کد خبر : 6106
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 14:00
-

نظری:دستورات از جای دیگری به خسوس می رسد!/افتخار به دوم شدن در آسیا توهین به مردم است

نظری:دستورات از جای دیگری به خسوس می رسد!/افتخار به دوم شدن در آسیا توهین به مردم است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نظری در گفتگوی تفصیلی به بیان عملکرد یک فصل خود در لیگ روسیه پرداخت و از بازیکنان فوتسال ایران خواست تا بازی در لیگ‌های اروپایی را تجربه کنند. وی همچنین ضمن انتقاد از مسئولان کمیته فوتسال در سال ۲۰۰۸ گفت: در آن سال ۱۴ بازیکن تیم ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نظری در گفتگوی تفصیلی به بیان عملکرد یک فصل خود در لیگ روسیه پرداخت و از بازیکنان فوتسال ایران خواست تا بازی در لیگ‌های اروپایی را تجربه کنند. وی همچنین ضمن انتقاد از مسئولان کمیته فوتسال در سال ۲۰۰۸ گفت: در آن سال ۱۴ بازیکن تیم ملی ایران از لیگ های اروپایی پیشنهاد داشتند ولی مسئولان وقت با پنهان کردن این پیشنهادات چه خیانت‌هایی که به فوتسال ایران نکردند.

مشروح گفتگوی روازه بان پیشین تیم ملی در زیر می‌آید:

فوتسالیست‌ها باید از ایران خارج شوند
نظری در ابتدای گفتگویش به تشریح وضعیتش در تیم نوریلسکی روسیه پرداخت و گفت: لیگ روسیه یکی از بهترین لیگ‌های فوتسال دنیاست و من به شخصه این موضوع را لمس کردم. این فصل را خوب شروع و تمام کردم. بخصوص در بازی‌های پلی آف که بدون حضور حسین طیبی و علی اصغر حسن زاده برگزار کردیم و من تنها بودم. خدا را شکر عملکردمان خوب بود و در مسابقات پلی آف شکست خوردیم. به نظرم فوتسالیست‌ها ما باید از ایران خارج شوند تا فوتسال حرفه‌ای را از نزدیک لمس کنند.

برنامه‌ریزی لیگ ما حرفه‌ای نیست
وی در پاسخ به این سئوال که لیگ برتر فوتسال ایران با لیگ کشوری مثل روسیه چقدر اختلاف دارد، اظهار کرد: این دو با همدیگر قابل قیاس نیست. ما هم لیگ خوبی از نظر پتانسیل بازیکن داریم ولی از نظر اسپانسر و برنامه ریزی حرفه‌ای نیستیم. در کشوری مثل روسیه همه چیز حرفه‌ای است و شرایط باشگاه‌هایش کاملا با باشگاه‌های ایرانی متفاوت است. در روسیه هیچ دغدغه مالی ندارید و به تنها چیزی که فکر می‌کنید فوتسال است.

با وجود مصدومیت، برخورد باشگاه با من عالی بود
دروازه‌بان ایرانی تیم نوریلسکی در ادامه گفتگویش به برخوردهای حرفه‌ای مسئولان این باشگاه هم اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه این فصل دو بار آسیب دیدم و فقط ۱۵ بازی برای تیمم انجام دادم ولی برخورد مسئولان با من عالی بود. آنها طوری با من رفتار می‌کردند که انگار آسیب دیده نیستم. تمام تلاش آنها این بود که من زودتر به فوتسال برگردم. این چیزها در لیگ ما دیده نمی‌شود.

پیشنهاد اروپایی به ۱۴ بازیکن فوتسال و خیانت مسئولان وقت
“چرا هیچ کس نیست که بازیکنان ما را به لیگ‌های معتبر اروپایی ببرد”؟ نظری با طرح این سئوال گفت: حالا هم بازیکنان ایران خواستار زیادی دارند. بعد از مسابقات جام جهانی ۲۰۰۸ هر ۱۴ بازیکن تیم ملی ایران از کشورهای اروپایی پیشنهاد داشتند. ولی مسئولانی که آن زمان راس کار فوتسال بودند، چه خیانت‌ها که نکردند.

