کد خبر : 5991
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 17:22
دسته‌بندی نشده
-

خسوس: نیازی به کشاورز و نظری نداشتیم!/دوست دارم در ایران کار کنم

خسوس: نیازی به کشاورز و نظری نداشتیم!/دوست دارم در ایران کار کنم
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است نبود مصطفی نظری و محمد کشاورز در تیم ملی تاثیری روی نتایج تیم ملی نداشت و می‌گوید تیمش بدشانس بوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، خسوس کاندلاس در مورد عدم قهرمانی ایران در جام ملتهای آسیا، اظهار کرد: من مثل همه علاقمندان به فوتسال ایران ناامید و ناراحت هستم که نتوانستیم عنوان قهرمانی را به دست آوریم. ما مطمئنا لیاقت قهرمانی را داشتیم و از ابتدا هم برای قهرمانی پا به میدان گذاشتیم.

وی همچنین درباره مسائل فنی تیم ملی فوتسال، اظهار کرد: خیلی‌ها می‌گویند ما در بازی مقابل ژاپن فقط شوت از راه دور را در دستور کار داشتیم، اما واقعا این گونه نیست. وقتی ژاپن بسته بازی می‌کند ما هم مجبور هستیم که شوت‌های از راه دور را در دستور کار قرار دهیم. در نظر داشته باشید در یک سال و نیم گذشته همین ژاپن را سه بار شکست داده‌ایم و در همین بازی‌ها هم نشان دادیم که تیم برتر میدان بودیم. اما متاسفانه شانس با ما یار نبود و توپ هایمان به گل تبدیل نشد.
وی با اشاره به صحبت‌های سرمربی ژاپن پس از دیدار پایانی مقابل ایران یادآور شد: خود سرمربی ژاپن به ما گفت که ایران تیم برتر میدان بود و تنها عامل پیروزی‌شان استقامت سامورایی آنها بود. هر کسی که بازی‌ها را دید این حق را به ما می‌داد.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته هجمه‌ای علیه من به راه افتاده است، اما باید بگویم که ما مربیان اولین کسی هستیم که مسئول شکست تیم خواهیم بود و این کاملا طبیعی است.

کاندلاس همچنین درباره حضور نداشتن محمد کشاورز و مصطفی نظری در تیم ملی گفت: ما مشکل بازیکن نداشتیم، بلکه تنها مشکل‌مان این بود که توپ هایمان به گل تبدیل نمی‌شد. این دو بازیکن از بهترین بازیکنان فوتسال ایران هستند، اما ما در جام ملت‌های آسیا نیازی به وجود آنها نداشتیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که اگر الان به عقب برگردیم،‌ آیا باز هم کشاورز و نظری را به تیم ملی دعوت نخواهد کرد؟ گفت: منصفانه نیست که همه مشکلات تیم ملی را به نبود این دو بازیکن ربط دهیم. باید به بازیکنانی که در تیم ملی حضور داشتند احترام بگذاریم.

خسوس کاندلاس درباره آینده کاری خود و همچنین که گفته می‌شود از تیم ملی فوتسال کنار گذاشته می‌شود نیز گفت: بودن یا نبودن من را باید از افتخاری بپرسید. من نمی‌توانم در مورد این قضیه صحبتی کنم، اما مطمئنا دوست دارم در ایران کار کنم.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱

عاقبت حق خوری همینه

علی دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰

آرزو بزجوانان عیب نیست.توی تیم ملی هیچ جایگاهی نداری،فکرمیکنی درحدواندازه تیم ملی ایران باشی؟خودت قضاوت کن

نام ... دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳

تو که گفته بودی انتظار نداشتم ایران به فینال برسه.تو که از فوتسال ایران خبر نداری که ده بار قهرمان شده چجوری می خوای مربیگری کنی؟
خسوس با این حرفش همه چیز رو ثابت کرده و باید بره

پوریا دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵

برید شمس رو بیارید
اصلا شمس رو بکنید رئیس فوتسال
ترابیان و کفاشیان عین خیالشون نیست

علی دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۳

خسوس کاندلاس حیا کن تیم ملی رو رها کن

محسن دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۶

آقای خسوس جای خوبی برای سرمربی گری انتخاب کرده ای اینجا برخی از مسئولان فوتسال ساده لوح هستند و هرچه قدر پول خواستی به شما می دهند

رضا دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۸

اگر یکی از جوانان بی کارمان را به جای خسوس انتخاب می کردند حتما قهرمان میشدیم

ناشناس دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷

دوست داری در ایران کار کنی اما ایرانیها دوست ندارن تو اینجا کار کنی جناب خسوس.حتی اگه پروفسور هم باشی چون بی غیرت بودی و گفته بودی انتظار نداشتم ایران به فینال برسه پس برای ما ایرانیها دیگه ارزشی نداری و باید بری

farshad سه شنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱:۲۶

Boro khoda b hamrat ……boro kasi nemikhad toro ,,,,

هیچ سه شنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۳:۱۰

فقط و فقط شمس

نام ... چهارشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰:۵۴

تو محلمون یه تیم داریم. می خوایم واسه جام رمضان آماده شیم هرکی شماره خسوسو داره حتما بگه چون باما هر نتیجه ای بگیره ما خوشحال می شیم خسوس تا تیم مارو داری غم بی تیمی نداری