کد خبر : 5110
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 فروردین 1393 - 17:00
-

۶اردیبهشت ماه آخرین فرصت ثبت نام کلاس پیشرفته مربیگری در میلان ایتالیا

۶اردیبهشت ماه آخرین فرصت ثبت نام کلاس پیشرفته مربیگری در میلان ایتالیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با توجه به برگزاری سومین کلینیک و کارگاه آموزشی مربیگری پیشرفته فوتسال در شهر میلان ایتالیا، پایگاه خبری Fut5al با همکاری پایگاه جهانی فوتسال پلنت از متقاضیان دارنده مدرک سطح یک آسیا جهت شرکت در این کلاس ثبت نام به عمل می آورد. در این کلاس ۳روزه که با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با توجه به برگزاری سومین کلینیک و کارگاه آموزشی مربیگری پیشرفته فوتسال در شهر میلان ایتالیا، پایگاه خبری Fut5al با همکاری پایگاه جهانی فوتسال پلنت از متقاضیان دارنده مدرک سطح یک آسیا جهت شرکت در این کلاس ثبت نام به عمل می آورد.

در این کلاس ۳روزه که با شرکت مربیانی از سرتاسر جهان در اواخر خرداد ماه ۱۳۹۳ در میلان برگزار می شود، خوزه ونانسیو لوپز (سرمربی تیم ملی اسپانیا) به همراه دو مدرس دیگر اسپانیایی به نام های آندرس سانز و ادواردو گارسیا در مجموع ۴جلسه تشریح ساختار تمرینات پیشرفته فوتسال، ۴ پرزنتیشن از آخرین متدهای مربیگری روز فوتسال دنیا و ۱۸ساعت تمرین عملی در سالن را به شرکت کنندگان ارائه خواهند کرد.

در این دوره کلینیک، ونانسیو لوپز مدرس جهانی فیفا، چگونگی اجرای دفاع معروف اسپانیا را آموزش خواهد داد و در خصوص پایه های دفاعی، مدل های دفاعی، سیستم های دفاعی و کاربردهای آن صحبت خواهد کرد ضمن اینکه تمرینات عملی مربوط به آموزش انواع دفاع ها را نیز تدریس خواهد کرد. اما اصول تمرینات پیشرفته فوتسال، ضدحمله، حمله با سیستم ۱-۳ و اصول حرکت بازیکنان در سیستم های حمله ای از مواد آموزشی است که توسط سانز و گارسیا دیگر مدرسان این دوره آموزش داده خواهد شد.

به شرکت کنندگان در این کلاس مربیگری، گواهینامه گذراندن این دوره با امضاء ونانسیو مدرس برجسته فوتسال فیفا داده خواهد شد.

اما پایگاه خبری فوتسال ایران با همکاری فوتسال پلنت به منظور انجام توری دو منظوره (آموزشی-سیاحتی) برای شرکت در این کلاس و بازدید از اماکن ورزشی و دیدنی شهر میلان در مدت ۴شب و ۵روز، پیش ثبت نام خود را آغاز کرده که طی آن هتل ۴ستاره و بهترین پرواز اروپایی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

به دلیل اعلام مهلت نهایی صدور ویزا از سوی سفارت برای شرکت و رسیدن به این کلاس با توجه به مراحل زمان بر صدور ویزای شینگن، سایر علاقمندان به شرکت در این کلاس تنها تا روز شنبه ۶اردیبهشت ماه مهلت دارند تا مراحل ثبت نام خود را انجام داده و نام نویسی کنند.

علاقمندان می توانند با شماره همراه ۰۹۱۹۱۶۸۱۷۹۸ (آقای جاویدی) تماس برقرار کرده و پس از کسب اطلاع از شرایط تور، با تکمیل فرم های مربوطه پیش ثبت نام خود را انجام دهند.

لازم به ذکر است که با توجه به محدودیت ثبت نام و ۷ظرفیت باقیمانده، مربیانی که زودتر نام نویسی اولیه خود را انجام دهند از اولویت برخوردار خواهند بود.

گفتنی است ارائه اصل گواهینامه مدرک سطح یک آسیا (LEVEL 1) الزامی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مصطفي یکشنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸

سلام،از استاد سفال منش سوال کنین که چرا جواب کلاس سطح ۱ رو هنوز ندادن،اصفهان ۱۳۹۱