کد خبر : 5101
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 فروردین 1393 - 9:18
-

بهادری و مصطفایی از سفر ازبکستان و روسیه جا ماندند!

بهادری و مصطفایی از سفر ازبکستان و روسیه جا ماندند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران که در حال حاضر با ۱۸ بازیکن خود را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند، روز جمعه این هفته تهران را به مقصد ازبکستان ترک کرده و پس از دو بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال این کشور، عازم روسیه می‌شود. قرار است تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران که در حال حاضر با ۱۸ بازیکن خود را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند، روز جمعه این هفته تهران را به مقصد ازبکستان ترک کرده و پس از دو بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال این کشور، عازم روسیه می‌شود. قرار است تیم ملی در روسیه هم با چند باشگاه این کشور از جمله نوریل نیکل که سه لژیونر ایرانی دارد، بازی کند.

قرار است از ۱۸ بازیکن حاضر در اردوی تهران، فقط ۱۶ نفر به ازبکستان و روسیه بروند.

سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال با بیان این مطلب به خبرنگار مهر، گفت: پس از صحبت با خسوس کاندلاس (سرمربی تیم ملی فوتسال) مقرر شد تا مهدی مصطفایی یکی از سه دروازه‌بان تیم ملی و قدرت بهادری در تهران بمانند و زیر نظر پیروِردی مربی بدنساز به تمریناتشان ادامه بدهند تا برای جام ملت‌های آسیا به آمادگی لازم برسند.

این در حالی است که به گفته افتخاری، بهادری و مصطفایی از فهرست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌ها کنار گذاشته نشده‌اند و بعد از بازگشت تیم ملی از روسیه، فهرست نهایی اعلام خواهد شد.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد پنجشنبه , ۲۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹

میشه لطفایه خبری ازاین قرار،(تمرین بهادری ومصطفایی)چاپ کنید!!!!کجان الان