همه فوتسالیست‌ها را در ایران محصور کردند
وی ادامه داد: یکی از مدیران برنامه فوتسال امسال مرا در روسیه دید و گفت ما چند سال پیش تمام بازیکنان ایران را برای لیگ روسیه می‌خواستیم. متاسفانه آقایان آن زمان کمک نکردند بازیکنان فوتسال از ایران خارج شوند. آنها همه را در ایران محصور کردند تا سقف فوتسال از ۱۰۰ دلار بالاتر نرود. حالا جالب است که این آقایان حالا جانب بعضی‌ها را گرفته و گفته‌اند این بهترین تیم ملی ایران در دوره‌های گذشته فوتسال جام ملت‌ها بوده است.

این تیم با تیم ۲۰۰۸ قابل مقایسه نیست!
دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران با انتقاد از حمایت‌هایی که از عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و نایب قهرمانی این تیم می‌شود، گفت: آقایان می‌گویند حتی در دوره من هم چنین تیمی در فوتسال نداشتیم! پس تیمی که در سال ۲۰۰۸ قهرمان آسیا شد چه بود؟ تیمی که در جام جهانی درخشید چطور؟ تیم ما در بازی‌های آسیایی تایلند بیش از ۵۰ گل زده داشت و فقط دو گل خورده. ما رکورددار گل‌های خورده هستیم ولی حالا آقایان این تیم را با آن تیم مقایسه می‌کنند. شما نگاه کنید ما با تیم ملی در جام ملت‌های ازبکستان، ژاپن را با هفت گل شکست دادیم و میزبان را هم در فینال با هشت گل از پیش رو برداشتیم. این صحبت‌ها واقعا زور دارد.

سرمربی تیم ملی ترسو است
وی در ادامه انتقاداتش از تیم ملی فوتسال، به “خسوس کاندلاس” سرمربی تیم اشاره کرد و گفت: با من بد رفتار شد. خسوس حتی اجازه نداد در اردوی تیم ملی در روسیه با تیم تمرین کنم. او یک مربی ترسو است. من حتی این را به خودش هم گفتم. او اگر مرا نمی‌خواست باید مستقیم آنرا می‌گفت نه اینکه انگ مصدومیت به من بزند. به همین خاطر مجبور شدم در بازی دوستانه تیم ملی با باشگاه نوریلسکی، درون دروازه باشگاه روسی بایستم و از این بابت هم خیلی ناراحتم چون حتی سه ضربه پنالتی بازیکنان ایران را گرفتم.

بازیکنان تیم ملی مدیریت نشدند
دروازه‌بان تیم نوریلسکی روسیه درباره ارزیابی‌اش از جام ملت‌های ویتنام و نایب قهرمانی ایران هم تاکید کرد: آن موقع زمان مسابقات پلی آف لیگ روسیه بود و من به صورت پراکنده بازی‌های تیم ملی را دنبال می‌کردم ولی به نظرم سطح مسابقات این دوره پایین بود و تیم‌ها جوانتر شده بودند. احساسم این است که بازیکنان تیم ملی ایران هم مدیریت نشدند. ضمن اینکه در فینال باید به بازیکنان با تجربه بیشتر بازی داده می‌شد چون فینال جای بزرگترهاست. در حالی که به با تجربه‌هایی مثل طاهری و اسماعیل‌پور زیاد بازی داده نشد.

دستورات از جای دیگر به خسوس می‌رسید
نظری در ادامه گفتگویش یادآور شد: خسوس آدمی نبود که به بزرگترها بازی بدهد چون دستورات از جای دیگری به او می‌رسید! اینکه می‌گویند ما این دوره ۱۰ گل به ازبکستان زدیم و ۱۵ گل به ویتنام یا چین، خب ما هم در دوره‌های قبل به این تیم‌ها ۲۰ تا ۲۰ تا گل می‌زدیم! خسوس حالا باید ناکامی تیم ملی را گردن بگیرد. من هم در گذشته اشتباهاتی کردم و آنرا قبول کردم.

