کد خبر : 6190
تاریخ انتشار : جمعه 2 خرداد 1393 - 16:30
-

دبیری:از گروهمان در آسیا رضایت داریم/چند اردو و بازی تدارکاتی در برنامه مان است

دبیری:از گروهمان در آسیا رضایت داریم/چند اردو و بازی تدارکاتی در برنامه مان است

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران از قرعه کشی جام باشگاه های آسیا ابراز رضایت کرد و اعلام کرد که این تیم از نیمه دوم خرداد برای حضور قدرتمند در جام باشگاه های آسیا استارت می زند. گفتگوی کامل ما با مالک و عضو هیات میدره باشگاه دبیری تبریز را بخوانید: نظرتان

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران از قرعه کشی جام باشگاه های آسیا ابراز رضایت کرد و اعلام کرد که این تیم از نیمه دوم خرداد برای حضور قدرتمند در جام باشگاه های آسیا استارت می زند.

گفتگوی کامل ما با مالک و عضو هیات میدره باشگاه دبیری تبریز را بخوانید:

نظرتان را در مورد قرعه کشی جام باشگاه های آسیا بگویید؟

از این قرعه کشی رضایت داریم هر چند در گروه آسانی قرار نگرفتیم. ترجیح می دادیم با چونبوری مدافع عنوان قهرمانی در مرحله گروهی پیکارکنیم.همه تیم های حاضر در مسابقات قوی هستند و کادر فنی باید شناخت خوبی از این تیم ها پیدا کند و اینکه بازیکنان خارجی آنها چه کسانی هستند.ما سال گذشته با تیم القادسیه کویت هم در تورنمنت کویت بازی کردیم که شکست بدی از این تیم خوردیم.البته آن موقع القادسیه بازیکنان برزیلی زیادی داشت که تیم بسیار قدرتمندی بودند و ما هم از تیم فعلی تنها ۴ بازیکن را در آن بازی ها داشتیم.روی تیم لبنانی هم شناخت نداریم اما چونبوری و القادسیه سرمایه گذاری خوبی روی فوتسال کرده اند.البته این را بگویم که تیم ما جدا از مسائل فنی با غیرت و همبستگی که در بازیکنان وجود دارد و عامل مهمی برای قهرمانی ما در لیگ بود در این رقابتها هم به دنبال قهرمانی است هر چند فوتسال ما فراتر از آسیاست و انشالله با اتحاد تیمی قهرمان می شویم.

با حضور چونبوری در این گروه به اول شدن فکر می کنید یا دومی؟

ما تمام تلاش خودمان را می کنیم که تیم اول گروه شویم.البته همه چیز در این رابطه به کادر فنی بستگی دارد و آنها باتوجه به شرایط مسابقات بهترین تصمیم را می گیرند.انشالله با تاکتیک مورد نظر کادر فنی و بازی های خوب عملکرد مناسبی از خودمان برجای می گذاریم.

چه زمانی برای حضور در این بازی ها استارت می زنید؟

منتظریم آقای شمسایی و سفال منش از سفر برگردند و برنامه آنها را بگیریم.این هفته مذاکرات را نهایی می کنیم و انشالله از نیمه دوم خرداد استارت می زنیم.اگر زودتر استارت می زدیم بازیکنان خسته می شدند و دیرتر هم زمان از دست می رود و فکر می کنم این تاریخ زمان خوبی باشد.ضمن اینکه چندین اردو را در برنامه خود داریم که با توجه به نیاز کادر فنی برنامه ریزی می کنیم و بنا داریم یک دوره مسابقه چهارجانبه هم در تبریز برگزار کنیم.

حضور وحید شمسایی به عووان سرمربی قطعی است؟

ایشان قول همکاری دوباره با ما را داده اند که ما هم روی این قول حساب کرده ایم.

