کد خبر : 5176
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردین 1393 - 22:52
-

رای ایران جهان مشهد عوض خراسان به آذربایجان فرستاده شد!/ شمس-شمسایی بهترین زوج برای تیم ملی

رای ایران جهان مشهد عوض خراسان به آذربایجان فرستاده شد!/ شمس-شمسایی بهترین زوج برای تیم ملی
وحید نعمت اللهی در نامه ای سرگشاده در خصوص اتفاقات اخیر کمیته استیناف و شکایت کشاورز قزوین و همچنین وضعیت تیم ملی ایران طی نامه ای سرگشاده به بیان نکاتی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید نعمت اللهی سرمربی پرسپولیس بهزیستی تهران در نامه ای سرگشاده در خصوص اتفاقات اخیر کمیته استیناف و شکایت کشاورز قزوین و همچنین وضعیت تیم ملی ایران به بیان نکاتی پرداخت.

در این نامه آمده است :«بخاطر اتفاقات اخیر لیگ دسته اول فوتسال بسیار متاسفم. رایی که ۴ماه پیش صادر گردیده و طی آن پرسپولیس بهزیستی در مقابل ایران جهان مشهد پیروز شده و رای به خاطر عدم اعتراض تیم ایران جهان قطعی گردیده است اما اینکه حالا بعد از گذشت ۴ماه دوباره به کمیته استیناف رفته برای من و اهالی فن باور نکردنی است. جالب است که عنوان شده رای صادره به جای استان خراسان به استان آذربایجان غربی ارسال گردیده که این موضوع را جالب تر می کند. حالا با اصرار تیم کشاورز قزوین که معلوم نیست چه اشخاصی پشت این قضیه هستند تیم ایران جهان مشهد که در لیگ یک ماندنی شده و طی آیین نامه یک تیم از هر گروه سقوط می کند دوباره به استیناف شکایت می کند. سئوال من این است که آیا واقعا اگر تیمی بعد از چهار ماه به رای قطعی فدراسیون اعتراض کند قابل واخواهی خواهد بود؟ و یا مسائلی هست که ما از آن بی خبر هستیم. جالب اینجا است که یک طرف قضیه تیم پرسپولیس بهزیستی است و امسال شاید برای اولین بار در طی مسابقات رسمی فوتسال کشور ۱۰سهمیه از بچه های بهزیستی در این تیم حضور داشتند که تمامی آنها بازی کردند. ۳نفر از ناشنوایان در تیم بودند که جزو سهمیه بهزیستی هستند و این سه نفر بهترین های ما بودند. ۵نفر جزو تیم دانش آموزی در خدمت آقای شمس هستند که با ۱۷ – ۱۸سال سن جزو بهترین های لیگ یک بودند. آیا این عدالت است که بعد از ۴ماه خدای نکرده حق و حقوق این بچه های بی بضاعت پایمال شود؟ من که اصلا باور نمی کنم کمیته انضباطی و استیناف بخواهند رایی برخلاف عدالت صادر نمایند.»

سرمربی پرسپولیس آورده است :«در طرف دیگر قضیه که امیدوارم در این جریانات دخیل نباشد، دشمنی با استاد حسین شمس وجود دارد. من به آقایانی که با بهترین مربی فوتسال ۲۰۰۹جهان که افتخاری بی بدیل برای فوتسال ما بود و هست مشکل دارند می گویم آیا از خودتان سئوال کردید که دلیل محبوبیت  امثال شمس ها، شمسایی ها، حیدریان ها، زنده یاد معصومی ها و از نسل فعلی کشاورزها در فوتسال ما چیست؟! مردم ما خود بهترین قاض برای ورزش ما هستند. بارها اتفاق افتاده که با استاد شمس در محافل عمومی با برخورد گرم و صمیمی مردم مواجه شودیم و مردم همیشه آرزوی بازگشت ایشان را به تیم ملی دارند. فراموش نمی کنم اولین باری که آقای افتخاری را بعد از ریاست کمیته فوتسال در آکادمی ملی المپیک در کلاس توجیهی آقایان خسوس- شمس- رعدی دیدم به ایشان گفتم تا بازگرداندن استاد شمس به مجموعه تیم ملی محبوب القلوب مردم فوتسال دوست خواهید شد و ایشان خیلی با سعه صدر و خوشرویی از این مسئله استقبال کردند و نظر مثبتی روی این قضیه داشتند ولی من فکر می کنم بعد از گذشت زمان نزدیکان ایشان در فدراسیون و هیات رئیسه لیگ رای ایشان را برگرداندند در حالی که فقط به یک مسئله برای آقای افتخاری بسنده می کنم که زمانی که فوتبال ما بخاطر نرسیدن به جام جهانی دوره قبل در هجمه ای از انتقادات قرار داشت فوتسال ما بود که با نتایج درخشان خود باعث سریلندی مجموعه فوتبال گردید و استاد شمس نقشی انکارناپذیر در این موفقیت داشتند. امیدوارم مانند استاد محمد بنا بهترین مربی فرنگی جهان که بعد از یکی دو سال اختلاف نظر به جایگاه خود برگشتند، این مسئله برای استاد شمس هم اتفاق بیفتد و قطعا خوشحالی مردم فوتسال دوست را در پی خواهد داشت. شاید زوج شمس- شمسایی بهترین زوج برای بازگرداندن دوباره جایگاه فوتسال ایران در سطح جهان باشد و یکبار دیگر مانند بازی ایران و ایتالیا در جام جهانی۲۰۰۸ که خیابان های تهران و دیگر شهرهای ایران که پرنده هم پر نمی زند و دوباره شاهد اوج گیری این ورزش باشیم. امیدوارم با رای عادلانه کمیته محترم استیناف و رعایت قوانین فرزندان بهزیستی را بتوانیم در لیگ برتر فوتسال ایران ببینیم چراکه اینان در اوج نداری و مشکلات مالی که ما داشتیم و همه از آن باخبر هستند، مردانه جنگیدند و به پلی آف لیگ یک رسیدند.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۹

