کد خبر : 6203
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1393 - 11:12
-

نامه سرگشاده به خسوس

نامه سرگشاده به خسوس
پایگاه خبری فوتسال نامه ای سرگشاده و از سر دل تنگی را برای خسوس کاندلاس منتشر کرد.

پایگاه خبری فوتسال ایران– مهدی جاویدی

خسوس جان سلام،

حالت چطور است؟ احوالت چطور است؟ هالیدی خوش می گذرد؟ امیدوارم که همیشه سالم و تندرست باشی و در سواحل نیلگون بلاد اسپانیا تعطیلات را خوش بگذرانی. به هر حال سختی رسیدن تا فینال آسیا ماساژ می طلبد و اینجا هم که می دانی ما محدودیت داریم. اگر از حال ما نیز می پرسی ممنون، هیچ ملالی نیست جز قهرمانی آسیا. راستش را بخواهی هنوز دپرس آن باخت در فینال آسیا هستیم اما دیگر از تو ناراحت نیستیم. آن قدر آقای افتخاری گفته که تو کارت درست است و مشکل ماییم که باورمان شده که تو مقصر نیستی. برای اینکه خودمان را هم جریمه کنیم، شش صفحه در دفتر مشق فوتسال مان جریمه نوشتیم: “خسوس خوب است، ما بدیم”. واقعا هم ما مقصریم که فکر می کنیم قدرت اول فوتسال آسیاییم والا تو که شاهکار هم کرده ای و خدا پدرت را بیامرزد که سومی ما را به دومی رسانده ای. باید ما را ببخشی؛ می دانیم که آن روزها که تند انتقاد کردیم با خودت گفته ای تیمشان را از سوم به دوم آورده ام و این عوض دستت دردنکنه شان است.

به هر حال به قول غلام پیروانی وطنی و دوست داشتنی ما، با یک مشت جک جوون که تو زمین کردی از این بهتر نمی شد نتیجه بگیری. راستی از بلاد ژاپن خبر داری؟ می گویند که از وقتی شنیده اند تو با تیم ملی ما تمدید کرده ای عروسی گرفته اند و دو روز در توکیو شادی عمومی اعلام کرده اند و از این برنج نپخته ها شام می دهند. امان از این کارهای چیپ که بعضی ها انجام می دهند. اما از این که به آرزوهای ژاپنی ها و تایلندی ها و … احترام می گذاری، از طرفشان در این نامه تشکر می کنیم. خدا شادی را از تو نگیرد که دل این همه آدم – به لحاظ آمار جمعیتی- را شاد کردی. هر چه نباشد جمعیت ژاپن کجا و جمعیت ما کجا.

خسوس جان از حال و احوالت بگو؟ به نظر بعد از نایب قهرمانی ارزشمندت در آسیا احتیاج به استراحت داشتی که رفتی. اینجا همه مردم فوتسال دوست ما به پاس زحمتی که در ویتنام کشیدی، جملگی دست هایشان را به سمتت دراز کرده اند و می گویند خسته نباشی خسوس. آخر می دانی زدن ۱۵ تا ۱۶ و یا ۱۷ تا به تیم های درجه دوم آسیا برای ما ها شگفت انگیز است، هر چند که بازی آسان ژاپن را مفت باختیم والا آن ها که عددی نیستند. حالا بروند برای دومین دوره پیاپی قهرمانی شان در آسیا شادی کنند مهم این است که ما ازبکستان و ویتنام و … را کیسه گل کردیم، اصلا قهرمانی آسیا کیلویی چند است. مثلا ببریم که بیایند یکی از این جام هایی که افتخاری از منیریه می خرد را از میدان تره بار شهر هوچی مینه هم بگیرند و به تیم ملی ما بدهند؛ آخرش که چی؟ هر وقت توانستند مثل ما گل بزنند بیایند عرض اندام کنند.

راستی روزی که شمسایی و بعد از او نظری و کشاورز را از تیم ملی کنار گذاشتی همه فوتسالی ها برایت کف زدند و به تو افتخار کردند. می دانی که ما کلا عاشق شاخ شکستن و غریبه پرستی و از این جور حرف ها هستیم. همه می گفتند شمس جدید فوتسال آمده که می خواهد سنت شکنی کند و الان می رود بدون این بازیکن های اسمی –که در آسیا هم تریلی اسمشان را نمی کشد- جام قهرمانی را مثل دن کیشوت می آورد و دو دستی تقدیم اهالی فوتسال می کند و می گوید: “دیدید گفتم فوتسال شما هرگز وابسته به این آقایان نیست، گفتم یا نگفتم؟!” راستش از خدا که پنهان نیست از تو هم پنهان نباشد، وقتی نتوانستی این کار را بکنی و به جای جام قهرمانی، مصاحبه و داور و … را تحویل ما دادی، یک مقدار زیادی توی پر ما خورد و مثل این آرزوی جام به دل مانده ها گریه کردیم اما آن قدر حاج عباس –همان آقایی که تو را به عنوان هدیه ای آسمانی تقدیم فوتسال ما کرد- گفت که آقای همینه و همونه گفته تو سلطان مربیان جهانی و از تو بهتر نیست، که گفتیم ما هیچی از فوتسال نمی فهمیم و در جا توبه کردیم. امیدواریم تو هم ما را ببخشی.

