کد خبر : 5955
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 11:59
-

افتخاری: تکلیف خسوس تا ۲ هفته دیگر مشخص می شود/ من تصمیم گیرنده نیستم!

افتخاری: تکلیف خسوس تا ۲ هفته دیگر مشخص می شود/ من تصمیم گیرنده نیستم!
رئیس کمیته فوتسال با تاکید بر اینکه کاندلاس هنوز اخراج نشده و تا دوهفته دیگر در خصوص برکناری و یا ادامه همکاری با وی تصمیم می‌گیریم، گفت: مقابل ژاپن خودمان قهرمانی را از دست دادیم به طوریکه بازیکنان ما باور نداشتند که نتیجه را واگذار کرده‌اند و به همین خاطر گریه می‌کردند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید رضا افتخاری، در خصوص شکست تیم ملی فوتسال ایران در ضربات پنالتی مقابل تیم ژلپن، در بازی فینال سیزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا،گفت: ما با بدشانسی قهرمانی را خودمان از دست دادیم به طوریکه بعد از پایان بازی بسیاری از بازیکنان ما باور نداشتند که نتیجه را واگذار کرده‌اند و گریه می‌کردند.

وی در همین خصوص افزود: همه دیدند که تیم ایران تیم برتر میدان بود و موقعیت‌های صد در صد گلزنی زیادی را در جریان بازی از دست دادیم، بویژه توپی که حسن زاده در آخرین لحظه وقت قانونی بازی به سمت دروازه ژاپن زد و دروازه بان این تیم، توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

رئیس کمیته فوتسال خاطر نشان کرد: ژاپنی ها در مجموع ۳ موقعیت جدی گل زنی داشتند که یکی از آنها را تبدیل به گل کردند و گل دوم را نیز بازیکن خود ما به اشتباه وارد دروازه مان کرد. همه ما و حتی خود خسوس فکر نمی کردیم که بدین شکل مقابل تیم ژاپن به بن بست بخوریم و کار به ضربات پنالتی بکشد. به همین دلیل هم بازیکنان ما بر خلاف ژاپنی ها آمادگی زدن ضربات پنالتی را نداشتند. در مجموع باید بگویم روز روز ژاپنی ها بود نه ما.

وی ضمن انتقاد از عملکرد داور اظهار داشت: اشتباهات داور در مجموع به ضرر بازیکنان ما بود بویژه در اخطارهای بی موردی که به بازیکنان داد. این موضوع بر روی تمرکز و اعصاب آنها تاثیر گذاشته بود. ضمن اینکه شاید بردهای پرگلی که در بازی های قبل مقابل حریفان بدست آوردیم در این دیدار به ضرر ما بود چون بازیکنان ما از همان دقیقه ابتدایی بازی عجله داشتند که ژاپن را نیز با یک نتیجه پرگل شکست دهند.

افتخاری تاکید کرد: درست است که جایگاه ما نسبت به دوره قبل یک پله بالاتر رفت و در جایگاه دوم قرار گرفتیم اما حریفان ما مانند تایلند و ژاپن نیز در آسیا قدرتمند شده اند که این موضوع می تواند زنگ خطری برای فوتسال ایران باشد.

رئیس کمیته فوتسال در پاسخ به این پرسش که با این نتیجه آیا خسوس کاندلاس (سرمربی تیم ملی فوتسال) را حفظ خواهید کرد، گفت: برخلاف برخی از صحبت ها که در بعضی از رسانه ها مطرح شده باید بگویم هنوز کاندلاس اخراج نشده است. ما باید پس از بازگشت به ایران بازی های تیم را آنالیز کرده و بررسی کنیم که ایراد کار، بویژه در بازی فینال کجا بوده است و اینکه چقدر کادر فنی در قهرمان نشدن تیم نقش داشته است.

