کد خبر : 6207
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1393 - 11:27
-

حرف بزنم فوتسال بهم می ریزد!

حرف بزنم فوتسال بهم می ریزد!
هر کجا که وحید شمسایی باشد او هم هست.شاید به همین خاطر است که می گوید چیزهایی از فوتسال ایران می داند که اگر بگوید باید خیلی ها بساطشان را جمع کنند.

پایگاه خبری فوتسال ایران: شاید بتوان به او لقب تاریخچه لیگ برتر را داد.فردی که هر چند در سالن فوتسال پا به توپ نشده اما در بطن بسیاری از اتفاقات سالهای اخیر فوتسال ایران بوده است.بسیاری از پشت پرده های فوتسال را اطلاع دارد اما ترجیح میدهد برای آرام ماندن جو فوتسال چیزی نگوید.حمید مشیری را می گوییم که از سالهای ابتدایی لیگ برتر فوتسال در این رشته بوده و همه او را به عنوان یار و غار وحید شمسایی می دانند.کسی که به خاطر یکسال خانه نشینی شمسایی در جایی مشغول به کار نشد.هر چقدر اصرار می کنیم نا گفته هایی از فوتسال را بگوید آن را به زمان دیگری موکول میکند:” الان تیم ملی در اسیا ناکام بوده و نباید بیشتر از این جو را به هم ریخت.اینطور مردم و باشگاه ها فوتسال زده می شوند و شاید خیلی ها قید تیمداری در فوتسال را بزنند” اما به این نکته بسنده می کند که” چیزهایی از فوتسال می دانم که اگر بگویم باید خیلی ها پاسخگو باشند و بساطشان را جمع کنند” او از سالها پیش در تیم فوتبال و بعد فوتسال پرسپولیس تدارکات بوده و تا حالا که در تیم دبیری مشغول به کار است مدیران ، مربیان و بازیکنان زیادی را دیده است.” هیچکس برای این فوتسال درودگر نمی شود.زمان او سالن ۱۲ هزار نفری آزادی هم پر بود از تماشاچی اما الان بازی های تیم ملی را به شهرستانها می اندازند تا شاید ۲ هزار نفری به سالن بیایند.ببینید چه بر سر فوتسال آورده اند.” مشیری هم مثل اکثر فوتسالی ها از نبود پخش تلویزیونی گلایه دارد:”زمان درودگر بازی های لیگ یک هم پخش می شد.نوبتی بود. به همه تیم ها می رسید و این انگیزه خوبی بود. اما الان سالهاست باید منتظر باشیم یک بازی فصل پخش شود آن هم با هزار منت و خواهش.رئیس فقط درودگر.”

هر جایی که شمسایی باشد می توان در آن نزدیکی حمید مشیری را هم دید. شاید چون او به خاطر یکسال خانه نشینی وحید جایی کار نکرده از دست او ناراحت باشد اما اینطور نیست.او برعکس این را اعتقاد دارد: ” در زندگی ام هرچه دارم اول از لطف خداست و بعد وحید شمسایی. از زمانی که با آقا وحید استارت زدم فقط سال اولی که او به فولاد ماهان رفت من در تام ماندم آن هم چون اصفهانی ها نمی خواستند اما سال بعد من هم رفتم. یکسال هم که هر دو بیرون نشستیم.وحید جای نرفت و من هم گفتم بدون او هیچ کجا نمی روم.”

او از خانواده دبیری هم متشکر است که در فوتسال ایران رونق ایجاد کردند:” اگر دبیری سال قبل سرمایه گذاری ویژه نمی کرد معلوم نبود چه برسر فوتسال می آمد.باید قدر باشگاه هایی مثل دبیری و گیتی پسند را دانست.در تمام این سالها تنها تیمی که تمام پول قراردادم را داده دبیری بوده است. چه فرزین دبیری که علیرغم جوانی مدیری کاربلد است چه شهرام و افشین دبیری که نشان دادند و ثابت کردند به هر چه برسند حقشان است.امیدوارم در آسیا هم قهرمان شوند.”

حالا که حمید حرفهایش ار زده شاید فرصت خوبی باشد تا دوباره از او بخواهیم برخی ناگفتنی ها را بگوید اما حرفش همان قبلی است:” می گویم.یک روز می گویم اما الان وقتش نیست. فوتسال خودش حاشیه زیاد دارد.بگذاریم به ساحل آرامش برسد.”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 28 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

باسلام .مدیرمحترم سایت خواهشا میشه ادرس سایت هندبال محل برگزاری بازی فینال جام حذفی رو روی سایت بگذارید.راستی واقعا نمیشد بازی رو در تالار سالن ازادی برگزار کنن که این جمعیت که قراره از قم یاتهران بیاین به مشکل نخورن وفینال هرچه زیباتر برگزار بشه خلاصه سالی یک بازی در سالن ازادی میشه برگزار کرد که…. اگر انعکاس بدید تشکر میکنم

