کد خبر : 5274
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 16:01
-

خسوس: فعلا در حال ارزیابی تیم هستیم!/ دیدار با تیم های روسی محکی جدی است

خسوس: فعلا در حال ارزیابی تیم هستیم!/ دیدار با تیم های روسی محکی جدی است
خسوس کاندلاس از وضعیت اردوی روسیه و شرایط تیم می گوید.

سرمربی تیم ملی فوتسال از برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم ازبکستان و همچنین دو دیدار برابر تیم های لیگ برتری روسیه ابراز خرسند ی کرد و گفت: ملی پوشان در ۴ بازی محک جدی خواهند خورد و نقاط ضعف و قوت تیم را ارزیابی می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران؛ خسوس کاندلاس-سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: فعلا در حال ارزیابی تیم ملی هستیم و با پی بردن و به نقاط ضعف و قوت در صدد رفع ان بر خواهیم آمد تا در رقابتهای جام ملتهای آسیا نتایج خوبی کسب کنیم.
وی در خصوص دو دیدار تدارکاتی شاگردانش برابر ازبکستان در ادامه بیان کرد: در بازی اول هر دو تیم بیشتر شرایط فنی و تاکتیکی را در نظر داشته اما در بازی دوم فشار زیادی را بر روی تیم ما وارد کردند که ما طبق برنامه خود پیش رفته و در هر دو بازی پیروز بودیم. در دو دیدار تدارکاتی از هر ۱۶ بازیکن استفاده کرده و کاملا محک خورند. معتقدم در دو بازی پیش رو برابر روسیه نیز بهتر خواهیم شد تا با آمادگی بالایی به مصاف تیم های حاضر در جام ملتهای آسیا برویم.
کاندلاس در پایان گفت: در بازی با ازبکستان با توپهایی بازی کردیم که قرار است در جام ملتها با آن بازی کنیم. معتقدم هر ۴ بازی تدارکاتی به نفع ملی پوشان بود چرا که با تیم هایی در سطح لیگ بالای روسیه بازی می کنند و تمرینات خوبی را پشت سر می گذارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.