کد خبر : 5984
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 16:16
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کفاشیان: چه کسی بهتر از شمسایی!/ در توانایی و درایت شمسایی شکی نیست بسته هستند
-

کفاشیان: چه کسی بهتر از شمسایی!/ در توانایی و درایت شمسایی شکی نیست

کفاشیان: چه کسی بهتر از شمسایی!/ در توانایی و درایت شمسایی شکی نیست
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص آینده تیم ملی فوتسال اظهارنظر کرد و ضمن تمجید از شمسایی اعلام نمود در خصوص به کارگیری شمسایی و قطع همکاری با خسوس در هیات رئیسه تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علی کفاشیان در مورد تیم ملی فوتسال گفت:در بازیهای مرحله گروهی تیم نمایش چشمگیری داشت و انتقادی به نوع بازی و نتیجه نمی شد داشت در بازی فینال هم همانطور که دیدید توپ و میدان در اختیار ما بود اما بعد از گل به خودی که کاملا یک اتفاق بود بازی به پنالتی کشید و ژاپن به لطف شانس و اقبال قهرمان شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد ادامه همکاری با خسوس گفت:خسوس مربی با دانشی است و ما از کار او رضایت داریم اما در مورد ادامه همکاری با وی همچنان تصمیم خاصی اتخاذ نکردیم البته بعد از جمع بندی و جلسه هیئت مدیره در مورد او نتیجه گیری خواهیم کرد.

کفاشیان در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور وحید شمسایی روی نیمکت تیم ملی گفت:وحید شمسایی شناسنامه فوتسال آسیاو ایران است چه کسی بهتر از او برای مربیگری تیم ملی .در مورد او صحبتهای شده اما همچنان برای اعلام نظر نهایی زود است ولی در مورد توانایی هایش شکی وجود ندارد و همانطور که دیدید توانست با درایت خود دبیری را قهرمان لیگ کند.

کفاشیان در مورد اظهار نظر شمسایی مبنی براینکه آماده است تیمی ملی را جزو ۴ قدرت اول جهان قرار دهد ابزار خوشحالی کرد وبا تایید توانایی های وحید شمسایی همه چیز را به جمع بندی دیگر اعضای کمیته فوتسال و بزرگتر ها موکول کرد و ﺗﺎ دوھﻔﺘﻪ دﯾﮕﺮ در ﺧﺼﻮص ﺑﺮﮐﻨﺎری و ﯾﺎ اداﻣﻪھﻤﮑﺎری ﺑﺎ وی ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﯾﻢ، ﮔﻔﺖ: ﻣﻘﺎﺑﻞ ژاﭘﻦ ﺧﻮدﻣﺎن ﻗهرﻣﺎﻧﯽ را از دﺳﺖ دادﯾﻢ ﺑﻪ طﻮرﯾﮑﻪ ﺑﺎزﯾﮑﻨﺎن ﻣﺎ ﺑﺎور نداشتند ﮐﻪ ﻧﺘﯿﺠﻪ را واﮔﺬار ﮐﺮده اﻧﺪ و ﺑﻪ ھﻤﯿﻦ ﺧﺎطﺮ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯽ ﮐﺮدﻧﺪ.

کفاشیان در مورد جدایی چند بازیکن از تیم ملی تاکید کرد:یکسری بازیکنان باید بدانند تصمیم گیرنده نهایی سر مربی تیم است باید به نظر او احترام گذاشت البته بازیکنان باید به پیراهن ملی نگاه خاص داشته باشند.

منبع:شفقنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.