کد خبر : 5181
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردین 1393 - 10:46
-

ناظم الشریعه:برای حضور در لیگ دسته اول با حفاری مشکلی ندارم!

ناظم الشریعه:برای حضور در لیگ دسته اول با حفاری مشکلی ندارم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد ناظم الشریعه در مورد تصمیم باشگاه ملی حفاری اهواز در کناره گیری از مسابقات لیگ برتر فوتسال و حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول از سال آینده، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: چند روز پیش که برای حضور در مسابقات فوتسال امیدهای ایران به شهر دیگری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد ناظم الشریعه در مورد تصمیم باشگاه ملی حفاری اهواز در کناره گیری از مسابقات لیگ برتر فوتسال و حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول از سال آینده، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: چند روز پیش که برای حضور در مسابقات فوتسال امیدهای ایران به شهر دیگری سفر کرده بودیم، خیلی کوتاه با مدیرعامل باشگاه در این خصوص صحبتی صورت گرفت ولی در جریان تصمیم نهایی باشگاه نیستم.

وی افزود: هرچند حیف است تیم حفاری به لیگ دسته اول برود ولی حتما مسئولان باشگاه به صلاح دیده‌اند چنین اقدامی کنند. از آنجا که من هم به باشگاه تعهد اخلاقی دارم، برای حضور در لیگ دسته اول و همکاری با حفاری مشکلی ندارم.

علیرضا مرادحاجتی مدیرعامل باشگاه شرکت ملی حفاری روز گذشته از کناره گیری رسمی تیم فوتسال این باشگاه از لیگ برتر فوتسال و حضور در مسابقات لیگ دسته اول خبر داده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.