کد خبر : 5270
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 12:31
-

تیم ملی وارد روسیه شد/ لژیونرها به تیم اضافه شدند

تیم ملی وارد روسیه شد/ لژیونرها به تیم اضافه شدند

تیم ملی فوتسال آقایان بامداد امروز وارد روسیه شد تا دو دیدار تدارکاتی با تیم های باشگاهی این کشور داشته باشد. به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از انجام دو دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال ایران با ازبکستان، ملی پوشان ساعت ۲:۰۰ بامداد امروز یکم اردیبهشت ماه وارد روسیه شدند تا پس از استراحتی

تیم ملی فوتسال آقایان بامداد امروز وارد روسیه شد تا دو دیدار تدارکاتی با تیم های باشگاهی این کشور داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از انجام دو دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال ایران با ازبکستان، ملی پوشان ساعت ۲:۰۰ بامداد امروز یکم اردیبهشت ماه وارد روسیه شدند تا پس از استراحتی کوتاه با تیم های باشگاهی این کشور، سه دیدار تدارکاتی داشته باشند.
حسن حسین زاده-سرپرست تیم ملی فوتسال گفت: با توجه به اینکه ملی پوشان بامداد امروز یکم اردیبهشت ماه وارد روسیه شده اند، پس از استراحتی کوتاه، صبح و بعدازظهر تمرینات خود را زیر نظر خسوس کاندلاس پیگیری کرده و روز سه شنبه با تیم اولین دیدار تدارکاتی خود را با تیم نوریلسکی نیکل راس ساعت ۱۸:۰۰ برگزار می کنند.
وی افزود:روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه نیز پس از تمرین بازیکنان راس ۱۱:۰۰زیر نظر کادر فنی، دومین دیدار دوستانه خود را با تیم باشگاهی میتیسچی راس ساعت ۱۸:۰۰برگزار می کنند.
وی گفت: صبح روز جمعه پنجم اردیبهشت ماه راس ساعت ۵:۴۰ صبح، تیم وارد تهران می شود و پس از استراحتی دو روزه، صبح دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه، بازیکنان تهران را به مقصد ویتنام ترک خواهند کرد.
اضافه می شود بنا بر اعلام رضا افتخاری سه بازیکن لژیونر فوتبال ایران از زمان حضور تیم ایران در روسیه به اردو خواهند پیوست و در این دیدار تدارکاتی هم برای تیم فوتسال کشورمان بازی خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.