کد خبر : 5331
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 - 14:21
-

شمس: تا علیپور را خلع لباس نکنم شکایتم را پی می‌گیرم!/بهانه های خسوس در مورد نظری دردآور است

شمس: تا علیپور را خلع لباس نکنم شکایتم را پی می‌گیرم!/بهانه های خسوس در مورد نظری دردآور است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حسین شمس در خصوص شکایت خود علیه مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: چهار سال است که مرا از تیم ملی برکنار کردند. در این چهار سال هر بار نگذاشتند با باشگاهی قرارداد ببندم. امسال با ماهان تندیس قم قرارداد بستم که گفتند مشکل دارید. بعد از آن مدیرکل تربیت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حسین شمس در خصوص شکایت خود علیه مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: چهار سال است که مرا از تیم ملی برکنار کردند. در این چهار سال هر بار نگذاشتند با باشگاهی قرارداد ببندم. امسال با ماهان تندیس قم قرارداد بستم که گفتند مشکل دارید. بعد از آن مدیرکل تربیت بدنی استان قم از وزارت ورزش استعلام گرفت که حراست وزارت ورزش گفت هیچ مشکلی برای کار کردن ندارم که ما خیلی خوشحال شدیم. مجددا گفتند که از داخل فدراسیون با من مشکل دارند.

وی افزود: چند وقت پیش به رئیس فدراسیون ناشنوایان گفتم که در این چند سال برای شما و دانش آموزان مجانی کار کردم ولی حالا باید به فکر درآمد زندگی‌ام باشم که رئیس و دبیر فدراسیون پیش کفاشیان رفتند و کفاشیان به آنها گفت علیپور به خاطر اینکه شمس چهار سال پیش گفته بود علیه وی به دادگاه روحانیت شکایت می‌کند وی را منشوری کرده است.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ادامه داد: چه شده که حسین شمس تیم ملی را چهارم دنیا کرده، شش بار قهرمان آسیا کرده و برای ناشنوایان و دانش آموزان هم مقام کسب کرده ولی بدون اینکه او را بخواهند چهار سال محرومش می‌کنند و حتی ابلاغ هم نمی‌کنند. من چرا باید خبر محرومیتم را پس از چهار سال از زبان رئیس فدراسیون ناشنوایان بشوم؟

شمس در ادامه انتقادهایش از مسئولان فدراسیون فوتبال تاکید کرد: چهار سال زن و بچه‌ام را از نان خوردن انداختند. این چه بی‌عدالتی است؟ آیا من گفته‌ام که بالای چشم کفاشیان ابرو است یا علیپور آدم خوبی نیست؟ من چه کار کرده‌ام که اینقدر برخورد بدی با من کرده‌اند؟ مگر من هنری دارم، صدایی دارم که بخوانم و خرج زن و بچه‌ام را در بیاورم؟ مگر من ماشین فروشم که امرار معاش کنم؟ چرا چهار سال پیش به من ابلاغ نکردند.

وی در بخش دیگری از انتقادهایش گفت: مگر من اجنبی هستم که این کار را با من کردند؟ من دو سال جبهه رفتم و مجروح جنگی هستم ولی با من این کارها را کردند. من آن موقع هم گفتم که این آقا کجای فوتبال بوده که این کارها را می‌کند بعد می آیند مرا خانه نشین می‌کنند.

شمس در پاسخ به این سوال که آیا از فدراسیون فوتبال شکایت کرده‌اید، عنوان کرد: بله من از آقای علیپور به دادگاه روحانیت و کفاشیان به دادگاه دیوان عدالت اداری شکایت کرده‌ام و این را می‌گویم که تا زمانی علیپور را خلع لباس نکنم این شکایت را پی می‌گیرم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ادامه داد: من در دیوان عدالت اداری از کفاشیان تقاضای غرامت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی کرده‌ام. ایشان چهار سال مانع قرارداد ۳۰۰ میلیونی من با باشگاه‌ها شد. حالا یا زورم به این آقایان می‌رسد یا نه! مگر من به این مملکت خیانت کردم که این کار را با من کردند؟ واقعا نمی‌دانم که به کجا شکایت ببرم.