بازیکن جدیدی هم در راستای تقویت تیم اضافه می شوند؟

بله. قصد داریم ۴ بازیکن شاخص را در پست های مختلف در اختیار بگیریم که برخی آزاد  برخی هم قرارداد دارند که امیدوارم با همه آنها به توافق رسیده و با تیمی قدرتمند در جام باشگاه های آسیا شرکت کنیم و قهرمان شویم.

با توجه به تاریخ ۱۶ مرداد که برای شروع لیگ در نظر گرفته شده شما با این قضیه که باید پس از چند بازی در لیگ در جام باشگاه های آسیا شرکت کنید موافقید؟

نه .ما این شرایط را نمی پسندیم چون هم امکان مصدومیت بازیکنانمان در لیگ وجود دارد هم بازیهایمان در لیگ فشرده می شود.هر سال تیم های ایرانی قبل ازشروع لیگ در جام باشگاه ها شرکت می کنند وامیدوارم امسال هم این شرایط برای ما رعایت شود.کمیته فوتسال قرار بود در این زمینه با ما همکاری کند اما این اتفاق نیفتاد.افتخاری می گوید لیگ می تواند تدارک خوبی برای تیم ما پیش از جام باشگاه ها باشد اما ما قبول نداریم.قرار است نامه ای به کمیته فوتسال بزنیم تا در مورد زمان شروع لیگ یا برنامه با زی های ما تجدید نظر صورت بگیرد هر چند تجربه چندین ساله من می گوید با توجه به نا آماده بودن برخی تیم ها لیگ ۱۶ مرداد آغاز نمی شود و به همان بعد از جام باشگاه ها موکول می شود اما بلاتکلیفی این قضیه روی تمرینات و برنامه های ما تاثیر می گذارد و امیدواریم کمیته فوتسال زودتر تکلیف ما را روشن کند.

و صحبت پایانی:

حرف پایانی ام را می خواهم به جام حذفی اختصاص بدهم. این دوره با کیفیت و برنامه ریزی ضعیف برگزار شد و امیدواریم از دوره بعد بازی ها با شرایط خوبی برگزار شود اما نکته ای که در بازی شهرداری تبریز با ماهان تندیس در قم دیدم که پخش تلویزیونی هم داشت حضور دوباره ماموران نیروی انتظامی در وسط زمین بود.همین مشکلاتی که برای شهرداری در این بازی بوجود آمد پیش از این برای ما هم در قم درست شد ومتاسفانه کسی با آن برخوردی نمی کند.امیدوارم این عادت در قم برداشته شود که نیروی انتظامی خود را محق بداند در هر زمینه ای ورود کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰

اگه ایران دو نماینده داشت چی می شد.
من چشم از قهرمانی دبیری آب نمی خوره.
چونبوری(قهرمان آسیا)-القادسیه (۱۱بر۳دبیری رو برده بود)

نام ... شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۸:۳۵

اون تیم دبیری فقط ۴ بازیکن لیگ رو داشت تو دوران بدنسازی هم بود.

فوتسالی جمعه , ۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹

تو بدنسازی نبودنند تو حال وهوای سیزده بدر بودنند !!!

فوتسالی شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۸:۱۳

آثای دبیری حتما در کنار تیمتان از یک آدم با تجربه استفاده کنید تا ناکامی های کویت برای دبیری تکرار نشود اینجا دیگر شما نماینده واقعی ایران هستید!!!

نام ... شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۸:۳۵

مثل مربیان بیکاروطنی حرف می زنی ! دنبال تیم می گردی؟!

فوتسالی شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴

آقای دبیری یادت باشد تیمت حتما باید در آسیا قهرمان بشود وگرنه خیلی برای شما بد خواهد شد بااین هزینه های میلیاردی که برای تیمت کردی چون سطح فوتسال ما خیلی بالاتر از آسیاست و تیم های دیگر هم با آوردن ۲ تا بازیکن درجه ۲و۳ خارجی اصلا به ایران نمی رسند !!