کد خبر : 6142
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 14:56
-

شمسایی:افتخاری گفت همه مردم از عملکرد خسوس رضایت دارند!/ خسوس متخصص نابود کردن بازیکنان بزرگ است

شمسایی:افتخاری گفت همه مردم از عملکرد خسوس رضایت دارند!/ خسوس متخصص نابود کردن بازیکنان بزرگ است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی درباره بحث‌های مطرح شده در جلسه با افتخاری، رییس کمیته‌ فوتسال اظهار کرد: ما درباره کلیات فوتسال و اتفاقات آن صحبت کردیم. به نظر من افتخاری صحبت‌هایی کرد که بعضی از آنها منطقی بود و برخی دیگر از آنها را منطقی نمی‌دانم. من به او گفتم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی درباره بحث‌های مطرح شده در جلسه با افتخاری، رییس کمیته‌ فوتسال اظهار کرد: ما درباره کلیات فوتسال و اتفاقات آن صحبت کردیم. به نظر من افتخاری صحبت‌هایی کرد که بعضی از آنها منطقی بود و برخی دیگر از آنها را منطقی نمی‌دانم. من به او گفتم این راهی را که شما می روید درست نیست که البته او هم نظرات خودش را داشت که برایم بسیار جالب بود. با توجه به مباحث مطرح شده در این جلسه متوجه شدم که خسوس کاندلاس حالا حالاها در تیم ملی فوتسال ماندگار خواهد بود. به نظر من افتخاری تنها یک آدم خوب است و دید وسیعی نسبت به فوتسال ایران ندارد.

سرمربی تیم فوتسال دبیری افزود: افتخاری در این جلسه علت مشکل من با سرمربی تیم ملی فوتسال را پرسید که من نیز در جواب گفتم شما باید مربی‌ای به ایران بیاورید که حداقل از مربیان داخلی بهتر باشد. به نظر من خسوس ارزش حمایت شما را ندارد، چرا که نتوانسته چیزی به تیم ملی فوتسال ایران اضافه کند و این موضوع را در جام ملت‌های آسیا نشان داد. اگر مسئولان کمیته‌ فوتسال بخواهند با همین شیوه و طرز تفکر ادامه دهند، مطمئن باشید حتی در مقدماتی جام جهانی آینده نیز تیم ایران به مشکل خواهد خورد و نمی‌تواند جوابگوی انتظارات مردم باشد. به او گفتم شما علی‌رغم این که یک ورزشی هستید به نظر من دیدتان نسبت به فوتسال وسیع نیست.

وی خاطرنشان کرد: افتخاری در این جلسه به من اعلام کرد همه مردم از عملکرد خسوس کاندلاس رضایت دارند و خواهان ماندن او در تیم ملی هستند که من در جواب به او گفتم حاضرم با شما از فدراسیون فوتبال تا میدان ونک پیاده راه بروم و نظر مردم را در این باره بپرسم. اگر حتی ۲۰ درصد از مردم هم موافق ماندن خسوس در تیم ملی بودند، حاضرم تمام ایران را شام بدهم!

شمسایی تصریح کرد: آن طور که از بحث‌های مطرح شده در این جلسه فهمیدم این بود که مسئولان کمیته‌ فوتسال منتظرند ببیند که عملکرد من همراه با تیم دبیری در جام باشگاه‌های آسیا چگونه خواهد بود. آنگاه درباره پیشنهاد سرمربیگری به من اقدام کنند. به نظر من علی‌رغم این که مسئولان حمایت‌های زیادی از خسوس انجام می‌دهند، اما تیم ملی در جام ملت‌های آسیا روی کاکل یکی، دو نفر مانند حسین طیبی می‌چرخید و سیستم‌ بازی تیم ملی نیز به دوره فتحعلی شاه بر می‌گشت و همان استعدادهای بازیکنان بود که تیم ملی را به فینال مسابقات بالا آورد نه طرز تفکر خسوس. او متخصص نابود کردن بازیکنان بزرگ فوتسال ایران است. همان طور که در این جلسه به افتخاری گفته‌ام بهتر است خسوس، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان شود تا شاید در این بخش بتواند مثمرثمر باشد؛ چرا که در تیم ملی آقایان نتوانست کاری انجام دهد.

بهترین گلزن فوتسال جهان در پایان از علی کفاشیان و مسئولان فدراسیون فوتبال خواست نگاه ویژه‌تری نسبت به تیم ملی فوتسال ایران داشته باشند تا این تیم را از وضعیت کنونی و اسف بارش نجات دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 19 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی عبدی چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲

افتخاری همه مردم رو خودش می بینه . واقعا ماباید تو آسیا هم دیگه قهرمان نباشیم

شایان چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰

وحید شمسایی این قدر به خاطر تیم ملی به خودت فشار نیار دوما نمی خواد برای همه ی ایران شام بخری برو برای خودت یک ساندویج بخر بخور!!! تو مجانی به کسی سلام هم نمیکنی بابا این تیم فقط شمس رو میخوا د داداش

نظری چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲

خسوس آدمی نبود که به بزرگترها بازی بدهد چون دستورات از جای دیگری به او می‌رسید! اینکه می‌گویند ما این دوره ۱۰ گل به ازبکستان زدیم و ۱۵ گل به ویتنام یا چین، خب ما هم در دوره‌های قبل به این تیم‌ها ۲۰ تا ۲۰ تا گل می‌زدیم! خسوس حالا باید ناکامی تیم ملی را گردن بگیرد.