شمس در خصوص اتفاقاتی که برای مصطفی نظری افتاد ، گفت: بهانه‌های آنها خیلی دردآور است. به نظری گفتند که تو آسیب دیده‌ای و دعوت نمی‌شوی بعد این بازیکن سه شنبه شب مقابل تیم ملی سه ضربه پنالتی را مهار کرد و بهترین بازی را ارایه داد تا تیم هفتم روسیه برابر تیم ملی ایران برنده شود.

وی افزود: زمان من اصلا اجازه نمی‌دادم که تیم ملی با یک باشگاه بازی کند چون که تیم ما تیم چهارم جهان بود و باید شان آن حفظ می شد. آنها چه جوابی دارند که به مردم بدهند؟ چرا به دروغ گفتند که نظری مصدوم است؟ این دروازه‌بان مصدوم که نبود، ضعیف هم که نیست پس مشکل شما چیست؟

سرمربی پیشین تیم ملی یادآور شد: سال ۲۰۰۸ شمسایی و نظری جزو پنج نفر برتر فوتسال دنیا شدند اما نمی‌دانم که چرا اسطوره کشی می کنند؟ اول گفتند سن شمسایی بالا است ولی بعد دیدند که او در جام ملت‌ها آقای گل شد و در لیگ هم بهترین بازی را ارایه کرد. اگر مصطفی نظری ضعیف است پس چرا در بهترین لیگ فوتسال جهان از نظر پولی بازی می‌کند؟

شمس در پایان گفت: این راهی که فوتسال می‌رود به ترکستان است! فدراسیون که کاملا فوتسال را رها کرده است چون که آن زمان ما می‌خواستیم حق فوتسال را بگیریم با ما اینطوری برخورد کردند. افتخاری هم که نمی‌تواند حق فوتسال را بگیرد. من از گودرزی وزیر ورزش تقاضا دارم که این رشته را تکانی بدهند چون که در دوره قبل عباسی که اصلا ورزش را نمی‌شناخت ولی گودرزی ورزشی است.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 23 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲

حق با شمس است . تو ورزش این کشور . هر کاری هم کنی دورت میندازند .

فالكائو: ايران تنها يك بازي را واگذار كرد چهارشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹

فالکائو ستاره گلزن تیم ملى فوتسال برزیل گفت: ایران تنها تیمى بود که با قوانین ظالمانه به دیدار نیمه نهایى جام جهانى ۲۰۰۸ نرسید. وى بعد از پیروزى مقابل اسپانیا بار دیگر قهرمانى جام جهانى را تجربه کرد. این بازیکن برزیلى بعد از این مسابقه گفت و گویى با سایت فیفا داشت که در آن، اشاره اى نیز به ایران کرد. او گفت: فوتسال خیلى پیشرفت کرده و بازى ها بشدت به هم نزدیک بود. مى توانم ایران را مثال بزنم که فقط یک بار مقابل ما شکست خورد. آنها مقابل ایتالیا به خاطر تفاضل گل کمتر، بخت حضور در جمع ۴ تیم برتر را از دست دادند. ایران شاید تنها تیمى باشد که با حساب و کتاب هاى ظالمانه فوتسال، به جمع ۴ تیم نرسید اما هیچ یک از ۴ تیم را نمى شود کنار زد و نام ایران را به جاى آنها نوشت چون براى نیمه نهایى، ۴ تیم کافى است وگرنه ایران هم باید کنار ما قرار مى گرفت. دیدار با این تیم براى ما سخت تر از مبارزه با اسپانیا بود. آن شب دست به هر کارى زدیم اما بیش از زدن یک گل برترى دیگرى نداشتیم.

