کد خبر : 5231
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 - 11:18
دسته‌بندی نشده
-

فوتسال به روایت کارگردان اخراجی ها !

فوتسال به روایت کارگردان اخراجی ها !
تیم فوتسال پرسپولیس دوشنبه شب در مرداد ماه 1390 در یک دیدار خیرخواهانه، تیم هنرمندان را با نتیجه 12 بر 3 مغلوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال پرسپولیس دوشنبه شب در مرداد ماه ۱۳۹۰ در یک دیدار خیرخواهانه، تیم هنرمندان را با نتیجه ۱۲ بر ۳ مغلوب کرد. این دیدار خیرخواهانه در سالن الغدیر برگزار شد و تیم فوتسال پرسپولیس موفق شد با ۱۲ گل بر تیم فوتسال هنرمندان غلبه کرد.

مسعود ده نمکی کارگردان مجموعه اخراجی ها در صفحه فیس بوک خود با اشاره به این بازی نوشت: به دعوت یکی از بازیگران سینما و البته بازیکنان تیم هنرمندان سر زمین رفتم و ناخود آگاه و تو رودر بایستی خودم را در میان ارنج تیم و در مقابل پرسپولیسی ها دیدم. مسابقه ای به نفع محرومین جیرفت. ما هم که دیدیم کار خیره دوازده تا گل خوردیم. برخورد زیبای شمسایی و تشویق ما توسط لیدر های پرسپولیس آن هم به سبک اخراجی ها شبی به یاد ماندنی را رقم زد. البته نا گفته نماند ما هم سه تا گل زدیم!!!!!!

در این دیدار خیرخواهانه برای تیم پرسپولیس، محمدرضا حیدریان، وحید شمسایی، امیر نوراللهی، اصغر قهرمانی، حسن کریمی پور، بهروز جعفری، شاهرخ پیل کن، داود عباسی، موسی حسن دوست، نصراله مومن و حمید احمدی به میدان رفتند. نظام علی گرامی ، سعید پناهی، سعید عبداله وند و احمد معصوم زاده در ترکیب کادر فنی پرسپولیس حضور داشتند.

برای تیم هنرمندان نیز ایرج نوذری، مرتضی کاظمی، هومن جوادی، عارف لرستانی، داود ناقور، نیما نکیسا، پویا امینی، سید علی صالحی، حمید حامی، مهدی صالحی، حسام یاریار، احمد رضا طاهری، میلاد کی مرام، امیر شاملو، رضا عظیمی، بنیامین مظفری، یزدان جیریانی، حمید سنایی و مسعود ده نمکی به میدان رفتند. سرمربیگری تیم هنرمندان بر عهده نیما نکیسا بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.