خسوس جان از سر بی اطلاعی و کم دانشی در فوتسال برای دومین سال پیاپی در نیمه نهایی و فینال آسیا به حال فوتسال مان گریسته ایم و الان با چشمانی باد کرده حالمان از هر چه آسیاست به هم می خورد اما با حرف هایی که افتخاری و ترابیان می زنند سعی می کنیم از خواب غفلت بیدار شویم چراکه ما حالی مان نیست که به چه پیشرفت لایتناهی ای دست یافته ایم. تو برایمان دعا کن که خدا به ما صبر بدهد. بی صبرانه منتظر بازگشتت به ایران هستیم و افتخارآفرینی ها دیگری که برای مان در آستین داری. زودتر برگرد خسوس جان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 30 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹

اقای جاویدی شما دنبال چه چیزی هستی؟
منظورتان از این نوشته چیست؟
عمر ورزشی شما در رشته فوتسال چقدر است؟یا اینکه چون اختیار نوشتاری این سایت دست شماست هر چیزی که به ذهن شما برای طرفداری، و تبلیغ عده ای مربی خاص میباشد به رشته تحریر در می اورید
متاسفم برای شما اقای جاویدی
از رسانه فقط برای منافع خود سود میبرید

saeed شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱

شما هم بازی …
ما پنیر شما شجاع و دلیر
ما شنبلیله شما پدر زن گالیله
والا …
خسوس اگه اسم ۸۰ بازیکن لیگ برتری و با ویژگی هاشونو رو گفت من فوتسال و فوتبال می زارم کنار.
فقط بازی های تاسیسات دریای رو دید چون به خونش نزدیکه.
انقدر که من بازیکن دوزاری از بازیکنا آنالیز دارم اون نداره.
جوون گرایی دعوت فرهاد فخیمه ………………

hossin یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱

اقای محترم (علی)اصلا شما ازفوتسال چیزی میفهمید که به مهدی جاوید میگوید.برای خود مینویسد ما که دیدیم همه دیدن که این مربی که شما ازش صحبت میکنید دفاع میکنید…جلوی تیم های که به اندازه لیگ ۲کشورنیستند ۱۰.۱۵تا گل میزد مگه کاره شاخی کرده…اگه اون تیم ها هم میدونستند که چطور بازی کنن حتما ایران رو میبردن…حالا اومدی اینجا میگی مهدی جاوید.محمد کشاورز.مصطفی نظری..بدرد نمیخورن بهتره شما در مورد فوتسال نظر ندی خواهشن کسانی مثل جاوید.کشاورز.نظری…افتخار فوتسال کشور هستن اعتباره فوتسال ایرن هستن

نام ... شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

ایول.لطفا این نامه رو واقعا براش بفرستید .شاید به کمک شما این خسوس حیا کته.حرف دلمونو زدید.اگه خسوس منظور واقعی این نامه. رو بفهمه از هرچی فوتسال و مربی گری بدش می یاد.

javidi شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

دوست عزیز سلام
از اینکه یک فوتسالی این قدر با احترام انگشت انتقاد به سمت ما گرفته به خود می بالم. در پاسخ به سئوالتان باید بگویم هدفی نیست جز خالی کردن بغضی که چهار سال گلوی فوتسال ما را در آسیا گرفته و هر روز این گلو با تصمیمات دوستان فشرده تر می شود. در مورد عمر ورزشی باید عرض کنم که رسما چیزی حدود ۱۰سال با استعلام از بازیکنان قدیمی فوتسال.
نظرتان محترم و متشکر از کامنت شما.

saeed شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷

خسوس اگه اسم ۸۰ بازیکن لیگ برتری و با ویژگی هاشونو رو گفت من فوتسال و فوتبال می زارم کنار.
فقط بازی های تاسیسات دریای رو دید چون به خونش نزدیکه.
انقدر که من بازیکن دوزاری از بازیکنا آنالیز دارم اون نداره.
جوون گرایی دعوت فرهاد فخیمه ………………
هی ما سکوت می کنیم چرت و پرت می شنویم.
استاد رعدی و استاد شمس و استاد صالح و استاد ایرج طالع حتی آقای زندی پور و لک و سفال منش از خسوس کاندلاس بهترن. هیچکس جز فوتسالی از موندنش نمی سوزن. گزارشگرهای ما با احترام به زحمتشون و تلاششون شفیعی و میگن شافعی. بازی دوم گروهی به کاندلاس گفت ماندلاس.
من که ورزشکار و هنر جویی عاشق فوتسال بیش نیستم اما باید استادای من دست به قلم بشن و انتقاد کنن. هر روز و هر روز باید با وزیر (گودرزی) صحبت کرد.