نام ... پنجشنبه , ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵

نظرى به آتش کشید برزیل رو

عباس ترابیان : بازیکنان ایران در جام جهانی ۲۰۰۸ انتظارات را برآورده ساختند. بازی های تدارکاتی خوبی که پشت سر گذاشته بودیم در برزیل خوب جواب داد و کمترین چیزی که عایدمان شد خودباوری خودجوشی بود که برای ما حاصل شد و برابر هیچ تیمی از پیش بازنده نبودیم و علاوه بر آن همه حریفان از ما می ترسیدند.
وی افزود:‌ برزیلی ها با وجودی که در خانه خود بازی می کردند نتوانستند تکنیک های فردی را برابر بازیکنان ما به نمایش بگذارند. بازیکنی مثل فالکائو مقابل ایران دست به عصا بود و ما توانستیم واقعیت خود را به دنیا ثابت کنیم. از این پس دنیا ما را یک مدعی می داند.
عباس ترابیان در مورد ادامه همکاری با حسین شمس گفت: او و مربیان تیم ملی، کار خود را به خوبی انجام دادند و برنامه ای که می خواستیم را طبق توافق به خوبی اجرا کردند. ما درصدد تغییر در کادر فنی نیستیم

رئیس کمیته‌ی فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا طی پیامی به “علی کفاشیان” ریاست فدراسیون فوتبال کشورمان، موفقیت های تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۰۸ برزیل را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا؛ در این پیام آمده است: صعود تیم ملی فوتسال ایران از دور گروهی مسابقات جام جهانی و بازی‌های درخشان این تیم در مقابل برزیل، اوکراین و ایتالیا که با حمایت‌های شما به وقوع پیوست، موجب خوشحالی فوتسال آسیاست.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: من متاسفم از اینکه تیم ملی فوتسال ایران به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام جهانی راه نیافت اما، مطمئنم شما و عباس ترابیان و تیم ملی فوتسال ایران افق تازه‌ای را پیش روی فوتسال آسیا گشوده‌اید. در پایان تشکر می‌کنم به خاطر حمایت‌های بی شائبه شما از فوتسال آسیا و امیدوارم با همکاری های شما شاهد پیشرفت‌های فوتسال در آسیا و جهان باشیم.

یک روز مانده به پایان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۰۸ برزیل فیفا تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های ملی جهان را اعلام کرد که تیم ایران با ۱۶۷۶ امتیاز و دو پله صعود در مکان چهارم قرار گرفت.
در این رده‌بندی تیم‌های برزیل با ۱۹۷۹امتیاز، اسپانیا با ۱۹۰۱ امتیاز و ایتالیا با ۱۷۶۷ امتیاز در مکان‌های اول تا سوم قرار دارند.

تیم‌های ژاپن، تایلند، ازبکستان و استرالیا پس از تیم ایران در مکان‌های دوم تا پنجم آسیا قرار دارند.

تیم ایران در حالی به رده‌ی چهارم جهان صعود کرد که از صعود به جمع چهار تیم پایانی جام جهانی برزیل بازماند

تاکتیک تیم ملی فوتسال بسیار خوب بود و من با اینکه معتقدم شمس سرمربی تیم زحمات بسیار زیادی برای تیم ملی فوتسال کشیده است، با این حال در بازی مقابل برزیل و در حالی که یک بر صفر عقب بودیم، در یکی، دو دقیقه‌ی آخر باید با تمام توان به دروازه‌ی حریف حمله می‌کردیم همان طور که ایتالیا مقابل ما این کار را انجام داد و در ۵۰ ثانیه‌ی پایانی با پنج نفر به دروازه‌ی ایران حمله کرد و به گل رسید. بی‌تردید ما باید مقابل برزیل این کار را انجام می‌دادیم و می‌توانستیم از این کار نتیجه بگیریم.

