کد خبر : 6101
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 9:53
-

کمیته فوتسال با تیم ها لجبازی می کند

کمیته فوتسال با تیم ها لجبازی می کند
مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز می گوید مسئولان کمیته فوتسال به حرف 4 تیم حاضر در پلی آف گوش نکرده و با آنها لجبازی می کنند.

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز هم به زمان تعیین شده برای پی آف لیگ دسته اول اعتراض کرد.

عباسعلی صدیق در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: تیم مقاومت از لیگ ۳ شروع کرد و در نهایت قهرمان لیگ دسته اول شد.ما تیمی جوان و با انگیزه هستیم و بر خلاف اکثر تیم هایی که متعلق به یک استان هستند ما برای تمام ایران هستیم و همه بازیکنان سرباز در رده ملی و پایین تر می توانند با حضور در تیم ما خدمت مقدس سربازی را بگذرانند اما متاسفانه کمیته فوتسال به تیم ما بی توجه است.فوتسال ما توانایی جهانی شدن را دارد.چرا باید ما تقلید کننده باشیم در حالی که فوتسال ایران این توانایی را دارد که الگو تحویل دهد.در این راستا باید برنامه ریزی کنیم و زمانبندی داشته باشیم.چرا کمیته فوتسال به نیروی انسانی و هزینه تیم ها احترامی نمی گذارد.بازی پلی آف را که در دو سه هفته می شد پرونده اش را بست سه ماه است طول داده اند.

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز افزود: ما ۳ ماه است که بلاتکلیف هستیم.با اقتدار قهرمان شدیم اما برخورد خوبی با ما نمی کنند و جوابمان را نمی دهند. تعجب می کنیم که چرا برای کمیته فوتسال لیگ دسته اول که پایه لیگ برتر است تا این اندازه بی اهمیت است.این بی حرمتی کمیته فوتسال برای ما جای تعجب دارد.

صدیق ادامه داد:چندروز قبل نظر ۴ تیم حاضر در پلی آف را خواستند و همه خواستار حضور مستقیم در لیگ برتر بودیم اما دیدیم که در جلسه دیروز برخلاف نظر ما عمل کردند و با لجبازی به ما بی حرمتی کردند تا حرف آقایان دو تا شود.

مدیرعامل باشگه مقاومت با بیان اینکه تاریخ مشخص شده با ایام ارتحال امام راحل همزمانی دارد اذعان داشت: بازی در این روزهای معنوی برای ما امکان پذیر نیست.تمام کشور برای حضور در این مراسم بسیج است و نمی دانم کمیته فوتسال روی چه اصلی در این روزها بازی تدارک دیده است.کمیته فوتسال خیلی را حت می تواند تاریخ بازی را تغییر دهد اما وقتی به ما گفتند برای تاریخ پلی آف از شما مشورت می گیریم و این کار را نکردند یعنی برنامه ای برای شنیدن نظرات ما ندارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

... دوشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹

آقایون بجای شکایت و اعتراض بچسبین به تمرین که وقت زیادی ندارین.
تیم ایساتیس یزد تمرینشو شروع کرده

نام ... دوشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷

شما لطفا صحبت نکن داداش حرف بزرگترهاست