کد خبر : 5778
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 - 17:15
-

اختصاصیFut5al/ پرسپولیس بهزیستی در جمع چهار تیم پلی آف

اختصاصیFut5al/ پرسپولیس بهزیستی در جمع چهار تیم پلی آف
کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را در خصوص سه امتیاز بازی ایران جهان و پرسپولیس بهزیستی تایید کرد تا چهره چهار تیم صعود کننده به پلی آف مشخص شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران پس از کش و قوس های فراوان و چند بار تاخیر در اعلام رای، دقایقی قبل رئیس کمیته استیناف رای شکایت مجدد مسئولان ایران جوان مشهد در خصوص سه امتیاز کسر شده از آنها در بازی با پرسپولیس بهزیستی به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز را صادر کرده و حکم کمیته انضباطی را مجددا تایید کرد.

گفتنی است با این حکم که پس از صدور رای به امضاء دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز رسیده است، پرسپولیس بهزیستی تهران به جمع چهار تیم مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال راه یافت که شنیده می شود با تصمیم هیات رئیسه فوتسال هر چهار تیم در لیگ آینده به صورت مستقیم به لیگ برتر فوتسال ایران راه خواهند یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

iman سه شنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸

به حرف شما اعتباری نیست و تا زمانی که افتخاری از ویتنام بر نگرده رای صادر نمیشه در ضمن اگه به امضا آقای نبی رسیده متن نامه رو بذارید لطفا بیشتر شفاف سازی کنید

هوادار سه شنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲

فوتسال برتر میگن اینه چهرتا تیم میرن لیگ برتر دوتا از لیگ میاد دسته یک هرکی به هرکیه دیگه تاسف

ناشناس چهارشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰:۱۸

سلام ، خدایی مسخره اش رو دیگه درآوردید ! عزیزان بازدید کننده اگر دنبال اخبار فوتسالی هستید به سایت خود فدراسیون فوتبال مراجعه کنید ، نه این وب سایت های الکی که صبح بیدار میشند خبر میزارند شب همون خبر رو عوض میکنند ! در مورد کمیته استیناف باید بگم تا بازگشت تیم ملی ایران از ویتنام هیچ چیزی مشخص نیست ! ۴ تیم هم هیچ جوره مستقیم بالا نمیره ، پلی آف هم دو هفته بعد از صادر شدن رای انجام خواهد شد . موفق باشید .

نام ... چهارشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲

تا کی میخواید با این دروغ ها واسه سایتتون طرفدار کسب کنید.بسه بابا خجالت بکشید…

نام ... چهارشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹

اینهایی که این کامنتها رو میزارن طرفدارهای تیمی هستند که می خواستن به امید ایران جهان صعود کنن.خدا جای حق نشسته وحق به حقدار رسید

نام ... سه شنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۳:۳۷

نه که شما به حق رفتید باالا