سعید امیری شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

خیابان سئول شمالی، بالاتر از قرارگاه نبی اکرم، ضلع شمالی تالار هندبال تهران
تلفن: ۲۲۰۲۶۰۰۱-۵

حسن شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

خیابان سئول تهران

سعید امیری شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

خیابان سئول شمالی، بالاتر از قرارگاه نبی اکرم، ضلع شمالی تالار هندبال تهران
تلفن: ۲۲۰۲۶۰۰۱-۵

فوتسالی شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶

فوتسال چقدر بدبخت شده که یک تدارکات چی برای کل فوتسال خط ونشان میکشه!!! علت نود درصد حاشیه ها همین آدم ها هستند حالا تهدید هم میکنند خیلی جالبه !!! باید از ورود این افراد پر حاشیه به سالن ها جلو گیری شود علت نا آرامی فوتسال همین ادم ها و اربابشان است

از مربیان لیگ شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱

واقعا متاسفم براتون واقعا شما از کجا خط,میگیرین که این کارارو میکنین؟؟؟؟ آخه چه دلیلی داره که شما میرید این همه کارشناس رو کنار میزاریدو با تدارکات دبیری مصاحبه میکنید؟؟؟؟خدای نکرده قصد بی احترامی به کارو شخصیت ایشون ندارم ولی شما چرااااااا به عنوان یه رسانه؟؟؟ مگه ایشون نبودن که آخرین بازی لیگ با تاسیسات تو موقعیت تک به تک تاسیسات بطری پرتاب کردن واخراج شدن!!! حداقل اگر با مربی یا کارشناس مصاحبه نمیکنید به سابقه اخلاقی اشخاص تو فوتسال توجه کنید

علی عبدی شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹

آقای یکمی انصاف داشته باشید مگر این بنده خدا به عنوان کارشناس موضوعات فنی مطرح کرده که این جوری بر آشفته شدید؟

باقری شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳

چنان قحط سالی شداندر دمشق که یاران فراموش کردند عشق
چنان آسمان بر زمین شد بخیل که لب تر نکردند زرع و نخیل
بخوشید سرچشمه‌های قدیم نماند آب، جز آب چشم یتیم
نبودی بجز آه بیوه زنی اگر برشدی دودی از روزنی
چو درویش بی برگ دیدم درخت قوی بازوان سست و درمانده سخت
نه در کوه سبزی نه در باغ شخ ملخ بوستان خورده مردم ملخ
در آن حال پیش آمدم دوستی از او مانده بر استخوان پوستی
وگرچه به مکنت قوی حال بود خداوند جاه و زر و مال بود
بدو گفتم: ای یار پاکیزه خو ی چه درماندگی پیشت آمد؟ بگوی
بغرید بر من که عقلت کجاست؟ چو دانی و پرسی سوالت خطاست
نبینی که سختی به غایت رسید مشقت به حد نهایت رسید؟
نه باران همی آید از آسمان نه بر می‌رود دود فریاد خوان
بدو گفتم: آخر تو را باک نیست کشد زهر جایی که تریاک نیست
گر از نیستی دیگری شد هلاک تو را هست، بط را ز طوفان چه باک؟
نگه کرد رنجیده در من فقیه نگه کردن عالم اندر سفیه
که مرد ارچه بر ساحل است، ای رفیق نیاساید و دوستانش غریق
من از بی مرادی نیم روی زرد غم بی مرادان دلم خسته کرد
نخواهد که بیند خردمند، ریش نه بر عضو مردم، نه بر عضو خویش
یکی اول از تندرستان منم که ریشی ببینم بلرزد تنم
منغص بود عیش آن تندرست که باشد به پهلوی رنجور سست
چو بینم که درویش مسکین نخرد به کام اندرم لقمه زهرست و درد
یکی را به زندان بری دوستان کجا ماندش عیش در بوستان؟

نام ... شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸

سطح تفکر دوستان در این سایت خیلی پائینه.اخه این کیه که باهاش مصاحبه کردین؟خجالت داره.

نام ... شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳

خوب این افراد هم جزئی از فوتسال هستند مگه شما کی هستید که این افراد براتون خار و کوچیک هستند؟

نام ... شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶

Zende baaaad soltan hamide moshiriiiiiiiii

علي شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱

خدا قوت پهلوان اقا حمید خیلی زحمت میکشه ولی یه باشگاه مثله گیتی پسند پوله این فرد زحمت کشو نمیده من ممنون داره باشگاه دبیریم که حقه افراده زحمتکشو میده اونهارو وارد بهثه فوتسالی نمیکنه

خواننده خبر شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸

سلام
عجیبه که شما با توجه به شناختی که از این شخص دارید باز هم با این افراد مصاحبه میکنید. یادمه در بازی دبیری با فرش آرا که مشهد برگزار شد ایشون به برخی از بازیکنان فرش به صورت واضح فحش ناموسی میداد که اگه دخالت مربی فرش آرا نبود تماشاگران و بازیکنان این فرد رو میکشتند . این توهین واضح به شان فوتسال مملکته . واقعا متاسفم بدای شما

