کد خبر : 6204
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1393 - 11:12
-

حسن زاده: اولویتم بازی در فوتسال اروپاست/ در روسیه خبری از حاشیه های فوتسال ایران نیست!

حسن زاده: اولویتم بازی در  فوتسال اروپاست/ در روسیه خبری از حاشیه های فوتسال ایران نیست!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علی اصغر حسن‌زاده درباره حضورش در قم اظهار کرد: در فرصتی که پس از مسابقات جام ملت‌ها آسیا تا شروع تمرینات پیش فصل تیم باشگاهی‌ام دارم به قم آمدم و البته در مراسم تجلیلی هم که باشگاه ماهان تندیس برای من و علیرضا وفایی ترتیب داد شرکت کردم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علی اصغر حسن‌زاده درباره حضورش در قم اظهار کرد: در فرصتی که پس از مسابقات جام ملت‌ها آسیا تا شروع تمرینات پیش فصل تیم باشگاهی‌ام دارم به قم آمدم و البته در مراسم تجلیلی هم که باشگاه ماهان تندیس برای من و علیرضا وفایی ترتیب داد شرکت کردم.
وی با تمجید از عملکرد تیم ماهان تندیس در دیدار نیمه نهایی جام حذفی گفت: بازی ماهان تندیس و شهرداری بازی فوق العاده‌ای بود که با به ثمر رسیدن هر گل، تاکتیک دو تیم عوض می‌شد و در مجموع خوشحالم که ماهان تندیس فینالیست شد و امیدوارم قهرمانی جام حذفی را به دست آورد.
ارزشمند‌ترین بازیکن قهرمانی فوتسال آسیا درباره مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام بیان کرد: همه چیز در خوب پیش رفت و تنها در مسابقه فینال برابر ژاپن روی دو اتفاق گل خوردیم و آن‌ها توانستند به هدفشان که کشاندن بازی به ضربات پنالتی بود و برسند و در ضربات پنالتی هم بخت با ژاپن یار بود.
حسن‌زاده درباره وضعیت قراردادش با تیم نوریلسکی روسیه عنوان کرد: سال گذشته قراردادی مشروط با تیم روسی منعقد کردم که یک سال از آن گذشته و باشگاه نوریلسکی از من خواسته تا قراردادم را تمدید کنم و سال‌های بیشتری در فوتسال روسیه ماندنی شوم.
وی افزود: هنوز وضعیتم مشخص نیست و اولویتم بازی در فوتسال اروپا ست و با این اوصاف بازگشتم به فوتسال باشگاهی ایران بعید است.
بازیکن قمی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: فوتسال روسیه در حال حاضر از نظر فنی و حرفه‌ای در زمره برترین‌های جهان است و اخیرا توانسته ستاره‌های جهان را به سمت خود جذب کند و در آن از حاشیه‌های معمول فوتسال ایران خبری نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 24 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

آره ژاپن شانس آورد به کمک شما.

بچه قم شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

شمسایی یادت باشه چه بخواهی چه نخواهی حسن زاده سرورته!!!!! دوم اینکه بهترین بازیکن آسیا هم هسسسست تا چشم حسودا از کاسه دربیاد!!

بنیامین شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

بهتراز۷ تم مگه داریم؟؟؟؟؟؟

نام ... شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳

حالا خوبه بازیکن سال آسیا نشده

بچه قم شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳

به کوری چشم حسود ا و تنگ نظرها داش اصغر بازیکن سال آسیا هم میشه تا این قوم حسود از غصه بمیرند!!!

نام ... شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲

تا طیبی هست .هفت بی هفت

نام ... شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۱

همه کارشناسان می گفتند یا بازیکنان ژاپن بهترین مشند یا طیبی.من ناراحت نیستم یک ایرانی یهترین بازیکن جام ملتها شده ولی حق طیبی بیشتر از حسن زاده بود.

نام ... شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸

برترین بازیکن سال کشکی نیست که بدنش به حسن زاده.
یا طیبی یا هیچ ایرانی نمی تونه برترین بازیکن سال بشه.
ژاپن هم چون قهرمان شده بهترین تیم می شه.

بچه قم یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰:۳۱

اون موقع که وحید شمسایی برترین می شد کشکی نبود حالا داش اصغر داره میشه کشکی شد ؟؟؟ بابا جمع کنید خودتون رو !! از حسادت دارید میترکید بس کنید تو رو خدا !!

