کد خبر : 5462
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 17:33
-

درودگر :آرزو می‌کنم ،برخورد شخصی نباشد/کنار گذاشتن نظری و کشاورز اشتباه بود!

درودگر :آرزو می‌کنم ،برخورد شخصی نباشد/کنار گذاشتن نظری و کشاورز اشتباه بود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، صادق درودگر معتقد است باید مشکلات در یک محیط دوستانه حل شود و در مسیر پیشرفت گام برداریم. گفتگوی درودگر را در زیر بخوانید: مصطفی نظری از تیم ملی حدف شد و کشاورز هم از تیم ملی انصراف داد، این اتفاقات را چطور ارزیابی می‌کنید؟ به نظرم پایه موفقیت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، صادق درودگر معتقد است باید مشکلات در یک محیط دوستانه حل شود و در مسیر پیشرفت گام برداریم.

گفتگوی درودگر را در زیر بخوانید:

مصطفی نظری از تیم ملی حدف شد و کشاورز هم از تیم ملی انصراف داد، این اتفاقات را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم پایه موفقیت تفاهم و احترام است. بازیکن ملی برای مملکت ما یک سرمایه است و برای بقیه هم یک الگو محسوب می‌شود. هر رفتاری که با بازیکنان ملی‌پوش می‌کنیم، نشان می‌دهد که با نسل آینده چه برخوردی خواهیم داشت و این باعث دل نگرانی نسل جوان ما می‌شود.

در این شرایط چه کاری می‌توان انجام داد تا تیم ملی ضربه نخورد؟

تقاضای من این است که در یک محیط دوستانه و در جهت پیشرفت و موفقیت قدم برداریم و با حذف بچه‌ها،‌ پایه‌های تیم ملی را سست نکنیم. برای موفقیت تیم ملی سال‌ها تلاش شده و کمک کنیم تا در مسابقات جهانی و آسیایی تیم ملی ما موفق شود. در حال حاضر کاری نمی‌شود کرد چون تیم در حال اعزام است، اما امیدوارم تیم ملی ما زیاد آسیب نبیند.

عدم حضور کشاورز و نظری باعث تضعیف بیش از حد تیم ملی در این مقطع نمی‌شود؟

ما در سال ۲۰۰۵ یک بار تیم ملی را جوان کردیم و گفتیم برنامه ما حضور موفق در جام جهانی است و مسابقات آسیایی برای ما مهم نیست. الان میانگین سنی تیم ملی ۲۶ سال هم نیست و برای حضور در جام‌جهانی باید در آمادگی کامل باشند. نمی‌دانم چه تفکری پشت این مساله است چون کشاورز و نظری ۳۲ سال سن دارند و می‌شد از آنها استفاده کرد. فکر می‌کنم مربی تیم ملی باید توضیح بدهد. شاید هم هدف بلندمدت دارد و تا آنجایی که من لیگ برتر و بازی‌های باشگاهی روسیه را دنبال می‌کردم، کشاورز و نظری در شرایط خوبی بودند و کنار گذاشتن آنها اشتباه بود. آرزو می‌کنم کنار گذاشتن آنها حذف از تیم ملی و برخورد شخصی نباشد و دنبال جوانگرایی برای جام جهانی باشند.

فکر می‌کنید تیم ملی در ویتنام نتیجه می‌گیرد؟

امیدوارم بگیرد. تیم ما می‌تواند در آسیا موفق شود و تا آنجا که من دیدم، بچه‌ها در سطح خوبی هستند و اگر درست هدایت شوند، می‌توانیم نتیجه بگیریم.
منبع:ایلنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱

آقای درودگر کلظم محمدی دربدر داره دنبالت میگرده مگه چیکارش کردی؟؟

نام ... یکشنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳

اقا صادق جات خالی هست نمیتدونی دیگه فقط مونده فوتسالی ها برین تو اژانس کار کنن تا خرج و امورات زندگی شون بگذره نیستی تا ببینی چه کار کردن فوتسال و که همه دارن از تیم ملیش فرار میکنن فقط تو این همه گرونی فوتسالی داره شغل دوم واسه خودش دست پا میکنه…
قرار دادها که هر سال داره پایین مییاد و هیچ کس نیست بیاد این وضعیت رو درست کنه خدا لعنت کنه کسی رو این بلا رو سر فوتسال اورد …
زن بچه های فوتسال چه گناهی کردن که باید تو این وضعیت بسوزن واقعاً جات خالی که به فوتسال دوباره شخصیت بدی تا ماهم بتونیم بگیم ورزشکار هستیم و یک منبع درامد خوب داریم نمیخوایم مثل فوتبال والیبال بسکتبال باشیم

نیما سه شنبه , ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵

حاج صادق دلمان برای شما و زد وخورد هایت تنگ شده زود بیا بابا این افتخاری اصلا دست رو کسی بلند نمیکنه دیگه فوتسال هیجان گذشته رو نداره برادر!! تو باشی کسی جرات نداره حرف بزنه چون سریع هدایتش میکنی!!!!