهمیتی ندارد. من به خسوس سرمربی تیم ملی تاکید کردم اینطور نباشد که بازیکنان در صورت پیروزی در این مسابقات، اشباع شوند و برای جام ملت‌ها انگیزه‌ای نداشته باشند.

وی افزود: دنبال این هستیم تا تیمی آماده را روانه جام ملت‌ها کنیم. تاکید من به کادر فنی تیم ملی این بود که در جام ملت‌های آسیا تمام تیم‌ها را بدون استثنا شکست بدهیم.

رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه تیم ملی با ۱۶ بازیکن به ازبکستان و روسیه می‌رود، درباره احتمال دعوت از مصطفی نظری دروازه‌بان تیم نوریل نیکل روسیه تاکید کرد: ما نمی‌دانیم شرایط بدنی نظری چطور است. مربیان تیم ملی در سفر به روسیه نظری را ارزیابی می‌کنند و اگر شرایط بدنی وی خوب باشد، قطعا به تیم ملی دعوت خواهد شد. هدف ما این است که با سه دروازه‌بان به جام ملت‌ها برویم.

افتخاری در بخشی از صحبت‌هایش با اشاره به انتقادهای حسین شمس مدیر فنی تیم پرسپولیس بهزیستی که گفته بود “افتخاری قول داده بود چهار تیم مستقیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کنند”، گفت: به شمس گفته بودم که من تنها در فوتسال تصمیم نمی‌گیرم. سازمان لیگ فوتسال هیات رئیسه دارد و این موضوع باید در هیات رئیسه مطرح شود. حرف من به شمس این بود که این خواسته را در هیات رئیسه مطرح می‌کنم و در صورتی که همه اعضا موافق باشند، آنرا نهایی می‌کنیم.

وی ادامه داد: من قولی به شمس نداده بودم. الان هم که پرونده رای کسب سه امتیاز تیم بهزیستی در کمیته استیناف است. اگر از بهزیستی امتیاز کسر شود این تیم از جمع چهار تیم مدعی صعود به لیگ برتر خارج می‌شود و خود به خود درخواست آنها هم برای صعود چهار تیم لغو می‌شود. در غیر اینصورت هم درخواست بهزیستی در هیات رئیسه مطرح و پس از بررسی نظر نهایی را اعلام می‌کنیم.

رئیس کمیته فوتسال در ادامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر انتقادهای وحید شمسایی از وی اظهار کرد: من صحبت‌های شمسایی را کامل خواندم با این حال جوابی به این صحبت‌هایش نمی‌دهم. دوست دارم شمسایی در صورت تداوم کار در تیم دبیری، به قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا فکر کند. راه برای اثبات بیشتر شایستگی‌های شمسایی باز است ولی او باید یکسری اصول را رعایت کند.

افتخاری تصریح کرد: ما در حال حاضر در آستانه جام ملت‌های آسیا و جام باشگاه‌های آسیا هستیم. بنابراین باید از این صحبت‌هایی که باعث بر هم خوردن آرامش فوتسال کشور می‌شود پرهیز کرد. الان هم خسوس و هم شمسایی نیاز به حمایت و آرامش دارند. ما باید کمک کنیم تیم ملی در جام ملت‌ها و تیم دبیری در جام باشگاه‌های آسیا نتیجه بگیرند. مطرح کردن این انتقادها هم هیچ دستاوردی برایمان نخواهد داشت.
منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.