کد خبر : 5868
تاریخ انتشار : جمعه 19 اردیبهشت 1393 - 19:57
-

خداحافظی نوریلسکی با جام قهرمانی در مرحله یک هشتم نهایی

خداحافظی نوریلسکی با جام قهرمانی در مرحله یک هشتم نهایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال نوریلسکی نیکل روسیه پس از صعود به عنوان تیم هفتم جدول رده بندی به مرحله پلی آف، در میان هشت تیم این مرحله با تیم گازپروم روبرو شد. بنا به قانون پیروزی سه بازی از پنج بازی در دور حذفی، روز گذشته در مجموع سومین باخت نوریلسکی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال نوریلسکی نیکل روسیه پس از صعود به عنوان تیم هفتم جدول رده بندی به مرحله پلی آف، در میان هشت تیم این مرحله با تیم گازپروم روبرو شد. بنا به قانون پیروزی سه بازی از پنج بازی در دور حذفی، روز گذشته در مجموع سومین باخت نوریلسکی از چهار بازی انجام شده رقم خورد تا کار به بازی پنجم نرسد.

وداع تلخ نوریلسکی در شرایطی رقم خورد که این بازی به تساوی سه بر سه رسیده بود و بنا به قانون باید کار در ضربات پنالتی برای تعیین برنده دنبال می شد. در شرایطی که نوجوفسکی سرمربی نوریلسکی در ضربات پنالتی نیز همچنان اعتقاد زیادی به چرخشی بودن گلرهایش داشت، وی پس از دفع یک ضربه از سوی نظری از دو دروازه بان دیگر در ضربات دیگر استفاده کرد تا با نتیجه سه بر یک تن به شکست دهد.

تیم فوتسال نوریلسکی نیکل در بازی اول با با گازپروم ۴-۴ مساوی شده بود که در پنالتی ۷ بر۴ اولین برد خود را رقم زده بود اما در بازی دوم و سوم با نتیجه مشابه ۴ بر ۳ تن به شکست داده بود تا شکست روز گذشته از گازپروم در ضربات پنالتی این تیم را نیز همانند تیم صدرنشین دینامو مسکوی روسیه  در دور یک هشتم حذف کند.

گفتنی است مصطفی نظری با اتمام اولین سال از قراردادش با نوریلسکی فردا (شنبه) به کشورمان بازخواهد گشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.