کد خبر : 5211
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردین 1393 - 16:16
-

حسن زاده: هیچ تیمی از برنامه کمیته فوتسال رضایت ندارد!

حسن زاده: هیچ تیمی از برنامه کمیته فوتسال رضایت ندارد!
محسن حسن‌زاده از وضعیت تیم فوتسال ماهان تندیس جهت شرکت در مرحله نیمه نهایی جام حذفی می گوید و اعتقاد دارد کمیته فوتسال در این زمینه بی برنامه عمل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محسن حسن‌زاده درباره از سر گیری تمرینات تیم فوتسال ماهان تندیس اظهار کرد: چند جلسه‌ای تمرین کرده‌ایم و با ملحق شدن نفرات غیر بومی در روزهای آینده می‌توانیم تمام نفراتمان را برای شرکت در دور جدید تمرینات و آماده سازی برای بازی با شهرداری تبریز در اختیار داشته باشیم.
وی گفت: وضعیت تیم و فاصله تا بازی با شهرداری تبریز به گونه‌ای است که نمی‌توانیم فشار زیادی روی بازیکنان وارد کنیم و چون پس از جام حذفی فرصت کمی تا آغاز لیگ بر‌تر فوتسال در فصل آینده باقی می‌ماند، اگر به بازیکنان فشار سنگینی وارد کنیم ممکن است بازیکنان آسیب ببینند یا دچار مشکلاتی در فصل آینده شوند.
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: تعویق ۲ ماهه جام حذفی، حاصل بی‌برنامگی کمیته فوتسال است و نمی‌دانم کمیته فوتسال بر اساس چه منطقی چنین تصمیمی گرفت و آن طور که من اطلاع دارم هیچ تیمی از این برنامه رضایت ندارد.
حسن‌زاده بیان کرد: تعویق جام حذفی ماهان تندیس را از شرایط آرمانی دور کرد زیرا تیم فوتسال ماهان تندیس در هفته‌های پایانی لیگ بر‌تر فوتسال در شرایط بسیار خوبی قرار داشت و بدون شک در صورت برگزاری این مسابقات در ادامه لیگ بر‌تر شرایط به مراتب بهتری برای فتح جام حذفی داشتیم.
وی درباره ملحق شدن نفرات غیر بومی به تمرینات ابراز کرد: محمد وزیر‌زاده و مسلم اولاد قباد به زودی به تیم می‌پیوندند البته این بازیکنان تمریناتشان را به صورت انفرادی دنبال می‌کردند ضمن اینکه مسعود دانشور هم با رفع مشکل آسیب دیدگی به تیم اضافه می‌شود.
سرمربی تیم ماهان تندیس درباره درخشش تیم امید ماهان در مسابقات امیدهای کشور گفت: توقعی کمتر از این هم از تیم امید ماهان تندیس نداشتم زیرا این تیم از چند بازیکن که در ترکیب بزرگسالان هم بازی و تمرین کرده‌اند بهره‌مند بود و با نمایش بسیار خوبی که در اهواز داشت ظرفیت بالای فنی فوتسال قم را نشان داد و امیدوارم این نتایج در دور برگشت و در مرحله پایانی هم ادامه پیدا کند.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.