نام ... شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴

آقای حاویدی آفرین. مگر اینکه شما و رسانه ها افتخاری رو از فوتسال ایران بیرون کنید.

نام ... شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸

می گم یه نامه برای آقای افتخاری بنویسید.

بچه قم شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

آقا یان با چه زبونی بگم برادر من دوای درد این فوتسال فقط سلطان حسین شمس است وبس !!!

فوتسالی شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲

اقای جاویدی خوب بود خیلی خوب ولی فکر نمیکنید اگه این اقای افتخاری که داره فوتسال رو به نابودی میکشه بره بهتره چون با رفتن ایشون خسوس جان هم میره فوتسال تو ایران اینقدر بدبخت شده که یه فوتبالی رو گذاشتن بالا سرمون بیاید دست به دست هم بدیم تا این اقا از فوتسال بره حاج عباس اقا هم که اینقدر تعریف میکنه ببخشدی میخاد رو …..خاک بده

نام ... شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳

این نوشته فقط جای تاسف داره.بهتره دوستان در سایت علنا بگن از خسوس خوششون نمیاد و بگن دوست دارن کی سرمربی و کی دستیار بشه و کی بازی کنه و کی رئیس کمیته فوتسال بشه و خودشون هم ارنج کنن.ما رو هم خسته نکنن.راستی من حدود ١۵ ساله فوتسال رو تعقیب میکنم ولی امثال این اقای جاویدی رو خوب میشناسم که چند وقتی بیشتر نیست که به فوتسال نزدیک شدن.بهتره علایق شخصی شون رو بذارن برای خودشون.

نام ... شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶

حرف های اقای جاویدی چیزی جز دلسوزی نبود.اگه اقای جاویدی ازاطرافیان شمساییه پس شما هم لابد از اطرافیان افتخاری هستید.

fv شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲

خیلی خندیدیم. الان چه فکری کردی اینو نوشتی؟؟؟؟
نه متن درست و حسابی نه محتوای به درد بخور.
هیچ جای دنیا از این ناشی بازیا درنمیارند اینجوریشو ندیده بودم الحق که تازه به دوران رسیده ای. تو فقط وظیفه داری که نظرات رو منعکس کنی نه اینکه خود گویی و خود خندی. بی خیال شو.

saeed شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵

شمس و درودگر باید برگردن. کاشکی نود یه نظر سنجی می کرد/

saeed شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲

خسوس اگه اسم ۸۰ بازیکن لیگ برتری و با ویژگی هاشونو رو گفت من فوتسال و فوتبال می زارم کنار.
فقط بازی های تاسیسات دریای رو دید چون به خونش نزدیکه.
انقدر که من بازیکن دوزاری از بازیکنا آنالیز دارم اون نداره.
جوون گرایی دعوت فرهاد فخیمه ………………

احمد از قم شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸

عااااااااااااالی بود!!!!

محسن شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱

باریکلا! فوق العاده بود! البته اقای افتخاری خونسردتر از این حرفها هست!!!!!

بي نام یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰:۱۶

خوش بههحالتون که هر چی وحید شمسایی بگه باید بنویسید اسم خودتون هم بذارید بی طرف

farshad یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱

Be khoda in khesos ba morabiye Japan tabani karde Chera yeki peygiri nemikone …..aghaye javiditahghigh kon manam mitonam filme biron raftan az hotel bad az bazi Uzbekistan va Japan ra baheton bedam taze axaye ziyadi ham hast

omid.gk دوشنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۹:۵۴

ببخشید چه فرقی داره وحید شمسایی یا خسوس؟!؟!؟
خسوس هم برای تیم ملی زحمت کشیده هرکس بالا سرتیم ملی هست باید حمایتش کنیم مثل فوتبال.والیبال.بسکتبال.دوچرخه سواری.حالا اینها چه فرقی داره بافوتسال ؟!؟؟!؟!
همین کارا رو کردید که تیم ملی فوتسال کشورمان مقام دوم رواورد نمیدونم شما رو باید تندیس کنند بزارن میدان آزادی
یکم قدر زحمات هرکس که میاد بالا سر تیم ملی مان را بدونیم ….
ماباید پشت تیم ملی باشیم که داخل جام جهانی رطبه خوبی کسب
کنه هرکس بیاد بالا سرتیم باید جامایتش کنیم.