یوسف چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱

مصطفی نظری بزرگ… من بعنوان یه هوادار خیلی میخوامت…به پیر به پیغمبر حیف شماها که این مسئولا بالا سرتون هستن… فقط خدا جواب اینارو بده..

نام ... چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳

چشم آقای ح . ش

نام ... چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴

به نظرم حضور او روی نیمکت تیم ملی توهین به تمام مربیان داخلی است چرا که ما مربیان بزرگی را در داخل کشور داریم که این همه ستاره بین‌المللی را به فوتسال تحویل دادند. همه مربیان داخلی با خسوس همکاری لازم را داشتند و او هیج بهانه‌ای نداشته است.

ویژن تهران چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳

برو بچه آقا وحید تو تهران با ما بازی کرد >>>>>>>>>>>>>>>>این آقا خیلی مرده خیلی هم خونگرم

نام ... چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷

من، شما و مردم هرچه هم بگوییم گوش شنوایی نیست. ما انتقاد می کنیم. شما انتقاد می کنیم اما کک کسی نمی گزد. پس بهتر است نگوییم. آقایان خوب می دانند چه می کنند. آنها الان با خود می گویند یک هفته این انتقادها هست و بعد همه سر و صداها هم می خوابد. قول می دهم آنها حتی بعد از سه چهار روز طلبکار هم می شوند و می گویند که تیم ملی به نسبت دور قبل یک پله هم صعود داشته است.

علی چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱

اقای شمسایی چه تضمینی هست شمایی که تازه وارد دنیای مربیگری شدید و همه میدونن چطور تونستی تیم دبیری قهرمان ایران کنی بتونی با تیم ملی نتیجه ای بهتر از نتایج اقای خسوس با این بازیکنان جوان بگیری؟؟؟؟؟
لطفا برای خودت تبلیغ نکن
به جای این کارها به تیم دبیری بچسب که تو اسیا حرفی برای گفتن داشته باشی
البته شما اگر مربی خوبی هستی لطفا به جز اقایان فخیم و جعفری دیگر بازیکن از تیم ملی برای بازیهای باشگاههای اسیا با خودت نبر تا معیار مربیگری شما در انجا مشخص شود!!

rahbar پنجشنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰:۵۲

با همون تضمینی که خسوسو آوردن تا تیم ملی تو آسیا دوم شه

نام ... پنجشنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۹:۳۲

حالا وحید بازیکن نبره تا عیار مربیگریش مشخص بشه؟
اونوقت خسوس با کل بازیکن ها دوم شده هنر کرده؟
بشین بابا معلومه یا عقده ای هستی یا بلد کار نیستی حرف مفت میزنی

نام ... چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴

بابا دست بردار از این لجاجت
افسوس که همه استعدادهای مملکت با لجبازی نابود میشه
برای اقای خسوس دومی اسیا هم زیاد ه!!!!!!!

یوسف چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳

افتخاری جمع کن این بساطت روووووو…. بابا ول کنید خسوس رو … تا کی میخوایید سر این لج کردن به تیم ملی ضربه بزنید….

بی نام چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱

آقای شمسایی خانم ها نیازی به مربیگری خسوس ندارند اگه برای آقایون مثمر ثمر نبوده برای خانم ها هم نیست لطفا در مورد خانم ها این طوری صحبت نکنید

دوستدار فوتسال چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵

افتخاری کدوم مردم رو میگه که رضایت دارند از خسوس والا تو خیابون همه دارن فهش میدن بهش من کسی رو ندیدم که رضایت داشته باشه از خسوس
خسوس سانعی شماره ۲ میباشد

فوتسالی پنجشنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۸:۱۲

این یکی از شاهکارهای اقای افتخاری هس تیم ملی بزرگسالا رو نابود کرده رده های پایه رو نابود کرده قرار بوده رده های پایه عوض نشه شده قرار بوده بازیهای رده ها زودتر تموم بشه هنوز مال سال ۹۲ شروع نشده که تموم بشه. فکر کنم این اقا اومده فوتسالو نابود کنه بره یکی نیس برسه به داد این فوتسال

مجيد پنجشنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۹:۵۰

چی بگم . دلم میخاد افتخاری را ببینم تو یه کوچه بن بست و خودم باشم و خودش و به نمایندگی از مردم بزنم فکشو بیارم پایین . حیف که دلم نمیخاد بهم بگن بیفرهنگ وگرنه دوتا فحش آبدار نثارش میکردم

شایان پنجشنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵

آقای شمسایی تو که دیدت وسیع است !!! چرا به بانوان توهین میکنی ؟؟ بهتر از رفتار خودت نسبت به بانوان خجالت بکشی!!

نام ... پنجشنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲

تیر شمسایی و اطرافیانش به سنگ خورده