در هر صورت شرایط فوتسال با آنچه که ما در ذهن‌مان مانند مسابقات گل کوچک تصور می‌کنیم، تفاوت دارد. در هر زمینه‌ای نیاز به تلاش و تمرینات بسیار است اما، یقین بدانید که فوتسال ایران شایستگی راهیابی به جمع چهار تیم برتر جهان و عملکردی موفق‌تر را نیز داشت.

رئیس جمهور با تحلیل ازتلاشهای بازیکنان تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی تاکید کرد: اگر چه انها به مرحله نهایی صعود نکردند اما بازیشان هم زیبا و هم جوانمردانه بود واز نگاه ما انها قهرمانند.
به گزارش خبرنگاراعزامی واحد مرکزی خبر، اقای احمدی نژاد امشب در جلسه استانی هیئت دولت در گیلان،اعتماد به نفس بازیکنان تیم ملی فوتسال را ستود و تصریح کرد: به رغم اینکه انان برخی ازبازیکنان اصلی خود را در اخرین مسابقه در اختیار نداشتند اما با فداکاری مسابقه دادند و با تمام وجود بازی کردند و این قابل تقدیر است.
رئیس جمهور با اشاره به حضور موفق جوانان ایرانی در عرصه های مختلف خاطر نشان کرد: یکی از این عرصه ها، عرصه فوتسال بود که جوانان ما در ان خودنمایی کردند، اما جوانان این مرز و بوم درهمه عرصه ها موفق هستند و به سرعت به پیش
می روند و این را همیشه نشان دادند.

صادق درودگر مسؤول سابق کمیته فوتسال ایران و یکى از اعضاى فعال و اثرگذار اتحادیه فوتبال کشورمان درباره بازى ایران مقابل ایتالیا حرف هایى مى زند:
صادق درودگر گفت: استراتژى تیم ملى فوتسال ایران در این دوره از مسابقات بسیار عالى بود و قابلیت هاى دفاعى ایران را به دنیا معرفى کرد.
در مقابل ایتالیا به رغم نداشتن ۲ بازیکن کلیدى توانستیم نمایش بسیار عالى را ارائه بدهیم و به نظرم اگر در دو دقیقه پایانى کمى جلوتر مى آمدیم، مى توانستیم برنده دیدار باشیم.
از نظر من ایران جزو ۴ تیم برتر جام جهانى است چرا که ایتالیا شایسته تر از ما نبود و با عدم راهیابى ما به جمع ۴ تیم برتر، چیزى از ارزش هاى تیم ملى کم نمى شود.
عقیده دارم مصدومیت شمس در نتیجه و ناکامى ایران دخیل بود چرا که اگر مصدوم نمى شد بیشتر مى توانست در آن لحظات تیم را راهنمایى کند.به عقیده من شمسایى و نظرى بهترین هاى ایران بودند و بقیه بازیکنان هم خوب کار کردند و توانستند توانایى هاى ایران را در جهان اثبات کنند. عقیده من این است که جوانگرایى در فوتسال نتیجه داده و از این هم بهتر خواهیم شد.»
درودگر در بخش دیگرى از حرف هایش مى گوید: «ملى پوشان فوتسال ایران در رقابت هاى جام جهانى ۲۰۰۸ برزیل نشان دادند که مى توانند در سطح اول فوتسال جهان قرار گیرند.
در صورتى که فوتسال به صورت مستقل اداره شود و باشگاه هاى بزرگ و خصوصى مورد حمایت قرار گیرند در جام جهانى آینده شاهد حضور ایران در مراحل پایانى خواهیم بود.
حسین شمس سرمربى تیم ملى فوتسال ایران با تغییر نگرش نسبت به جام جهانى ۲۰۰۰ گواتمالا، تیم ایران را آماده حضور در جام جهانى ۲۰۰۸ کرد به طورى که با جذب بازیکنان جوان و تقویت خط دفاع توانست طلسم ۱۶ ساله فوتسال ایران در این رقابت ها را بشکند.
متاسفانه تبعیض ها در فوتسال و فوتبال به حدى است که انگیزه ها را براى فعالیت در فوتسال از بین مى برد.

