کد خبر : 5988
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 17:19
-

هاشم زاده: بودن کشاورز و نظری کمک زیادی به تیم ملی می کرد!/خسوس مربی بزرگی است

هاشم زاده: بودن کشاورز و نظری کمک زیادی به تیم ملی می کرد!/خسوس مربی بزرگی است
مربی تیم ملی از دلایل ناکامی تیم ایران می گوید و بر خلاف خسوس اعتقاد دارد حضور کشاورز و نظری می توانست به تیم کمک کند ولی هر دو مصدوم بودند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد هاشم‌زاده بعد از بازگشت تیم ملی فوتسال از مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به ایران گفت: تیم ایران قبل از این مسابقات جوانگرایی کرده بود و به هر صورت استفاده از بازیکنان جوان در تیم هم محاسن و هم عیب‌هایی داشت که تیم ما از این محاسن و معایب دور نبود.
وی در مورد استفاده نکردن از دو بازیکن اصلی تیم ملی فوتسال هم توضیح داد: در این مسابقات چند چهره جوان در تیم ما بودند که عملکرد خوبی داشتند. در عین حال کشاورز و نظری هم مشکلاتی داشتند که از همراهی تیم ملی بازماندند. کشاورز بازیکن خوب و دوست‌داشتنی است اما دچار مصدومیت بود.
مربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه گفته می‌شود خسوس با این دو بازیکن مشکل داشته است، یادآور شد: من درباره صحبت‌ دیگران نمی‌توانم نظر بدهم اما به گفته پزشک تیم کشاورز صددرصد در شرایط آرمانی نبود و نظری هم مصدومیت داشت.
هاشم‌زاده در مورد اینکه کشاورز در دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در روسیه بازی کرده بود، خاطرنشان کرد: در روسیه هم کشاورز آخرین بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد. ما در آن مسابقات می‌خواستیم میزان آمادگی این بازیکن را تست کنیم و به هر حال این تصمیم چه درست و چه غلط تصمیم کادرفنی بوده است.
مربی تیم ملی فوتسال ایران درباره اینکه کشاورز عنوان کرده مصدوم نبوده و با خسوس مشکل داشته است، یادآور شد: من این موضوع را نشنیده‌ام. کشاورز مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را به دلیل مصدومیت از دست داد و قطعاً در تورنمنت‌های بعدی در کنار ما خواهد بود و عضوی از تیم ملی ایران.
وی در پاسخ به این سؤال که هشت دوره به عنوان بازیکن در موفقیت‌های تیم فوتسال حضور داشته و اکنون به عنوان دستیار خسوس، این مربی اسپانیایی را در چه سطحی می‌بیند، پاسخ داد: کارشناسان باید نظر دهند اما معتقدم خسوس مربی بزرگی است. مشخص نیست اگر مربی تیم ایرانی بود هم ما به قهرمانی می‌رسیدیم یا نه.
هاشم‌زاده با یادآوری اینکه تیم‌های دیگر آسیا هم در فوتسال پیشرفت کرده‌اند، گفت: باید توجه داشته باشید ژاپن مقابل ما استرس نداشت، چرا که دومی آسیا هم برای آنها خوب بود اما بازیکنان ما استرس داشتند و توپ‌های‌مان با بدشانسی وارد دروازه ژاپنی‌ها نشد.
مربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه بازیکنان ایران اعتماد‌به‌نفس نداشتند پاسخ داد: اگر اعتمادبه‌نفس نداشتیم آن بازی‌های خوب را تا فینال انجام نمی‌دادیم. بازیکنان ما اعتمادبه‌نفس داشتند اما توپ‌های‌مان وارد دروازه نشد.
وی در مورد اینکه اگر کشاورز و نظری در تیم ایران بودند قهرمان می‌شدیم، تصریح کرد: نمی‌دانم اما بودن آنها کمک زیادی به ما می‌کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سالار دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶

اولین نفری که باید بره همین هاشمزادست.

آرتان چهارشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵

همه به فکر جایگاه خودشونن، فقط شمس بود که قاطعانه و بدون ترس حرف میزد که نتیجش کنار گذاشتنش بود!
امثال هاشم زاده باعث سرافکندگی فوتسال ما هستن!

منطقي دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱

هاشم زاده همچین میگه در اردو های بعدی کشاورز همراه ما خواهد بود که انگار مطمئنه که هر کس دیگه ای هم که بیاد این اقا حضور داره.تیم ملی اگه نتیجه نگرفت از بی دانشی شما و کادر بود.به صرف اینکه چند دوره تو تیم ملی بودی که نمیشه یه شبه مربی هم بشی.بهتره چند وقتی تو همون شهرتون شیراز مربیگری کنین ببینیم چکاره اید.

نام ... دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴

اره داداش چون هاشم زاده یکی از افراد خودشونه.تا دیروز پشت خسوس بوده الان پشت مربی و بازیکن هایی که نبودند.
اقای هاشم زاده فیلم بازی نکن

سيد دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹

احتمالا میخاد در کنار مربی بعدی هم باشه.ایشون کلا همیشه هست.

Saeeid دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۸

واقعآ معلومه که از فوتسال چیزى حالیتون نیست که از هاشم زاده بد میگید.

علي دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹

شماها که از فوتسال چیزی نمیدونید در مورد هاشم زاده نظر ندید هاشم زاده توی فوتسال ما یه دونه است چه از نظر أخلاق چه فنی

نام دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷

آقای هاشم زاده پس چرا از کشاورز و نظری حمایت نکردی و خطشان زدید؟؟ حالا میگی خوب هستند؟؟؟ سیا بازی هم حدی دارد برادر من!!! این بازی بود که شما در فینال انجام دادید؟؟ این پنالتی بود که شماها زدید؟؟بی غیرت ها

... سه شنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷

اقای هاشم زاده تو فقط میخوای باشی
حالا به هر قیمتی که شده
ظاهر فریبنده ای داری ولی ادم خوبی نیستی
دقیقا داری کاری رو میکنی که علی صانعی در گذشته کرد
هاشم زاده و فراشی باید برن چون انسانهای روراستی نیستن

Esfahani سه شنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱

Khili az nazar sanjiha az hesadate ,

آرتان چهارشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹

جای تاسفه فوتسالمون رو دادیم دست امثالی مثل هاشم زاده!!!!
فوتبال و فوتسال ما مثل کشورهای دیکتاتوری شده! فقط حرف خودشونو به کرسی می نشونن! حرف مردم ذره ای براشون اهمیت نداره !!!!!!!!!!!!!!

نام ... پنجشنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۸:۴۸

ببخشید بازیکن خوبی بوده قبول ولی مدرک مربیگری ایشان چیه و کی مدرک گرفتن?

هاشم زاده همیشه گند میزنه فقط ادعاداره چهارشنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

هاشم زاده همیشه گندمیزنه