افتخار به دوم شدن در آسیا توهین به مردم است
وی در ادامه، با بیان اینکه ایران در شرایط عادی باید هشت گل به ژاپن در فینال می‌زد گفت: حالا که تیم نایب قهرمان شده بعضی‌ها سینه خود را سپر کرده و به این موضوع افتخار می‌کنند. این توهین و بی احترامی به مردم است.

کمک می‌کنم بازیکنان ایرانی به لیگ روسیه بروند
دروازه‌بان تیم نوریلسکی روسیه در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره احتمال حضور بازیکنان دیگری از ایران در لیگ روسیه، گفت: بعد از حضور ما در روسیه، خیلی از بازیکنان تحریک شده‌اند تا در لیگ‌های خارجی بازی کنند. شک نکنید من هم هر کمکی از دستم بر بیاید برای دوستانم انجام خواهم داد. باشگاه‌های روسی همین الان چند بازیکن ایران را می‌خواهند ولی آنها با باشگاه‌های ایرانی قراداد دارند. به همین دلیل روس‌ها باید رضایت باشگاه‌ها را جلب کنند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

7 دوشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵

می خوام فوتسال نباشه

اگه صخره نباشه

Aftab دوشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲

Dorod bar nazari sakhre sangi

یوسف دوشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹

نظری کارت درسته…
قدر امثال شمارو اینا نمیدونن… حیف شمسایی و نظری و کشاورز که دست اینا افتادن..

عباس دوشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷

توی ورزش اول باید أخلاق داشته باشی اقای صخره ،

rahbar دوشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۴

هربازیکنی وقتی به خاطر اخلاق طرد میشه که به همه مردم توهین کرده باشه نه فقط به قشر خاصی اونم کسایی که حقشونه
تیم ملی مال همه مردم ایرانه

ناشناس دوشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷

داداش تو توی همون روسیه بمون چون داش علی صمیمی دروازبان اول تیم ملی است. زیاد هم به خودت فشار نیاور دوباره مصدوم فکری میشی!!!

نام ... دوشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۸

اقای سخره تو ایران هیچ تیمی نخواستت انتظار داری تیم ملی بخواد تورا دست از این کارات بردار حاشیه را کم کن بذار بقیه کارشونو بکنن

یوسف دوشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵

فقط نظررررری …. یهترین دروازه بان ایرااان

ناشناس سه شنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱

آقای نظری چرا پرت وپلا میگی تا ۲سال پیش بازیکنان برزیل می آمدند در لیگ ایران بازی میکردنند آن وقت بازیکنان ما بروند روسیه؟؟؟ عوام فریبی نکن دستت رو شده دیگه بابا !!!

نام ... سه شنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲

مصطفی نظری رو نداشتیم بجاش لایه خور گذاشتیم.

12 سه شنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

امثال شماها قدر نظری رو نمیدونند.اون داره در روسیه بازی میکنه و افتخار ایران توی کشور دیگریست.شماها چکار کردید.بجز حرف زیادی زدن کار دیگه ای ندارید که انجام بدید.ما ایرانیها البته بعضیها وقتی کسی حرف درست رو زده یا راه پیشرفت رو میره براش حاشیه سازی میکنیم . افتاد…//// نظری تکی ۱۲.

نام ... سه شنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸

نبینم کسی نازکتر از گل به صخره بگه(تو اتوبوس تایلند)۱ دونست

abolfazl چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰:۱۸

مجتبى نصیرى سرورته

علی چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

درود برتو.افتخاری،ترابیان،کفاشیان گوش بدین وشرم کنیدواز مردم به خاطر بخور بخورایی که راه انداختین عذرخواهی کنید.خسوسم که اصلا حرفی ندارم براش