نام ... پنجشنبه , ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶

صخره سنگى

نام ... چهارشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران فقط ۵۰ ثانیه تا صعود به جمع چهار تیم پایانی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۰۸ برزیل فاصله داشت و اگر بازیکنان این تیم کم‌تجربگی نمی کردند، امروز ما می توانستیم دست کم به کسب مقام سومی رقابت های جام جهانی امیدوار باشیم. اما به واقع باید گفت این تیم، کم تجربه نبود بلکه بیش از اندازه جوان بود و طبیعت جوانی اقتضا می کند که در بعضی موارد شاهد پختگی لازم نباشیم.

تیم ایران در نظرسنجی سایت فیفا با اختلاف نسبت به رقبا به عنوان تاثیرگذارترین تیم رقابت‌ها لقب گرفت و این نشان می دهد که جهانیان به چه میزان برای تیم فوتسال کشورمان احترام قائل هستند. روز دوشنبه سایت فیفا مطلب بلندی تحت عنوان “ترس در نزد ایرانی ها جایی ندارد” منتشر کرد و در این مطلب به توانمندی فوتسال ایران پرداخت. در بخشی از این مطلب آمده بود که ایرانی‌ها در دیدار با ایتالیا با تیمی جوان و بدون دو یارکلیدی خود به میدان می روند اما این باعث نمی شود که آنها پاپس بکشند.

تیم ملی فوتسال کشورمان را بدون اغراق باید بهترین تیم این تورنمنت برشمرد. سیستم دفاعی فوتسال ایران و ضدحملات گزنده این تیم، سبک جدیدی از فوتسال بود که شاید از این پس، توسط تیم‌های دیگر به کار گرفته شود. ما در دیدار نخست موفق شدیم قهرمان جهان را تا آستانه شکست پیش ببریم. ایران مقابل لیبی، اروگوئه و جمهوری چک در مرحله گروهی به برتری رسید.تیم ما در مرحله دوم هم با ۴ امتیاز و فقط به دلیل تفاضل گل کمتر (یک گل) نسبت به ایتالیا از صعود بازماند حال آنکه روسیه در گروه دیگر با همین امتیاز و تفاضل گل ۲- به دور نیمه نهایی راه یافت.

شاگردان حسین شمس برای حضور پرقدرت در این رقابت‌ها، خوب آماده شده بودند. بازی‌های تدارکاتی مقابل اسپانیا، برزیل (جام جهانی کوچک) و ایتالیا، تیم کشورمان و بخصوص سیستم دفاعی این تیم را پخته کرده بود و ما در دوره بعدی رقابت‌ها می توانیم به راحتی و با اعتماد به نفس کامل حضور در جمع چهار تیم را هدفگذاری کنیم و حتی به قهرمانی بیندیشیم.

این تیم در حال حاضر شخصیت لازم را برای کسب این عنوان پیدا کرده و اکنون لازم است تا فدراسیون فوتبال حمایت‌های همه جانبه از این تیم و کادر فنی فهیم آن داشته باشد تا این افتخار بزرگ از کف‌مان نرود. حال که احترام جهانیان را برانگیخته‌ایم باید خودمان نیز به این تیم احترام بگذاریم و بلند فریاد بزنیم: “فوتسال ایران بلندپرواز شده و فقط به قهرمانی جام جهانی فکر می کند”.

مسئول سایت معتبر فوتسال پلنِت بابیان اینکه با بازیهای درخشان تیم ملی فوتسال ایران شاهد ارتقای آن در رنکینگ جهانی خواهیم بود، گفت: از بازیهای ایران به شدت هیجان زده می شوم.
میکو مارتیک ادامه داد : حسین شمس سرمربی تیم ملی ایران نسبت به جام جهانی گذشته که در تایوان برگزار شد موفق به ارتقای سطح تاکتیکی تیم ملی ایران شده و در واقع تاکنون ایران موفق به رسیدن به همه اهداف خود در جام جهانی برزیل شده است.

