کد خبر : 5963
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 17:19
-

کاظمی: تیم ملی به خودخواهی خسوس باخت/بازیکن ۲۷ ساله مسن نیست!

کاظمی: تیم ملی به خودخواهی خسوس باخت/بازیکن ۲۷ ساله مسن نیست!
بازیکن تیم ملی در جام جهانی 2012 معتقد است ایران در جام ملتهای آسیا به خودخواهی خسوس باخت.

افشین کاظمی یکی از بازیکنان کلیدی ایران در جام جهانی ۲۰۱۲ بود.این بازیکن اما علیرغم درخشش در تیم گیتی پسند کمتر به تیم ملی دعوت شد و یکی از غایبان بزرگ ایران در جام ملتهای آسیا بود.این بازیکن در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد نتایج تیم ملی در جام ملتها و علت غیبتش صحبت کرد.

کاظمی ابتدا در مورد اینکه چرا جایی در ترکیب تیم ملی نداشت گفت:واقعا برای خود من هم سوال است که چرا دعوت نشدم. اوایل که خسوس به عنوان دستیار صانعی بود به من می گفت جزو سه بازیکن برتر ایران هستی ولی وقتی از جام جهانی برگشتیم و سرمربی شد تنها یکبار دعوت شدم و دیگر مرا دعوت نکرد.

این بازیکن در مورد اینکه آیا از نبودش در جام ملتها ناراحت است یا نه تاکید کرد:هر کسی دوست دارد در تیم ملی باشد و من هم سربازتیم ملی ام.از اینکه نتوانستم کاری بکنم ناراحتم و مثل بقیه مردم از این ناکامی خوشحال نیستم.فکر می کنم دلیل اصلی این اتفاق خودخواهی خسوس باشد که با نبردن چند بازیکن بزرگ به تیم ملی با احساسات مردم بازی کرد.

کاظمی با بیان اینکه در تیم ملی جوان ها جانشین جوانها شده اند تصریح کرد: جوانگرایی یعنی اینکه چند بازیکن پا به سن گذاشته را کنار بگذاری و چد جوان جایگزین کنی اما خسوس چندین جوان را دعوت نکرد.خود من ۲۷ ساله هستم و فکر نمی کنم در زمره بازیکنان پا به سن گذاشته قرار بگیرم.

بازیکن ایران در جام جهانی ۲۰۱۲ در مورد علت ناکامی تیم ملی در جام ملتهای آسیا ۲۰۱۴ گفت: من تنها دلیل آن را ضعف سرمربی تیم می دانم. سرمربی بزرگ باید بازیکنان بزرگ را هم ببیند.تیم ما با اضافه شدن چند بازیکن دیگر راحت قهرمان می شد.ما سه تیم ملی آماده داریم که می توانند در همین رقابتها اول تا سوم شوند اما خسوس به خوبی تیم را ارنج نکرد.ژاپن حتی موریوکا بهترین بازیکن خود را بازی نداد و من هنوز هم نمی دانم که چه طور به این تیم باختیم. با این حال این نتیجه چیزی از ارزش های بازیکنان ایرانی کم نمی کند و ایران هنوز هم پتانسیل درخشش در جهان را دارد.

کاظمی در مورد اینکه آیا با تغییر سرمربی تیم ملی موافق است یا نه اذعان دشت: من در جایگاهی نیستم که نظر بدهم ولی ایران تیم ششم دنیاست و باید مربی بزرگ داشته باشد.به عقیده من کسی که شش هفت سال بیکار بوده و درامارات و قطر برای پول مربیگری کرده گزینه خوبی برای هدایت تیم ملی نیست.ما در خود ایران هم مربیان بزرگی داریم . به عقیده من باید برای فوتسال هم مربیانی مثل کروش و ولاسکو بیاوریم یا زا مربیان خوب ایرانی استفاده کنیم که در مسیر پیشرفت قرار بگیریم نه پسرفت.امیدوارم با حمایت هایی که صورت می گیرد فوتسال ایران بار دیگر به اوج خود برسد.

بازیکن تیم گیتی پسند در مورد وضعیت تیمش در فصل جدید لیگ برتر گفت: من هنوز با گیتی پسند قرارداد دارم.البته طی روزهای گذشته پیام های زیادی از تبریز داشتم و به من لطف داشتند.من چون پدرم آذری است خودم را از آنها می دانم و مطمئن باشید روزی در تبریز بازی خواهم کرد و دینم را به مردم خونگرم آنجا ادا می کنم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۱

شما در حد اندازه تیم ملی نیستی برای بازی تو لیگ خوبی

نام ... دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱:۲۹

تو رو خدا بیا دبیری ما هم داریم التماس میکنیم بیا .
میایی دبیری؟

بازیکن دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲

وحید شمسایی با ید التماس هم بکنه تا اسطوره ای مثل افشین کاظمی به تبریز بیاد. داش افشین کاظمی دوستت داریم خیلی سالاری داداش

عارف محمد وند چهارشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲

ف عشق تو دارم هاااااااا….تو از سر تیم دبیری زیاد هستی بمون گیتی تا ارزوی داشتن تو رو همه به گور ببرن…