اقای نعمت الهی ، عزت دست خدا ست ، من فکر نمی کنم کسی منکر زحمات اقای شمس بأشد ولی وقتی أیشان خود جایگاه خود را نگاه نمی دارد و بیشتر ین حاشیه های غیر قابل فهم را بوجود می أورد و در یک کلام خود زنی می کند چرا شما خود را سوار بر موج اشتباهات أیشان می کنید ضمنا اقای بنا در کشتی و اقای شمس در فوتسال یکدیگر نآن قرض می دهند شما زیاد نگه ان نباش ودر مورد پیش نهاد شما اقای شمس و شمسایی اگر می توانستند در دبیری هم کاری می کردند البته در ضمیره های دیگر ،،، حتما

hatef شنبه , ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶

وحید شمسایی در حد واندازه های حسین شمس نیست شاید باریکن بزرگی باشد ولی در دنیای مربی گری در مقابل استاد شمس در حدی نیست که بخواهد عرض اندام کند باید سال های سال در تیم ملی شاگردی کند تا به حد افرادی مثل استاد شمس برسد بیخود شمسایی را با استاد شمس در تیم ملی مقایسه نکنید.وحید شمسایی در حد مربیگری تیم ملی نیست باید بیشتر کار کند

میلاد جمعه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶

میجنگیم م م م م م م هم در زمین و هم در بیرون از زمین تا به لیگ برتر بیایم م م م م م م

میلاد جمعه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶

میجنگیم هم در زمین و هم در بیرون از زمین تا به لیگ برتر بیایم

ستارگان خزر خلیل شهر-مازندران شنبه , ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۰:۵۸

با حضور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران؛ تکریم از خانواده‌ ورزشکار شهید محمدتقی یونسی کلاکی

اعضای تیم فوتسال ستارگان خزر خلیل شهر به منظور تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا عصر امروز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی با خانواده ورزشکار شهید محمدتقی یونسی کلاکی دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار صمیمی و معنوی جواد حق جو با اشاره به رشادتها و جانفشانی های شهدای انقلاب اسلامی گفت: بودن در جمع خانواده های شهدا و یادگاران آن بزرگمردان لیاقتی است که امروز خداوند نصیب ما کرده است و از این بابت بسیار خوشحالیم.

وی ادامه داد: جامعه ورزش شهرستان شهدای بسیاری را تقدیم آرمانهای انقلاب اسلامی کرده است و از اینکه فوتسالیت های نوجوان با گام نهادن در راه ورزش به مقامهای قهرمانی دست پیدا می کنند و یاد شهدا و ایثارگران را گرامی میدارند، احساس غرور می کنیم.

موئسس فوتسال ستارگان خزر اظهار کرد: بسیار صادقانه و خالصانه ارادت خود را نسبت به شما ابراز می کنم و در یک جمله می گویم که ما خاک پای شما عزیزان هستیم و هر چه داریم از برکت خون شهدای عزیز و صبر و تحمل شما در برابر سختی هاست.

حق جو با بیان اینکه بسی مایه فضیلت است که یاد شهدا را زنده بداریم تا فانوس روشن چراغ راه تبار عاشقان و نوید بخش بشارتی نو باشد، تصریح کرد: همان گونه که امروز نیازمندی بشر به اخلاق و معنویت اسلامی روزافزون است قشرجوان هم به حاکمیت روح اخلاق و معنویت اسلامی به شدت نیازمند است و این نیازمندی، دائمی و همیشگی است.