مسئول سایت فوتسال پلانت که معتبرترین سایت پوشش دهنده خبرهای فوتسال است به بازی تیم ملی ایران مقابل برزیل اشاره و خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران در این بازی به همه اهداف خود رسید و امیدوارم در بازی آخر خود مقابل ایتالیا ضمن کسب پیروزی به نیمه نهایی برسد زیرا تیم ملی ایران به شدت در پی برد هستند و من هم برای آنها آرزوی موفقیت می کنم

وی درباره بهترین بازیکن ایران در جام جهانی هم گفت: خیلی سخت است که بتوانم از میان بازیکنان تیم ملی ایران یکی را به عنوان بهترین انتخاب کنم و همه بازیکنان ایران به وظیفه خود در جایگاه شان عمل کردند و عملکرد راضی کننده ای داشتند اماباید بگویم کاپیتان وحید شمسایی برای تیم ملی ایران خیلی خوب کار کرد و همچنین مصطفی نظری دروازه بان تیم ملی ایران هم به یک دروازه بان برزگ جهانی تبدیل شده است .
میکو مارتیک گفت : محمد طاهری هم یک بازیکن بسیار دوست داشتنی است و حسن زاده هم در آینده بازیکن خوبی خواهد شد؛ همچنین طیبی هم بازیکن خیلی خوبی در این رقابت ها بود

پس از فروکش کردن درگیرى کلامى سرمربى و کاپیتان تیم ملى با یکدیگر،آشتى کنان فرمالیته این دو در کمیته انضباطى با تلاش عباس ترابیان، رئیس کمیته فوتسال براى حل اختلاف بین شمس و شمسایى و بازگشت شمسایى به تیم ملى، حسین شمس در تازه ترین مصاحبه خود بار دیگر به کاپیتان تیم ملى حمله کرد و مدعى شد تا زمان حضور در تیم ملى، شمسایى جایى در این تیم ندارد.

نام ... چهارشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷

آقای شمس که الان می گه نبود نظری دردآوره خودش هر دو سال یکبار با شمسایی مشکل پیدا می کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!

احمدزاده چهارشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵

واقعا در زمان حسین شمس تیم رویایی داشتیم تیمی که در جام جهانی ۲۰۰۸ با یک باخت خفیف یک بر صفر به برزیل و به خاطر تفاضل گل حذف شد.
تیمی که در آن وحید شمسایی به عنوان بهترین راس فوتسال دنیا و جزو ۵ بازیکن برتر جام جهانی انتخاب شد.
تیمی که در آن نظری نمایش های فوق العاده ای داشت . یادش بخیر. چه تیمی داشتیم و چه بلازیکنان و چه مربی !!!!!!!۱

ناشناس چهارشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲

باز مسابقات آسیایی شروع شد حسین شمس شروع کرد به حاشیه ساری برای تیم ملی چرا ۴ ساله محروم هستی و خودت هم میدانستی حالا رسانه ای کردی ؟؟ برای تیم ملی حاشیه درست نکن !!

نام ... چهارشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹

اقای شمس شما بهترین هستید ترا خدا حالا که وقت مسابقات هست به بچه ها روحیه بدید این بچه ها خیلی زحمت کشیدن تا نتیجه بگیرند تسویه حسابه رو بذارید برای بعد از مسابقات

علی چهارشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱

آقای شمس :ببخشید این ۴ سال را چطوری حساب کردید که فاقد قرارداد بوده اید. یه کم فکر کنید قرارداد با فولاد ماهان.با گیتی پسند.دبیری و… یعنی همش مجانی بوده؟ با با تورا خدا چرا فکر میکنی مردم نمیفهمند

