کد خبر : 5850
تاریخ انتشار : جمعه 19 اردیبهشت 1393 - 8:57
-

سرپرست پرسپولیس بهزیستی: کمیته استیناف استقلالش را ثابت کرد/ آماده حضور در لیگ برتر هستیم

سرپرست پرسپولیس بهزیستی: کمیته استیناف استقلالش را ثابت کرد/ آماده حضور در لیگ برتر هستیم

مهدی شعبانی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص رای کمیته استیناف با بیان مطالب فوق اظهار داشت: ناراحتی های زیادی را طی چند ماه گذشته بابت خبرهایی که از ورود برخی سیاسیون به پرونده ما و باشگاه ایران جهان مشهد به گوش می رسید، تحمل کردیم اما از این بابت شادمان هستیم

مهدی شعبانی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص رای کمیته استیناف با بیان مطالب فوق اظهار داشت: ناراحتی های زیادی را طی چند ماه گذشته بابت خبرهایی که از ورود برخی سیاسیون به پرونده ما و باشگاه ایران جهان مشهد به گوش می رسید، تحمل کردیم اما از این بابت شادمان هستیم که نتیجه خوبی داشت و از همه مهمتر استقلال کمیته محترم انضباطی و استیناف به ما آرامش داد.

سرپرست پرسپولیس بهزیستی افزود: از روزی که رای را دریافت کرده ایم در حال برنامه ریزی مطمئن برای حضور در لیگ برتر هستیم چراکه اگر دیر بجنبیم از سایر رقبای خود عقب می مانیم. ما نمی خواهیم در اولین سال حضور آسانسوری داشته باشیم و به همین خاطر با حمایت های آقای شمس تدارک وسیعی برای لیگ برتر خواهیم دید.

وی احتمال برگزاری پلی آف را بسیار کم دانسته و افزود: در جلسه هیات رئیسه در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد. اما ما اعتقاد داریم با توجه به کم شدن انگیزه شرکت کنندگان در لیگ برتر پیش رو که در پی عدم برگزاری جام باشگاههای آسیا رخ می دهد باید جور دیگری لیگ را داغ کرد و با میدان دادن به تیم های بیشتر، تنور لیگ را داغ نگه داشت که قطعا در تصمیم گیری های آتی تاثیرگذار خواهد بود.

شعبانی در خاتمه رای کمیته استیناف را در اختیار پایگاه خبری فوتسال ایران قرار داد.

رای استیناف

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.