عضو هیات فوتبال خلیل شهر در پایان با تاکید بر اینکه امیدریم فضای معنوی که مد نظر امام و اولیای معزز دین مبین اسلام بوده است به تدریج در همه ی جوامع اسلامی، حاکم گردد و تحکیم و تقویت یابد، عنوان کرد: در این آیین ورزشکاران بر ادامه راه شهدا، بر پایبندی به آرمان های اسلامی و انقلابی در عرصه های اجتماعی و ورزشی تاکید کردند.

شایان ذکر است در این مراسم اسحاق علی برنتی مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، سید عسگری اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان، محمدحسن رضایی رئیس شورای اسلامی، رجبی رئیس اداره بهزیستی، ابواقاسم ثلاثی رئیس اداره آموزش و پرورش، محمد فضلی رئیس سازمان انتقال خون، بهشتی معاون فرهنگی بنیاد شهید و ایثارگران و سبزپوشان سپاه شهرستان بهشهر، جواد محروق نماینده بیمه دی و کادر فنی و بازیکنان تیم نوجوانان ستارگان خزر خلیل شهر نماینده استان مازندران در مسابقات کشوری نیز حضور داشتند.

گفتنی است، خانواده ورزشکار شهید محمدتقی یونسی نیز ضمن قدردانی، برای موفقیت روزافزون جوانان، ورزشکاران، مسئولین و دست اندرکاران این دیدار آرزوی توفیق نمود و از حاضرین خواستند تا همواره شهدا را نظاره گر اعمال خود بدانند و ادامه دهنده راه شهداء و امام حسین (ع) باشند.

در این دیدار پدر و برادر شهید به بیان خاطراتی از شهید پرداختند و در پایان این دیدار، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، از خانواده ورزشکار شهید محمد تقی یونسی تجلیل به عمل آمد.

http://s5.picofile.com/file/8120504176/IMG_5780.jpg
http://s5.picofile.com/file/8120504226/IMG_5782.jpg
http://s5.picofile.com/file/8120504276/IMG_5784.jpg
http://s5.picofile.com/file/8120504326/IMG_5791.jpg
http://s5.picofile.com/file/8120504342/IMG_5801.jpg
http://s5.picofile.com/file/8120504400/IMG_5823.jpg
http://s5.picofile.com/file/8120505026/IMG_5832.jpg
http://s5.picofile.com/file/8120505050/IMG_5834.jpg
http://s5.picofile.com/file/8120505084/IMG_5837.jpg
http://s5.picofile.com/file/8120505092/IMG_5839.jpg
http://s5.picofile.com/file/8120505126/IMG_5849.jpg
http://s5.picofile.com/file/8120505150/IMG_5850.jpg
http://s5.picofile.com/file/8120505192/IMG_5851.jpg
http://s5.picofile.com/file/8120505284/IMG_5859.jpg
http://s5.picofile.com/file/8120505318/IMG_5863.jpg
http://s5.picofile.com/file/8120505418/IMG_5892.jpg
http://s5.picofile.com/file/8120505442/IMG_5900.jpg
http://s5.picofile.com/file/8120505468/IMG_5902.jpg

علي شنبه , ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۸:۵۴

اقای نعمت اللهی شما لطفاً تا همون حد خودت یعنی لیگ یک نظر بده ، در مورد تیم ملی کارشناسان زیادی هستند که بتونن نظر بدن ، شما اگه خیلی موفق بودی ارژن نمی افتاد الان هم باید از حسین شمس تعریف کنی چون به خاطر رفاقت با اونه که همین تیم بهزیستی هم هستی

نام ... شنبه , ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱

دوست عزیز ارژن با آقای نعمت الهی نیفتاد ارژن با ایشون به لیگ برتر اومد و نسبت به بضاعتشم نتایج خوبی گرفت
امسال هم که تیم پرسپولیس و ب پلی آف رسوندن. ما شیرازیها که بهشون افتخار میکنیم
و اینکه هر کس میتونه و آزاده که نظرشو بگه

نام ... چهارشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳

مشابه این رای کمیته انظباطی برای دو تیم بزرگ کشور نیز بوده ولی از باشگاه کسر امتیاز نشده است پس بنابر این امتیاز کسر شده از باشگاه ایران جهان مشهد به ناحق صورت گرفته است وپرسپولیس به ناحق به پلی اف رفته امیدوارم سه امتیاز به ناحق کسر شده از ایران جهان به این تیم باز گردانده شود