کد خبر : 6138
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 12:49
-

دبیری: نامه حضور در مراسم قرعه کشی ، یک روز قبل به ما ابلاغ شد!/قول قهرمانی در جام باشگاههای آسیا را نمی دهم

دبیری: نامه حضور در مراسم قرعه کشی ، یک روز قبل به ما ابلاغ شد!/قول قهرمانی در جام باشگاههای آسیا را نمی دهم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، افشین دبیری درباره مشکل به وجود آمده برای حضور نمایندگان تیم فوتسال دبیری تبریز در مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا که روز جمعه در کشور چین برگزار خواهد شد، اظهار کرد: دو روز پیش مسئولان کمیته فوتسال تازه به ما اعلام کردند که AFC برای شما دعوتنامه فرستاده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، افشین دبیری درباره مشکل به وجود آمده برای حضور نمایندگان تیم فوتسال دبیری تبریز در مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا که روز جمعه در کشور چین برگزار خواهد شد، اظهار کرد: دو روز پیش مسئولان کمیته فوتسال تازه به ما اعلام کردند که AFC برای شما دعوتنامه فرستاده و می‌توانید روز جمعه در مراسم قرعه‌کشی جام باشگاه‌های آسیا در کشور چین حضور یابید و این در حالی است که مسئولان کمیته فوتسال می‌گویند این نامه یک روز قبل از اینکه به ما اعلام کنند، تازه به دست آن‌ها رسیده و در این باره مقصر نیستند. معمول کار بر این است قبل از اعزام از باشگاه می‌خواهند که نماینده خود را برای حضور در مراسم قرعه‌کشی معرفی کند که این کار انجام نشد و نمی‌دانیم در این باره مقصر فدراسیون است یا کنفدراسیون فوتبال آسیا؟

عضو هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز افزود: برنامه‌ریزی کرده بودیم که من به همراه وحید شمسایی سرمربی تیم و مدیر رسانه‌ای در این مراسم حضور داشته باشیم. اما متاسفانه به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها با توجه به زمان اندکی که تا روز جمعه باقی مانده، نمی‌توانیم در این مراسم حضور یابیم و فکر می‌کنم در این باره باید از مسئولان فدراسیون پرسیده شود که مقصر در این باره کیست و چه کسی باید جواب ما را بدهد.

وی تصریح کرد: البته حضور افراد تاثیر زیادی در قرعه‌کشی مسابقه‌ها ندارد اما بسیار خوب بود اگر آنجا می‌رفتیم و محل مسابقه‌ها را می‌دیدیم و از شرایط تیم‌ها تا حدودی آگاه می‌شدیم.

مالک باشگاه دبیری تبریز درباره پیش‌ بینی خود از نحوه نتیجه‌گیری این تیم در مسابقه‌های جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: مسابقه‌های جام باشگاه‌های آسیا با حضور بازیکنانی که از کشورهای مختلف در تیم‌ها حضور دارند از سطح بالایی برخوردار است و برخی تیم‌ها بازیکنان برزیلی و اروپایی را جذب کرده‌اند تا بتوانند نتایج خوبی را کسب کنند. همان طور که در مسابقه‌های کویت نیز تیمی بود که ۵ بازیکن برزیلی را جذب کرده بود. به اعتقاد من این نمایانگر قدرت باشگاه و آن کشور نیست بلکه آن‌ها با جذب بازیکنان دیگر، سعی می‌کنند نتایج خوبی را کسب کنند. البته فوتسال ایران در آسیا حرف اول می‌زند و مطمئنا ما می‌توانیم عملکرد خوبی در این مسابقه‌ها داشته باشیم. این اولین تجربه ما در جام باشگاه‌های آسیاست و من قول قهرمانی نمی‌دهم اما هر چه در توان داریم، به کار خواهیم بست تا در این مسابقه‌ها موفق شویم.

دبیری درباره برنامه فصل بعد تیم فوتسال دبیری برای حضور در لیگ برتر نیز گفت: صحبت‌هایی برای ادامه حضور وحید شمسایی در این تیم داشتم و بحث اصلی این بود که او تکلیف دارد و کار را به زودی شروع خواهیم کرد. قرار شد جلسه‌ای در آینده با حضور اعضای کادر فنی آغاز کنیم تا در این باره به جمع‌بندی نهایی برسیم. البته از لحاظ من کار دیگر تمام شده است و ما باید با شمسایی درباره ریز مسائل و جذب بازیکنان صحبت کنیم. سعی داریم چهار بازیکن که از بهترین‌های تیم ملی فوتسال هستند را جذب کنیم و منتظر لیست شمسایی هستم تا برای جذب این بازیکنان از طریق باشگاه‌هایشان اقدام کنیم و مطمئنا فصل بعد حضور پرقدرتی در لیگ برتر خواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

معلومه که خیلی ترسیدند!!!

نام ... چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸

دبیری در تورنمت کویت از القادسیه کویت ۱۱بر۳گلباران شدو با السد قطرو نماینده پاراگوئه مساوی کرد.همین تابستون بود که در نتیج:زنگ تفریح،آبروریزی و تحقییر مقابل کشورهای عربی.گیتی پسند و ماهان اصفهان در همان سال اول حضورشان در جام باشگاهها قهرمان شدند و ازطرفی دیگر فرهاد فخیم،اصغری مقدم،شمسایی و جعفری رو که دارید پس چه طور اقای دبیری می گه تیممون اولین حضورشه درحالی که بازیکنانی باتجربه داره.

12 پنجشنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

دبیری تیم خوبی هست و لطفا خرابش نکنید.بازیکنان فعلی هم ،همه شان در آن بازی نبودند..

نام ... پنجشنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳

گیتی پسند با اون همه ستاره سال پیش تو فینال در ضربات پنالتی باحت از چونبوری.نمیدونم چرا تو هر مسابقاتی میریم ضربات پنالتی باید همه توپ هارو خراب کنیم و ببازیم شاید واسه احساسی بودنمونه.
دبیری در تورنمنت ظویت لاقل باید زنگ تفریح نمشد.حالا با هر بازیکنی،بالاخره دبیری نماینده ایران بود نه نماینده افغانستان که ده تا ده تا بخوره.

هوادار سه شنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱:۱۲

تو جلم باشگاههای آسیا هم دبیری اوت میشه و دستتشون رو میشه حالا می بینی داداش!! وحید شمسایی چوب خدا صدا نداره!!!