نام ... چهارشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲

منظورش سرمربی گری بوده

اقاي حسين شمس چهارشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۶

اقای شمس لطفا با إحساسات مردم بازی نکن مردم نا حسابی شما در این چهار سال با محبت فدراسیون فوتبال بواسطه محرومیت ، با أکثر تیمهای باشگاههای قرار دار پنهانی داشتید و چند قرار داد علنی ، با شیوخ عربی هم که تبادلات بازیکنان داشتید بحمد اله در هر تیمی که رفتید نتیجه هم که نگرفتید البته پول که خیلی ، هر تیمی هم که قصد خروج از کشور را دارد خود را سوزن کرده و إعزام می شوید در تمامی مسائل فوتبال و فوتسال و حتی کشتی هم نظر می دهید هر روز مسؤولین ورزش را از بالا تا پایین مورد حمله قرار می دهید از تبانی هم فرار کردید کار مند أمورش و پرورش که هستید و حقوق دریافت می کنید .راستی کدام تیم به شما ٣٠٠ میلیون قرار داد می بست تا انجا که ذهن أهالی فوتسال یاری می کند حضرت عالی غیر یک فصل و انهم لیگ سوم با یک لشکر ملی پوش با پاس قهرمان شدید لیگ ده تیمی ، در ما بقی أدوار هیچ مقامی در لیگ ندارید فقط با تیم ملی در آسیا أنهم سالیان گذشته که تیمهای اسیایی بسیار ضعیف بودند البته محمد حسن انصادی فرد هم چند قهرمانی آسیا دارد اقای شمس نکند در این مدت باد هوا خوردید همین امسال با ماهان تندیس قم و شهرداری تبریز قرار داد داشتید ، راستی این را هم بگویم که استاد شمس أصلا بدنبال گرفتن نیم کت هیچ تیمی نبود زیرا ألف از عدم نتیجه گیری بیم داشت ب چشم به تیم ملی داشت ج دیگر نمی توانستند أزادانه با تیمهای دیگر قرارداد داشته بأشد و از نتیجه نگرفتن حراس داشته بأشد و براحتی به کشور های عربی تردد کند و نکته اخر أیشان در این مدت برای مردم از حماسه های گذشته تعریف کرده و داىم مردم را به یاد مسابقات إیتالیا و ان ٣٠ ثانیه می اندازد اقای شمس از خدا بترس و اینقدر برای تیم ملی حاشیه درست نکن یک نگاهی به گذشته خود کن و أطراف یأن و هم کارتان قدیمی خود را ببین مگر شما خودتان روز اول چه داشتید ?????!!!!

خوزستان پنجشنبه , ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰:۳۲

اقای شمس ما نفهمیدیم شما کارتون چی هست با همه هستید ولی نیستید همه رو تهدید میکنید به ریش همه میخندید خلع لباس میکنید یک روز به انگلیس میخواید برید یک روز از برزیل پیشنهاد دارید شمسایی یک روز خوبه یک روز بد وووووووو خیلی چیزهای دیگه به خودتون بیایید آقای شمس این نتیجه همون کارهای که شما در گذشته کردید البته تنها نبودید و چندین نفر با شما بودند که انشالله به زودی تقاص پس خواهند داد البته قصه کویت و قطر شما شنیدنی بود ولی نذاشتن بگه دوست خوبمون ولی امروز برید بهتر فرداست

sh se پنجشنبه , ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱:۴۷

baba ina eftekharo chi mifahman faghat dastmal abrishami mikhano bas aghaye aziz bezar boro ghadre toro keshvaraye dige midonan.
khodetonin……………………………

علی پنجشنبه , ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۸:۵۲

سلام خواهشن به داد فوتسال برسید اقای شمس کاری به جام ملت ها نداره اون همیشه این حرفا رو میزنه چون حق میگه شمس سلطان فوتسال ایرانه فوتسال ایران مدیون شمس هست . این همه نظر فقط حرفه چون کسی گوشش بدهکار این حرفا نیس ینی یکی هس که برسه به داد فوتسال دارن نابودش می کنن فوتبالیا