کد خبر : 6042
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 10:07
-

داورزنی:خسوس نتوانست از بازیکنان نهایت استفاده را ببرد/برنامه و تمرکزی برای دیدار فینال نداشتیم

داورزنی:خسوس نتوانست از بازیکنان نهایت استفاده را ببرد/برنامه و تمرکزی برای دیدار فینال نداشتیم
سرمربی منصوری قرچک با بیان این که خسوس نتوانست بازی فینال مقابل ژاپن را مدیریت کند، تصریح کرد: به کارگیری مربی ایرانی در تیم ملی نتایج بهتری را برای تیم ملی در بر خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رضا داورزنی درباره عملکرد تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: تا قبل از بازی فینال به خاطر برد و کسب نتایج خوب خسوس را تحسین می‌کردند؛ چرا که تیم ملی در عین جوانگرایی نتایج خوبی را هم کسب می‌کرد اما واقعیت این است که ما با تیم‌های ضعیف بازی کردیم و بردن این تیم‌ها راحت‌ ترین کار ممکن برای فوتسال ایران است. فوتسال ایران بسیار بزرگ است و تمام تلاشش این است که در جام جهانی موفق باشد. اگر در این مسابقه‌ها اول هم می‌شدیم خیلی بااهمیت نبود.

سرمربی تیم فوتسال منصوری قرچک با بیان این که بازیکنان ایران یک سر و گردن از آسیا بالاتر هستند، افزود: به اعتقاد من از یک سو نبردن بازیکنان باتجربه در دیدار فینال به ایران ضربه زد و از سوی دیگر باید گفت خسوس نتوانست از همین بازیکنان نهایت استفاده را مقابل ژاپن ببرد. ما به راحتی می‌توانستیم ژاپن را شکست دهیم اما خسوس نتوانست بازی فینال را مدیریت کند و به اصطلاح بازی را دربیاورد.

وی خاطرنشان کرد: از تعویض‌های زیاد خسوس مشخص بود که او برنامه و تمرکزی برای این دیدار نداشت اما ژاپن خیلی خوب برنامه‌ریزی داشت و در طول بازی با تمرکز خوبی مقابل ایران صف‌آرایی کرد. آنها تنها ۴ موقعیت گل داشتند که ۲ تا از آنها تبدیل به گل شد اما بازیکنان ایران نتوانستند از فرصت‌های خود استفاده کنند. خسوس باید از بازیکنانی که با هم هماهنگ‌تر بودند و تجربه بیشتری داشتند در این بازی استفاده می‌کرد و جوانگرایی در حالی می‌توانست خوب باشد که ما جام قهرمانی آسیا را از دست ندهیم.

داورزنی با بیان این که تا به حال ژاپن را تا این میزان ضعیف ندیده بود، گفت: وقتی بازی یک بر یک شد، بازیکنان دچار مشکل روحی بودند و خسوس نیز استرس زیادی داشت. او نتوانست اعتبار فوتسال ایران را حفظ کند و من چیدن چنین ترکیبی در دیدار مقابل ژاپن را از خسوس بعید می‌دانستم.

سرمربی منصوری قرچک با اشاره به اینکه به کارگیری مربیان داخلی در تیم ملی نتایج بهتری برای فوتسال ایران خواهد داشت، اظهار کرد: مربیان داخلی ما بسیار بهتر از امثال خسوس هستند. ایران تیم بزرگی است و در جهان جزو بهترین‌هاست. اگر مربی داخلی در تیم ملی به کار گرفته شود خیلی بهتر است؛ چرا که مربی ایرانی دلش برای تیم ملی می‌سوزد و حاضر نیست به هیچ قیمتی ببازد. مربی ایرانی می‌داند در صورت باخت مواخذه می‌شود و باید به مردم جواب پس بدهد اما یک مربی خارجی نهایتا پس از برکناری به کشورش بازمی‌گردد و نمی‌تواند احساسات مردم را درک کند.

وی درباره درخواست برخی از اهالی فوتسال از وزیر ورزش برای ایجاد فدراسیون فوتسال گفت: اگر این اتفاق بیفتد به پیشرفت فوتسال ایران کمک بسیار زیادی خواهد داشت. تا زمانی که فوتسال زیرمجموعه فوتبال است در سایه قرار دارد و از لحاظ اعتبارات سهم ناچیزی می‌برد. فوتسال ایران در صورت توجه می‌تواند افتخار بسیاری را در سطح جهان برای ایران رقم بزند.