سید رضا افتخاری در پایان تاکید کرد: علاوه بر اینها من به تنهایی تصمیم گیرنده نیستم و در این خصوص با کفاشیان و سایر مسئولان فدراسیون فوتبال نیز باید جلساتی داشته باشیم. در مجموع حداکثر تا دو هفته دیگر تکلیف همکاری و یا برکناری این مربی اسپانیایی را مشخص می کنیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حميد یکشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

آقاخجالت داره.قول صددرصدقهرمانی دادیدشما.اتفاقاتیم برترمیدان نبودیدوالاتوهمون وقت قانونی کارروتموم میکردن

حقیقی یکشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷

تو رو خدا بزارید این مربی بمونه بنده خدا تا فینال خدایی می کرد حالا به دلیل جوون گرایی نتونست نتیجه بگیره این که دلیل نمیشه ولی با این مربی قهرمان جهان میشیم

هوادار یکشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵

پس اگه شما تصمیم گیرنده نیستین پس تو فدراسیون چه کار میکنی

نام ... یکشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰

اقای افتخاری خسوس کارش و خوب انجام داد خالصانه و بدون باند بازی

،،، یکشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

واقعا حرص ادم رو در میاره این احمق
به جای اینکه از مردم ایران معذرت خواهی کنی حالا دری وری میگی
کلا به یه تیم خوردی که اونم نسبت به یالهای قبل کم تجربه و ضعیفتر بود
اصلا تو پنالتی هم میبردیم فایده نداشت
فاصله ما با ژاپن خیلی زیاده
ولی الان باید ۶ سال بمونیم پشت سر ژاپنی ها
این هنر رو فقط ٣-٢ نفر داشتن که ایران رو قهرمان نکنن
که خسوس بی شخصیت هم یکی از اون تاریخ سازها شد
دمش گرم
فردا هم میره و ملت ما در حسرت این شکستها میمونن

نام ... یکشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸

سید رضا افتخاری در پایان تاکید کرد: “علاوه بر اینها من به تنهایی تصمیم گیرنده نیستم و در این خصوص با کفاشیان و سایر مسئولان فدراسیون فوتبال نیز باید جلساتی داشته باشیم.”

نظر کفاشیان : ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

تماشاگر یکشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸

آقای افتخاری اگر شما مدیر باتجربه و کاردانی بودید که نیستید هیچوقت قول قهرمانی نمیدادی – شما از فوتسال چه میدانید که پست ریاست فوتسال راپذیرفتید – طبق حدیث پیامبر (ص) هر کس تخصص کاری را نداشته باشد و آن را بپذیرد ملعون است –

علی یکشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵

یکی باید تکلیف خودتا روشن کنه

فوتسال یکشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱

خداوکیلی ایران تو این دوره خیلی جذاب و تاکتیکی بازی میکرد تازه این بازیکن ها جوون بودن و تا ۲سال دیگه تو جام جهانی تجربه کسب میکنن میترکونن
تو رو خدا بخاطر منافع خودتون زیر اب این مربیو نزنین خدایی تحول ایجاد کرده

نام ... دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱:۱۳

شما ی زحمت بکش اول خودت برو بعد خسوسم ببر
ترابیان رفت یکی بدترشو گذاشتن
صدرحمت به شرف درودگر
کلا باید از راس عوض بشن اولیشم خود شمایی اقای افتخاری
جواب دل ی ملتو چجوری میخوای بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶

آقای افتخاری با رانت شدی مسئول فوتسال چیزی از فوتسال نمی فهمی!!فاصله ما با ژاپن بیشتر از این حرف هاست اگه یه ذره مسئولیت پذیر بودی از مردم عذر خواهی میکردی!خسوس باید بر کنار بشه.البته شما هم اگه وجدان داری باید استعفا بدی

فوتسالی دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱

مرد حسابی خودت گفتی اگه قهرمانئ نشیم خسوس میره حالا میگی تصمیم گیرنده نیستی پس چکاره ای تو فدراسیون شما باید خجالت بکشی حرف بزنی نه اینکه الان مدعی هم باشی مردم که مسخره شما نیستن برو اقا خودت خواهشن

فوتسالی دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰

خسوس مربی خوب و کاربلد و بزرگیه اشتباه که برکنار بشه ما متاسفانه عجله میکنیم و زود میخواییم نتیجه بگیریم همون کاری که با کیروش کردیم اما در نهایت ما رو به جام جهانی برد اخه چرا نمیخواییم قبول بکنیم که دانش ورزشی و فوتبالی اونا از ما بالاتره من مطمئنم که ادامه کار با خسوس پیشرفت خوبی واسه فوتسالمون خواهد داشت