کد خبر : 5536
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 12:27
-

پسران پارسی با پیراهن سفید در جستجوی اولین پیروزی

پسران پارسی با پیراهن سفید در جستجوی اولین پیروزی
فردا ایران برای کسب اولین پیروزی خود به مصاف اندونزی می رود.

سرپرست تیم ملی فوتسال پس از حضور در نشست هماهنگی تیم های شرکت کننده در رقابتهای جام ملتهای فوتسال اسیا گفت: قرار شد تا تیم تیم ملی فوتسال ایران برابر قرمز پوشان اندونزی یکدست سفید بپوشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسن حسین زاده –سرپرست تیم ملی فوتسال گفت: نشست هماهنگی سرپرستان و مربیان تیم ها امروز صبح در محل هتل برگزار شد که پس از پایان نشست قرار شد تا ایران با لباس یکدست سفید برابر اندونزی با لباس یک دست قرمز بازی کند.
وی درباره برگزاری تمرین ملی پوشان گفت: صبح امروز ساعت ۱۰:۰۰ به وقت ویتنام و ۷:۳۰ به وقت ایران، ملی پوشان به مدت ۳۰ دقیقه تمرینات بدنسازی خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری کرده و بعدازظهر امروز نیز راس ساعت ۱۹:۴۵ به وقت محلی و ساعت ۱۷:۱۵ به وقت تهران تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خود را تا پیش از بازی با اندونزی برگزار می کنند.
وی درباره امکاناتی که در اختیار تیم ملی قرار داده شده، گفت: خوشبختانه امکانات مطلوب است و بازیکنان در شرایط خوبی به سر می برند. بازیکنان کاملا آماده بوده تا با انگیزه بالا به مصاف حریفان خود بروند و نتایج خوبی را کسب کنند.

گفتنی است؛ برنامه دیدار روز اول گروه B به شرح زیر است:
۱۰/۲/۹۳ : ایران – اندونزی، ساعت ۱۲:۳۰
۱۰/۲/۹۳ : استرالیا – چین، ساعت ۱۵:۳۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸

پسران پارسی پیروز باشید

اندونزي هم بايد در اين گروه تيم آخر شود. سه شنبه , ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷

صانعی در ارزیابی‌اش از استرالیا، چین و اندونزی که با ایران در گروه B پیکارها قرار گرفتند، تصریح کرد: استرالیا تیم کاملا فیزیکی است. اگر تیم ملی مقابل استرالیا فوتسال خودش را بازی کند، همانند دوره قبل که ۹ گل زدیم باز هم پر گل پیروز می‌شویم. چین هم نسبتا فوتسال بهتری از استرالیا دارد اما فیزیکی نیست. با توجه به تداوم حضور مربی برزیل در این تیم به نظر می‌رسد آنها بهتر از ادوار قبل ظاهر شوند. اندونزی هم باید در این گروه تیم آخر شود. با توجه به اطلاعاتی که از قبل در مورد این تیم دارم پیش‌بینی می‌کنم خطری برای ایران نداشته باشد. در مجموع معتقدم حریفان اصلی و سنتی ما در آسیا ابتدا تایلند و ژاپن هستند و بعد از این دو می‌توانم ازبکستان را نام ببرم. کویت هم به تازگی یک مربی اسپانیایی به خدمت گرفته و شاید در ویتنام بتواند کاری کند.

علیرضا چهارشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۷:۰۰

ببخشید اینایی که تو ایران ترک کرد عرب لر بختیاری و … هستند پسرای پارسی رو کجای دلشون بزارن؟
نکنه این تیم ماله فارس هاست؟ موفق باشید تهرانیا که تو ویتنام هستید