کد خبر : 6134
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 10:43
-

نحوه قرعه کشی فوتسال جام باشگاه های آسیا اعلام شد

نحوه قرعه کشی فوتسال جام باشگاه های آسیا اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نحوه قرعه کشی مسابقات فوتسال باشگاه های آسیا۲۰۱۴، محل برگزاری قرعه کشی و سید بندی تیم ها اعلام شد. محل قرعه کشی جام قهرمانان فوتسال باشگاه های آسیا در هتل جینگ جانگ شهر شنگدو انجام خواهد شد. زمان قرعه کشی به وقت محلی ۱۰ و به وقت ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نحوه قرعه کشی مسابقات فوتسال باشگاه های آسیا۲۰۱۴، محل برگزاری قرعه کشی و سید بندی تیم ها اعلام شد.
محل قرعه کشی جام قهرمانان فوتسال باشگاه های آسیا در هتل جینگ جانگ شهر شنگدو انجام خواهد شد. زمان قرعه کشی به وقت محلی ۱۰ و به وقت ایران ۳۰/ ۱۳ دقیقه روز جمعه ۲ خرداد می باشد. شهر شنگدو واقع در استان سیچوان بوده و یک شهر دانشگاهی از ملیت های مختلف می باشد.
تعداد تیم های حاضر در این مسابقات را هشت تیم، چونبوری تایلند، دبیری ایران، ناگویا ژاپن،شن زن چین،بانک بیروت لبنان، لوکوموتیو ازبکستان، وایپرز استرالیا و القادسیه کویت تشکیل می دهند.
این رقابت ها در دو گروه چهار تیمی برگزار شده و از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد کرد.

تیم فوتسال شن زن چین به عنوان میزبان و تیم فوتسال چونبوری تایلند به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در گلدان یک این رقابت ها قرار دارند.
ترتیب بقیه تیم ها بر اساس رنگینگ مسابقات سال گذشته می باشد.
گلدان یک: شن زن چین- چونبوری تایلند
گلدان دو: دبیری ایران – ناگویا ژاپن
گلدان سه:بانک بیروت لبنان – لوکوموتیو ازبکستان
گلدان چهار:وایپرز استرالیا- القادسیه کویت

اولین قرعه برداشته شده از گلدان ۴ خواهد بود که تیم چهارم گروه A خواهد بود. گوی دوم گلدان ۴ به عنوان تیم چهارم گروه B معرفی خواهد شد.
سومین قرعه از گلدان سه بوده که تیم سوم گروه A بوده و دیگر گوی نیز تیم سوم گروه B می باشد.
پنجمین قرعه از گلدان دو برداشته می شود که از بین دو تیم ناگویا ژاپن و دبیری ایران بوده و به عنوان تیم دوم گروه A ثبت شده و دیگر تیم که نامش در گوی دیگر می باشد تیم دوم گروه B معرفی می شود.
وضیعت گلدان یک مشخص بوده که گوی قرمز که به تیم شن زن چین تعلق دارد به عنوان تیم اول گروه A بوده و نماینده تایلند در گروه دیگر این رقابت ها قرار می گیرد.

با این وضعیت تیم فوتسال دبیری ایران در مرحله مقدماتی با تیم ناگویا همگروه نشده و با یکی از دو تیم شنزن چین و یا چونبوری تایلند در یک گروه قرار خواهد گرفت.

رقابت های باشگاه های آسیا قرار بود ۲۶ لغایت ۳۱ آگوست برگزار شود اما این برنامه به ۲۵ الی ۳۰ آگوست(۳ الی ۸ شهریور) تغییر یافته است. تغییر در زمان مسابقات بنا به درخواست فدراسیون فوتبال چین بوده و علت آن مصادف شدن بازی روز پایانی با شنبه می باشد تا استقبال زیادی از فینال این مسابقات شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.