نام ... چهارشنبه , ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹

سلام بابا جمع کنین این سایت رو ، بجای یک اینکه اخبار درست و حسابی بدین فقط دنبال این هستین که شمسایی بشه سرمربی متاسفم براتون سعی کنین برا پولی که به دست میارین عرق بریزیننه زبون

علی آقا چهارشنبه , ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱

یه کلمه از مادر عروس

M R 77 جمعه , ۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰:۲۰

واقعا یکلمه از مادرعروس.ای کسی که اینو نوشتی چیه حرفه حق تلخه اره مگه وحید شمسایی چیش از این اقا کمتره.کل دنیا وحید شمسایی بعنوان بهترین کس تو فوتسال میدونن بعد توامدی میگی این حرف رو…. اصلا از فوتسال چیزی حالیت هست ایا… یا حرفه دیگران رو اومدی میگی این سایت بهترین سایت هست اونایی که دارن این سایت رو اداره میکنن خیلی کسی هستن لازم به ذکره شما نیست…چون حرف درست رو میگن بدت میاد اره

حسین سه شنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷

وقتی دوساعت هم از نایب قهرمانی نگذشته شما اون پستو زدین من تا تهشو خوندم….بحث من فنی نیست وشایدم کاردرست اخراج خسوس باشه وسپردن تیم به یک مربی وطنی ولی راهش این نیست.پالسهایی که از مجموع پستهای دریافت میکنم معنی بی طرفی نمیده…مشخصه دنبال جوسازی هستین .

خسوس یکشنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵

اینقدر سنگ شمس و شمسایی رو به سینه نزنید . خسوس سلطانه . همتونم میدونید فقط نمیخاید قبول کنید ….

نام ... جمعه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷

فوتسال بااین حرفا درست نمیشه

نام ... جمعه , ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۲۲

کرگدنم بود این حرفا رو میخوند میرفت من موندم این افتخاری با خسوس عجب…………. البته مه چی زیر سر کفاشیانه از اون ………………

نام ... جمعه , ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۲۳

چقدر مسئولان عقده ای و نالایقی داریم چطور مربی بزرگی رو مثل شمس از مربیگری منع میکنن بخاطر اینکه فقط گفت آب معدنی تیم رو باید بچه ها خودشون بخرن و چطور بالا دستی ها هیچکس هیچ کاری انجام ندادن پس همه چی از زیر سر کفاشیان اب میخوره واقعا این مسئولین بویی از انسانیت و مسلمانی نبردن

نام ... شنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

اقای جاوید شما ادعا میکنید از فوتسال حالیتونه!!!
فقط برید رزومه خسوس رو تو اینترنت دانلود کنید ببینید چی میاره
با وجود شما فوتسال نباید هم به جایی برسه

رسول یکشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲

با سلام
از آقای جوادی ممنونم بابت مطالبی که گذاشتن و از آقای جاوید و خسوس هم بخاطر زحماتی که کشیدن ممنونم
من نه طرفداری این نامه رو میکنم نه مربی و مسئولاان رو
اما به عنوان کسی که ۱۰سال بازی کرده و ۲سال تو لیگ بوده و حداقل ها رو میبینه و میفهمه، فقط میدونم که ما تو کشورمون حداقل ۳-۴تا مربی داریم که اگه بهتر از خسوس نباشن بدتر از ایشون به هیچ وجه نیستن
اما نمیدونم مشکل اصلی چیه که انقدر پافشاری رو داشتن مربی خارجی و شخص ایشونه، این که دوستان میگن برید رزومه ی ایشون رو بگیرید ببینید چیه که نشد حرف که دوست عزیز، رزومه که نشد نتیجه واسه تیم ، بله هممون رزومه ش رو میدونیم و میبینیم که دارن زحمت میکشن اما وقتی میبینیم که این زحمت نتیجه ای نداره دیگه چه اصراریه؟؟ حتما یه مشکلی هست دیگه..
نمیخواستم اسم خاصی رو بیارم اما ۲سال پیش آقای رضا لک رو آوردن سر تیم، ۲-۳ تا مسابقه هم رفتن اما ایشون تا حرف از قرار داد زد بلافاصله گذاشتنش کنار،چرا؟؟؟ چون حرف پول زده؟؟؟؟ خب مگه حرف بدی زده؟؟؟ شما مگه به خسوس پول نمیدین؟؟؟
یا حسین شمس که تیم رو به اون قدرت رسونده بود که هممون یادمونه، پس چطور میشه وقتی یه مربی میره و یکی دیگه میاد دیگه آثاری از بازیکنان قبلی نمیمونه؟؟؟ از همه ی اینا گذشته من به شخصه به نتها نتیجه ای که میرسم رابطه و منافع شخصیه، از انتخاب مربی گرفته تا انتخاب بازیکن و حتی انتخاب اسپانسر و…
ممنون از همگی