نام ... یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵

عزیزم مگه نمیدونی اینکار دقیقا از جمله شرح وظایف نانوشته بین ایشون و توحید جونه! تازه با خیلی از همانهایی که فحششون میده رفیقه و بعد از بازی هم عذرخواهی میکنه!
البته خیلی کاهای دیگه هم توی شرح وظایف ایشون واسه آقا توحید و دوستانش هست که واقعا هم خوب انجام میده چون نمیخواهد قراردادی که میبنده و پولش خیلی وقتها از بازیکن یا کمک مربی تیمها هم بیشتره حرام باشه و خدایی وب انجام میده!
ضمنا همه را میشناسی و یکجورهایی یا با همه رفیقه از باشگاهی تا تیم ملی از بازیکن گرفته تا مربی و مدیرعامل و داور و کارکنان فدراسیون یا ازشون آتو داره بنابراین کار راه بندان واقعا ماهری هستش و همه هم میشناسن ولی چیز خاصی نمیگن و کاری باهاش ندارن و چون تو زمان خودش واسه اونا کار کرده! واقعا هر کاری انجام میده تاکیدی میکنم هر کاری! چون واقعا بچه با مرامی هستش و نمیخواهم کم بیاره!
ضمنا چون کار ایشون کاملا کامل و تخصصی هست و کس دیگه ای نمیتونه کارهای تیم تیم وحید جان را به این خوبی و استادانه و اغلب چراغ خاموش انجام بده پس بنابراین اینقدر اعتراض نکنید که چرا وحید اونو همه جا میبره و مگه توی اون شهر تدارکات وجود نداره? کاملا معتقدم بابا این آدم استثنایی و کارش واقعا در کسب نتیجه از مدیرعامل هم بالاتره! ما که دوستش داریم!

فوتسالی شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳

این آدم ها غده های سرطانی فوتسال هستند که باید جراحی شده و از فوتسال بیرون انداخته شوند تا فوتسال این مملکت روی آرامش را به خود ببیند.این افراد معلوم الحال با بهم زدن جو ورزشگاه ها به انواع مختلف باعث متشنج شدن اکثر بازی های لیگ می شوند .باید کمیته ی فوتسال ازصدور کارت برای این افراد به شدت جلوگیری کند تا ورزشگاههای ما رنگ آرامش به خود بگیرد.

نام ... شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳

غده سرطانی اسرائیله! آدم در مورد هموطن و هم کیشش اینجوری صحبت نمی کنه مگر اینکه دنبال مقاصد دیگری باشید !!!!!

نام ... شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۶

از همه این ادم ها که ادعای فوتسال می کنند این اقا قدیمی تره . پس درست قضاوت کنیم

محمد شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷

خیلی ها توی این فوتسال اومدن و رفتن . ولی حمید مشیری از همه قدیمی تره ..

فوتسالی شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹

در چه موردی قدیمی تره؟؟؟ در آشوب وبهم ریختن ورزشگاه ها ؟؟؟ آیا بازیکن و مربی هست که تا حالا مورد اهانت این آقا قرار نگرفته باشد؟؟ شما که از این آقا دفاع میکنید یا خودتان همدست این آقا هستید یا اهداف دیگری دارید!!

نام ... شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱

be in moshiri begin baradaran moini yadete khodesh midone chikar kardeh.

علي شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۶

من که بیشتر از خسوس قبولش دارم من اگه جای افتخاری بودم حمید مشیریو میزاشتم جای خسوس حداقل فنی بالاتره

فوتسالی یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰:۱۴

اگر اینقدر قبولش دارید بذارید کمک وحید شمسایی در دبیری بشود چرا تدارکات آن تیم است؟؟؟ واقعا این فوتسال چقدر مسخره شده حمید مشیری داره مربی دبیری میشه!!!!

farshad یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲

Be hamid begin nazar begam,,,,,
Soltane tadarokataye Iran faghat Omid davodi tadarokate giti pasand k vaghean chand sale dare bisaro seda zahmat mikeshe ,,,,,,,,

futsali یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

Salam aghaye javidi kare shoma khobe k hamaro to futsal mibini va ghabele tahsine vali age mishe ba tadarokataye hame timha harf bezan makhsosan
Mansori .farsh ara .giti pasand .hafari .shayad ounha ham harfaei vase goftan dashte bashan

farshad یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵

Soltane tadarokataye Iran faghat Omid davodi tadarokate giti pasand k chand sale dare bi edea kar mikone ,,,,,

نام ... یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳

البته نه اونقدر که شما میگی فرشاد جون! بالاخره بدون منافع که نمیشه!
اونم مارمولکی هست که در نوع خودش بی نظیره! استثنایی!!

یوسف یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲

خدایی این حمید مشیری اسطوره ی تعصب و غیرت هستش…

اصفهان دوشنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷

اساتید محترم حمید مشیری در برابر امید داوودی تدارکات گیتی صفر هست…امید داوودی و عشق هست