سرمربی منصوری قرچک درباره آخرین وضعیت این تیم برای فعالیت در فصل آینده نیز خاطرنشان کرد: متاسفانه تیم منصوری هر سال در ابتدای فصل دچار مشکل بودن یا نبودن در لیگ می‌شود. امسال هم مشخص نیست که آیا این تیم در فصل آینده به فعالیت خود ادامه می‌دهد یا خیر. قرار است در جلسه‌ای میان شورای شهر و شهرداری قرچک که زمان آن هنوز مشخص نیست در این باره تصمیم‌گیری شود. سال گذشته نیز یک هفته به آغاز لیگ تصمیم به ادامه فعالیت منصوری گرفته شد. تنها مشکل این تیم نبود اسپانسر برای حمایت‌های مالی است تا بتواند در لیگ برتر به فعالیت خود ادامه دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی چهارشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

آقای داورزنی شما برو به فوتسال دانش آموزی رسیدگی کن که قهرمانی رو به راحتی از دست ندهی!! تودر حدی نیستی که در مورد خسوس نظر بدهی!!

علی عبدی چهارشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

چرا هر کسی نقد می کنه باید تخریب بشه؟ شما هم اگر کارشناسی مثل بقیه اظهار نظر کن نه تخریب

فوتسالی چهارشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱

خو هم میگی هر کسی!!!!!!؟؟؟؟ بابا هر کسی که نباید تا شلوغ میشه در مورد تیم ملی کارشناسی کنه!! این داورزنی کجا بوده تا حالا یهو کارشناس شده برای ما؟؟

مجيد چهارشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷

همه میدانند که تیم هیچ تاکتیکی نداشت آقای فوتسالی.بیجهت از خسوس حمایت نکنید.اون در حد و اندازه ایران نیست.درضمن در زمان شمس تیم ایران فقط با برزیل داشت مسابقه میداد و تمام هدفش این بود که روزی بتواند بر برزیل پیروز شود.خاک بر سر کسانی کنند که شمس و کنار گذاشتن.ای کاش مسئولین یه کم انتقاد پذیر بودن یا حداقل صبور بودن و به این راحتی شمس را کنار نمیگذاشتن.احتمالن کسانی که مربیان ایرانی را کنار گذاشتن و سراغ خسوس رفتن اهدافی داشتند که فقط خدا میداند که پشت پرده چه میگذرد

آرتان چهارشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲

خسوس بدترین مربی تاریخ ایران بود.
مثل این آقای فوتسالی، هیچ چی از فوتسال نمی دونه!!!!

فوتسالی چهارشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵

من به خسوس کاری ندارم حرف من اینه که هر کسی باید جایگاه خودش را بداند تا شهر شلوغ میش همه کارشناس می شوند!!! این داورزنی آخه سابقه ملی داره که در مورد تیم ملی نظر میده؟؟؟؟؟

!!! چهارشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸

از بحث اصلی دور نشوید .برای هر هوادار فوتسالی که بازیها را دیده بود قابل درک و قابل فهم بود که ایران از لحاظ مهره بر ژاپن سر بود اما در مقابل تاکتیک ژاپن واقعا مظلوم بودیم وهیچ ترفندی نداشتیم.بجز بازی با ژاپن در بقیه بازیها ما قدرت برتر بودیم اما بقیه تیمها در حد واندازه یک تیم واقعی نبودند که بتوانیم محک بخوریم.فوتسال ایران یک فوتسال جهانیست پس خسوس برای فوتسال ما خیلی کوچک بود.

مریم بازیکن فوتسال دانشجوی تربیت بدنی چهارشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰

آقای فوتسالی ننه جون من هم فهمید خسوس اشتباه کرده آقای داورزنی که جای خود دارداو هم بازیکن بوده هم ۱۲سال است مربی لیگ برتر است هرکسی میتواند نظر دهدونظرش قابل احترام است همین طور شما که ازفوتسال هیچی نمیدانید .اظهار نظرشماکاملا عامیانه واحتمالا مغرضانه است ولی حداقل برای خودت قابل احترام است

فوتسالی پنجشنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷

احتمالا آقای داورزنی در دوران ننه جون شما ۱۲ سال مربی لیگ برتر بوده!!!!!

نام ... پنجشنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲

البته ننه و ننه جون آقای فوتسالی هم بودن!!

فوتسالی شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱:۲۱

آقای داورزنی فقط بابت کارهایی که کردی خجالت بکش همین و بس!!!

فوتسال پنجشنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱

اقا تیم ملی دانش اموزیرو بجای تیم تهران جا زده برده مسابقات جهانی جلوی چنتا تیم مدرسه ای کشورای دیگه نتونسته قهرمان بشه اومده در مورد تیم ملی نظر میده همینه که میگن شهر که شلوغ میشه…………..
تو دوره قبلی ایران همه تیمارو دو رقمی کردو قهرمان شد

نام ... شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲

اقای داورزنی اگه راست میگی جلوی تماشاچیاتو بگیر که به بازیکنایی که تو شهرت مییان اینقدر توهین نکنن بعد داوری کن