کد خبر : 5873
تاریخ انتشار : شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 8:56
-

سومی بانوان فوتسالیست ایرانی/ اعتدادی و توسلی بهترین فوروارد و دروازبان

سومی بانوان فوتسالیست ایرانی/ اعتدادی و توسلی بهترین فوروارد و دروازبان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار دو تیم ملی فوتسال بانوان ایران و مجارستان برگزار شد که این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به سود ملی پوشان ایران به پایان رسید. فاطمه اعتدادی در دقیقه ۹،نسیمه غلامی در دقیقه ۱۸، سارا شیربیگی در دقیقه ۲۹ و فرشته کریمی در دقیقه ۴۰ برای ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار دو تیم ملی فوتسال بانوان ایران و مجارستان برگزار شد که این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به سود ملی پوشان ایران به پایان رسید.
فاطمه اعتدادی در دقیقه ۹،نسیمه غلامی در دقیقه ۱۸، سارا شیربیگی در دقیقه ۲۹ و فرشته کریمی در دقیقه ۴۰ برای ایران گلزنی کردند.
المیرا ثمینی پور-سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان گفت: دیدار پایاپایی را شاهد بودیم.بازیکنان بازی خوبی را مقابل مجارستان به نمایش گذاشتند و توانستند پیروز میدان شوند. داوری این بازیها بسیار خوب بود و در مجموع این تورنمنت با شرایط مطلوبی برگزار شد.
اضافه می شود تورنمنت چهار جانبه فوتسال بانوان به میزبانی روسیه برگزار شد که تیم اسپانیا عنوان قهرمانی این تورنمنت را به خود اختصاص داد.

به گفته ثمینی پور-سرپرست تیم ملی فوتسال فاطمه اعتدای عنوان بهترین فوروارد و فرزانه توسلی عنوان بهترین دروزاه بان را در این دوره از بازیها به خود اختصاص دادند.
وی گفت:پس از پایان دیدار دو تیم اسپانیا و روسیه که با نتیجه دو بر صفر به سود اسپانیا به پایان رسید مراسم اهدا لوح و مدال برگزار شد که تیم ملی فوتسال بانوان ایران عنوان سوم این دوره از بازیها را به خود اختصاص داد و همانطور که در بالا اشاره کردم فاطمه اعتدای عنوان بهترین فوروارد و فرزانه توسلی عنوان بهترین دروزاه بان را در این دوره از بازیها به خود اختصاص دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶

خواهشا برای حفظ حجاب تصاویر بانوان وزشکار را نشان ندهید

نام ... شنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸

امثال شما هستن ک گند زدن به فوتسال بانوان ک بخاطر پخش نشدن بازی ها اسپانسر به سمت تیم های بانوان نمیان…جمع کن بابا با این نظر گذاشتنت…

نام ... دوشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸

آقای بی نام اول
خیلی ناراحتی پاشو برو اول یه دکتر خودتو نشون بده ثانیا طالبان داره یارگیری جدید میکنه شما واجد الشرایطید!