بچه قم شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵

علی اصغر حسن زاده = بهترین بازیکن آسیا = سلطان فوتسال ایران

بچه قم یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰:۳۴

از نظر تمام کارشناس های فوتسال ایران اصغر حسن زاده موثر ترین بازیکن ایران بوده است!! قابل توجه آقایان حسودا تا صبح بیدار باشید و گریه کنید!!

نام ... یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶

در خوب بودن حسن زاده شکی نیست ولی این دوره حقش نبود به نظر من طیبی باید میشد یا وفایی

قم مهد فوتسال ایران یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷

نظرات شما کلا جالبه ، هر دفعه بیشتر معلوم میشه چیزی در چنته ندارین !!!! قبلا در مورد طیبی بهتون گفتم رجوع شود که کامنت های خبرهای قدیمی تر !!!
♥ ۷ ♥ ۶ ♥

سهراب یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

یکی از این کارشناسا حتما خود شمایی ویکی دیگه داداشه حسن زاده یکی بعدی هم بغالی محلتون جمع کنید این بساطو همه ایران فهمیدن که این عنوانو ترابیان به حسن زاده هدیه داد برای عنوان گرفتن باید تلاش کرد نه این که خواهش کرد در ضمن حسن زاده هنوز خیلی براش زوده که با شمسایی و امثال اون مقایسه بشه

بچه قم یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴

تو راست میگی هر وقت شمسایی توانست بره لیگ روسیه بازی کنه باید این دو نفر رو مقایسه کنند !!! الان که شمسایی عددی نیست که بخواهیم با ساطان اصغر حسن زاده مقایسش کنیم!!

نام ... یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰

اون موقع که شمسایی لاتزیو بازی می کردحسن زاده اتاری بازی میکرد

بچه قم یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰

از ایتالیا که انداختنش بیرون اومد قم!!!! یادته؟؟/ همه جا نوشتن شمسایی از رم تا قم یعنی قم ازایتالیا سطحش چی؟؟؟ بالاتر ه یادش باشه شمسایی حسن زاده بهترین بازیکن آسیا سرورته فقط همین!!! حالا برو از حسادت خودتو بنداز تو حوض خونتون!!

نام ... یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴

همه میدونن اگه حسن زاده هزار سال دیگه فوتسال بازی کنه افتخارات وحید شمسایی رو نمیتونه جمع کنه خیلی جمع کنه یکی دوتا اونم بهش هدیه بدن ولی فکر نکنم چون اون زمان ترابیانی در کار نیست راستی بچه محل حسن زاده از خود حسن زاده بپرسی بهت میگه عنوانو چجوری گرفت

بچه قم یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳

آره پرسیدم گفت همون جوری که شمسایی این چند سال گرفته !!!! تازه گفت که این وحید شمسایی همینه چشم دیدن کسانی که از خودش بهتر هستند رو نداره چون همیشه نسبت به همه حسود بوده دیگه دستش تو فوتسال رو شده باید بره منچ و ما رپله بازی کنه چون بدنش دیگه نمیکشه برای فوتسال !!!!

رضا یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷

سلطان فوتسال فقط شمسایی درحال حاضرم طیبی

بچه قم یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵

سلطان فوتسال ایران فقط محمد رصا حیدریان در حال حاضر هم سلطان علی اصغر حسن زاده

بچه قم دوشنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱:۴۸

داش اصغر اسطوره تورا به خدا همان اروپا بمان تا حسودا چشمشون از کاسه دربیاد مخصوصا و.ش و باندش !!!

نام ... سه شنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۰:۰۱

به اسطورتون بگو مواظب هدیش باشه گم نشه معلومه اسطورتون هدیشو خیلی دوست داره که که از ویتنام تا در خونشون دستش گرفته بوداگه اسطورتون واقعا حقش بود جایزشو مینداخت ته ساکش میومد ایران ما یه اسطوره داریم اونم شمسایی

بچه قم سه شنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹

از اسطوره ی شما که بهتره از کنال یک تا شیش حرکت میکنه تا شو اجرا کنه !! از روز پدر تا روز جهانی کودک با زور میره تو تلویزیون تا همه بهش بخندن و فضا عوض بشه!! صدا و سیما ازش خواسته بیاد بجای خاله شادونه برنامه اچرا کنه!!!!